flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка про стан організації діяльності Київського окружного адміністративного суду протягом 2011 року

 1. Загальні питання

Київський окружний адміністративний суд (далі - КОАС) утворений 01.01.2005 відповідно до Указу Президента України від 16.11.2004 №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів» (з наступними змінами та доповненнями) із штатною чисельністю у складі 22 суддів.

Згідно з рішенням Вищої ради юстиції від 06.09.2010 №10 головою КОАС призначений Басай Олег Вікторович.

Станом на 01.01,2012 у КОАС працює 21 суддя, 69 державних службовців, 1 службовець та 1 робітник з комплексного обслуговування приміщень.

Відповідно до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 та додаткової угоди до Договору від 30.11.2011 №7 КОАС займає приміщення площею 981,9 кв.м на 10-11 пов. за адресою м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26. Крім того, відповідно до договору оренди від 26.08.2011 №5936, укладеного КОАС та Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по місту Києву, договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково - дослідний і проектний інститут містобудування», КОАС орендує приміщення за адресою м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх).

2. Аналіз обліково - статистичної роботи суду. Заходи щодо підвищення якості розгляду справ.

Протягом 2011 року КОАС розглянуто 6192 адміністративні справи та матеріали у тому числі закінчено провадження у 5695 адміністративних справах.

Залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2012 складає 1144 справ, залишок позовних заяв щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження становить 58 позовних заяв. Залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2011 становив 1525 справ.

Таким чином, спостерігається позитивна тенденція до зменшення показника залишку нерозглянутих справ, що вказує на підвищення рівня оперативності їх розгляду.

Із 5695 розглянутих справ - 2381 адміністративна справа розглянута понад строки, встановлені для розгляду адміністративної справи Кодексом адміністративного судочинства України (далі - КАС України), що становить 41,8 % від загальної кількості розглянутих справ.

Причини пропуску строків розгляду справ, мають об’єктивний характер та, зазвичай, не залежать від суду. Зокрема, такими причинами є відкладення судових засідань у справах у зв’язку з неявкою осіб, які беруть участь у справі, свідків, прокурорів, неоперативна робота пошти, недостатнє фінансування, зокрема, витрат на поштові відправлення, задоволення судом клопотань учасників судового розгляду.

Впродовж 2011 року розподіл адміністративних справ між суддями КО АС проводився із застосуванням Автоматизованої системи документообігу суду.

Засади формування колегій суддів з розгляду конкретної адміністративної справи у КОАС визначені рішенням зборів суддів КОАС від 23.12.2010 відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №30 (із змінами та доповненнями).

Протягом 2011 року КОАС винесено 7 окремих ухвал про виявлені порушення закону під час розгляду справ, які направлені для реагування відповідним установам та організаціям.

По 7 ухвалах до суду надійшло повідомлення про виконання та вжиті заходи для усунення виявлених судом порушень закону.

Протягом 2011 року у КОАС проведено 14 зборів суддів, 32 оперативні наради суддів та начальників структурних підрозділів апарату суду, а також 19 оперативних нарад з працівниками апарату суду, на яких обговорювались звіти про роботу голови суду, керівника апарату з виконання Плану роботи суду та Плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС, питання внутрішньої діяльності суду, у тому числі обліково — статистична робота суду, матеріально-технічне забезпечення суду тощо.

 

3. Виконання Плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС, зазначених у рішенні Ради суддів адміністративних судів України від 26.11.2010 №64 «Про вивчення стану організації роботи Київського окружного адміністративного суду та надання методичної допомоги» та Довідці про вивчення стану організації роботи Київського окружного адміністративного суду і надання методичної допомоги.

 

Відповідно до рішення Ради суддів адміністративних судів України від 22.10.2010 № 63 було створено робочу групу у складі суддів Вищого адміністративного суду України та працівників апарату Вищого адміністративного суду України, якою з 02.11.2010 по 12.11.201,0 здійснено вивчення стану роботи з питань організаційного забезпечення діяльності КОАС, судового процесу, автоматизованого розподілу справ, роботи з кадрами, ведення діловодства, судової статистики, розгляду звернень громадян, аналітичної роботи, діяльності зборів суддів за період з жовтня 2008 року цо вересень 2010 року.

26.11.2010 за результатами вивчення стану організації роботи КОАС та надання методичної допомоги Радою суддів адміністративних судів України прийняте рішення визнати організацію роботи суду такою, що здійснюється на неналежному рівні та потребує значного покращення, вказано на недоліки в організації роботи суду вцілому.

Відповідно до рішення Ради суддів адміністративних судів України від 26.11.2010 та Довідки про вивчення стану організації роботи КОАС та надання методичної допомоги рішенням зборів суддів КОАС від 09.12.2010 затверджений

План організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС.

На виконання плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КО АС у суді було розроблене та затверджене зборами суддів Положення про планування роботи суду та Тимчасове положення про апарат суду, забезпечено ведення журналу інструктажу судових розпорядників та журналу обліку виданих судом виконавчих документів; розглянуто на зборах суддів питання можливості запровадження спеціалізації суддів з розгляду адміністративних справ; приведено у відповідність із наданими методичними рекомендаціями номенклатуру справ; проведено навчання із працівниками апарату суду з питань виконання Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, у тому числі щодо заповнення та зберігання статистичних карток; посилено контроль за виконанням Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах; затверджено Положення з проведення конкурсних торгів та склад комітету з проведення конкурсних торгів, члени комітету пройшли відповідне стажування; забезпечено належне ведення журналу обліку виданих судом виконавчих документів; придбано маркувальну машину для відправлення рекомендованої кореспонденції.

В порядку усунення недоліків в організації роботи суду підготовлено та направлено відповідні звернення щодо забезпечення суду приміщенням. Відповідно до додаткової угоди від 30.11.2011 №7 до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 КО АС займає приміщення площею 981,9 кв.м. на 10-11 пов. за адресою м.Київ, бульвар Лесі Українки, 26 та відповідно до договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково — дослідний і проектний інститут містобудування» КОАС орендує приміщення за адресою м.Київ, бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх).

У КОАС затверджено графік особистого прийому голови суду, заступників голови суду, керівника апарату суду, визначено прийомні дні та години (у тому числі у неробочий час), відповідна інформація розміщена на офіційному сайті суду за адресою http ://adm.ko.court.gov.ua/.

З метою забезпечення належного рівня функціонування Автоматизованої системи документообігу суду у КОАС з травня 2011 року встановлено локальну комп’ютерну мережу, запроваджено у повному обсязі роботу у комп’ютерній програмі «Документообіг адміністративних судів».

На виконання Закону України від 22.12.2005 №3262-1V «Про доступ до судових рішень», постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 № 740 «Про затвердження порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень», наказу Державної судової адміністрації України від 02.10.2008 №89 «Про затвердження Інструкції про порядок відповідальної особи апарату місцевого загального суду та інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень при зборі, обробці та надсиланні копій судових рішень в електронному вигляді для внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень», у КОАС вживаються усі необхідні заходи щодо направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень із застосуванням системи Автоматизованої системи документообігу суду.

Разом з тим, у зв’язку із закінченням терміну дії електронно - цифрових підписів та несвоєчасним наданням нових електронно-цифрових підписів, частина суддів була позбавлена можливості своєчасного направлення судових рішень до ЄДРСР. У зв’язку з чим суд звернувся з відповідним листами до ДП «Інформаційні судові системи», Територіального управління Державної судової адміністрації України у Київській області, Державної судової адміністрації України. Станом на 01.01.2012 електронно - цифровими підписами забезпечені усі судді.

На виконання Плану усунення недоліків в організації роботи суду, суд звернувся із відповідними листами до Київського апеляційного адміністративного суду щодо проходження стажування суддів та до Державної судової адміністрації України стосовно проходження стажування завідувачем архіву та головним спеціалістом із судової статистики. Так, з метою налагодження у суді аналітично — статистичної роботи та архівної роботи начальник Відділу кадрової та аналітично - статистичної роботи Пономаренко О.О. та завідувач архіву Гошта О.Ю. пройшли відповідне стажування у Державній судовій адміністрації України.

В порядку виконання Плану з усунення недоліків в організації роботи суду в КОАС затверджено Положення про архів суду, створено архів суду, до якого передано адміністративні справи, розглянуті впродовж жовтня — грудня 2008 року, номенклатурні справи структурних підрозділів.

Крім того, у суді розроблено розрахунки до річного кошторису в розрізі кодів економічної класифікації видатків, забезпечено укладення договорів відповідального зберігання щодо використання комп’ютерної техніки та іншого майна, що належить суддям та працівникам апарату суду, забезпечено суддів та працівників апарату суду телефонним зв’язком, забезпечується правова експертиза господарських договорів.

На виконання Плану з усунення недоліків в організації роботи суду придбано маркувальну машину для прискорення відправлення рекомендованих листів.

У КОАС здійснюється систематичний аналіз дотримання судом процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, якості здійснення правосуддя. Так, судом було проаналізовано причини недодержання процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, вжито заходів щодо поновлення провадження у справах, результати аналізу обговорено на зборах суддів, як наслідок, згідно із даними статистики залишок нерозглянутих справ, у порівнянні із залишком не розглянутих справ станом на 01.01.2011 зменшився у порівнянні із аналогічним періодом 2010 року.

З метою забезпечення контролю за роботою структурних підрозділів у 2011 році було проведено перевірку діяльності Відділу кадрової та аналітично- статистичної роботи, довідку про результати перевірки обговорено на зборах суддів, ужито заходів стосовно усунення виявлених недоліків.

Організовано і проведено навчання помічників суддів, секретарів судових засідань та секретарів КОАС з вивчецня положень КАС України, Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, Законів України «Про державну службу», «Про боротьбу з корупцією», «Про засади запобігання і протидії корупції», «Про доступ до публічної інформації».

 

4. Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду.

З метою підвищення кваліфікації протягом 2011 року судді КО АС та працівники апарату суду брали участь у семінарах, тренінгах, конференціях, організованих на різних рівнях Вищим адміністративним судом України (далі — ВАСУ), Київським апеляційним адміністративним судом (далі — КААС).

Протягом 2011 року судді та працівники апарату суду приймали участь у конференціях та підвищували свій рівень професійних знань.

Так помічник судді Зінов’єва A.C. пройшла стажування у ВАСУ.

Суддею Щавінським В.P., заступником керівника апарату Федів Л.М., начальником Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Капаць О.І., заступником начальника Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення суду Громнюк О.B. та заступником начальника Відділу кадрової та аналічно-статистичної роботи Таргоній А.Л. пройдено підготовку в Навчальному центрі. з Державних закупівель Державного госпрозрахункового видавничо-поліграфічного підприємства «Зовнішторгвидав України».

Помічники суддів Теплухіна М.І., Наталенко Ю.О., Пономаренко Т.М., Гаврилова C.B., Кожем’яко М.Д., Шевчук О.М. пройшли підготовку в Національній школі суддів України (далі - НШСУ).

Суддя Щавінський В.Р. взяв участь в обговоренні практики Європейського суду з прав людини і положень Конвенції з прав людини та основоположних свобод із питань надання притулку та статусу біженця, затримання, видворення та екстрадиції шукачів притулку та біженців.

Голова суду Басай О.В., заступники голови суду Головенко О.Д., Виноградова О.І., суддя Журавель В.О. взяли участь у підготовці голів та заступників голів окружних адміністративних судів, проведеній НШСУ.

Судді Колеснікова І.С. та Панченко Н.Д. пройшли відповідну підготовку і для суддів окружних адміністративних судів, проведеною НШСУ:

Секретарі суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Мошковська Ö.M. та Будз Б.Б. пройшли підготовку старших секретарів та секретарів суду місцевих та апеляційних судів, проведеною НШСУ.

Член Ради суддів адміністративних судів України, суддя Волков A.C. взяв участь у конференції на тему «Реформування системи корпоративного управління в Україні: стратегічні завдання та практичні кроки», проведеній Державною комісією з цінних паперів та фондового ринку спільно з Центром комерційного права.

Голова суду Басай О.В. та заступник голови суду Виноградова О.І. взяли участь у конференції на тему «Проблеми правосуддя у Німеччині, Україні та Росії», проведій Німецько-Українською асоціацією суддів, адвокатів та правників.

Голова суду Басай О.В. взяв участь у семінарі на тему «Стратегії комунікацій судової влади», проведеним Радою суддів адміністративних судів України спільно з Центром суддівських студій в рамках українсько- швейцарського проекту «Підтримка судової реформи в Україні» за сприяння ВАСУ.

Начальник Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення суду Ковба Т.В. взяла участь у семінарі з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності для начальників планово-фінансових відділів та головних бухгалтерів.

Голова суду Басай О.В. взяв участь У фахових зустрічах, проведених В АСУ та Німецьким фондом міжнародного правового співробітництва у Вищому адміністративному суді землі Рейнланд-Пфальц та Адміністративному суді м. Кобленц.

Суддя Журавель В.О. та Лапій С.М. взяли участь у семінарі на тему «Україна, як країна призначення для торгівлі людьми: особливості виявлення та розслідування кримінальних справ».

Голова суду Басай О.В. взяв участь у семінарі на тему «Актуальні питання розгляду адміністративними судами України спорів окремих категорій», метою якого є надання методичної допомоги, рекомендаційних роз’яснень адміністративним судам України, проведеному ВАСУ спільно з Координатором проектів ОБСЄ в Україні в рамках проекту ОБСЄ «Підтримка розвитку адміністративної юстиції в Україні».

Член Ради суддів адміністративних судів України, суддя Волков А.С взяв участь у семінарі на тему «Стратегії комунікацій судової влади», проведеному Радою суддів адміністративних судців України спільно з Центром суддівських студій в рамках Українсько-швейцарського проекту «Підтримка судової реформи в Україні» за сприяння ВАСУ.

Судді Брагіна О.Є. та Спиридонова В.О. взяли участь у семінарі на тему «Актуальні питання розгляду адміністративними судами України спорів окремих категорій», метою якого є надання методичної допомоги, рекомендаційних роз’яснень адміністративним судам5 України, проведеному ВАСУ спільно з Координатором проектів ОБСЄ в Україні в рамках проекту ОБСЄ «Підтримка розвитку адміністративної юстиції в Україні».

Секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Горбунова К.С., Малихін Д.Ю., Талалакін С.М., Короташ О.Б., Вйшневський Ю.А., Злобіна Е.Г. пройшли підготовку секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів, проведеній НШСУ.

Суддя Лисенко В.І. взяла участь у семінару на тему «Написання судових рішень», проведеному НШСУ за фінансової підтримки ОБСЄ

Старший судовий розпорядник Коваленко В.Ю. та судовий розпорядник Бабич М.М. підвищували кваліфікацію судових розпорядників на семінарі у Державній судовій адміністрації Уіфаїни з питань роз’яснення положень  Методичних рекомендацій щодо складання протоколів про адміністративні правопорушення судовими розпорядниками, затвердженого наказом ДСА України від 18.07.2011 року № 113.

Суддя КО АС Щавінський В.Р. взяв участь у проведенні занять на тему: «Учасники адміністративного процесу. Права та обов’язки осіб, які беруть участь у справі. Представництво в адміністративних справах. Документи, що підтверджують повноваження представників, які беруть участь в адміністративному процесі. Вирішення питання складу суду та відводів в адміністративному судочинстві»; «Судові виклики і повідомлення. Порядок вручення судових повісток. Здійснення виклику відповідача, третіх осіб, свідків, місце проживання (перебування) яких невідоме», проведеному НШСУ.

Член Ради суддів адміністративних судів України, суддя Волков А.С взяв участь у проведенні занять на тему «Провадження в суді першої інстанції. Процесуальні строки в адміністративному судочинстві», проведеному НШСУ для підготовки секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів.

Голова суду Басай О.В. взяв участь у конференції, присвяченій свободі ц мирних зібрань в України, проведеній Комісією зі зміцнення та утвердження

верховенства права разом із Міжнародним фондом відродження, Національним демократичним інститутом та Українською Гельсінською спілкою з прав людини конференції.

Секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Варченко І.В., Воронюк М.М., Волощук О.М., Вітюк К.В., Гололобов В.Ю., Коваленко О.О., Кузик Т.М., Корінний С.О., Мостовий О.В., Пономаренко А.О., Петренко В.А., Сович О І., Осадча М.М. та Корінний С.О. взяли участь у навчанні секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів, проведеному НШСУ на тему «Порядок фіксування судового процесу технічними засобами».

Голова суду Басай О.В. та член Ради суддів адміністративних судів України,

суддя Волков А.С взяли участь у семінарі на тему «Стратегії комунікацій судової влади», проведеному Радою суддів адміністративних судів України спільно з Центром суддівських студій в рамках українсько-швейцарського проекту «Підтримка судової реформи в Україні» за сприяння В АСУ.

Старший судовий розпорядник Коваленко В.Ю. та судовий розпорядник Бабич М.А. пройшли підготовку судових розпорядників окружних адміністративних судів, проведеній НШСУ.

Судді та працівники апарату KОAC взяли участь у навчальних семінарах, проведених КОАС.

З метою обміну досвідом по; використанню комп’ютерної програми «Діловодство адміністративних судів» голова суду Басай О.В;, заступник керівника апарату Федів JI.M., старший консультант Шумило О.М., помічник голови суду Войтович І.І., головний спеціаліст із судової статистики Відділу кадрової та аналітично-статистичної роботи Дудник A.A. та головний спеціаліст з інформаційних технологій Відділу кадрової та аналітично-статистичної роботи Самусєв Ю.І. взяли участь у семінарі з обміну досвіду між адміністративними т судами, проведеному на базі Вінницького окружного адміністративного суду з метою забезпечення функціонування й удосконалення обліково -у статистичної роботи у судах, діловодства та організації роботи з питань судової статистики.

 

5. Узагальнення судової практики.

 

У КОАС забезпечується оперативне ознайомлення суддів з узагальненнями судової практики, оглядовими листами ВАСУ, листами КААС.

Узагальнення судової практики у КОАС протягом 2011 року здійснювалось згідно з планами роботи суду, а також на виконання доручень КААС.

Згідно з планом роботи суду на І півріччя 2011 року суддями Волковим A.C. та Спиридоновою В.О. узагальнено практику розгляду суддями справ, пов’язаних із виборчим процесом виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, місцевих рад та сільських, селищних, міських голів у 2010 році.

Судиями Щавінським В.Р. та Балаклицьким А.І. проведено узагальнення практики розгляду судцями КОАС у 2010 році адміністративних справ зі спорів щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності Державної митної служби та її органів щодо визначення митної вартості товару .

Суддями Лапієм С.М. та Лискою ЇЖ зроблено узагальнення практики розгляду суддями КОАС адміністративних справ з приводу оскарження рішень, дій чи бездіяльності державної виконавчої служби.

Відділом кадрової та аналітично-статистичної роботи забезпечено проведення аналізу дотримання суддями процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ.

На виконання плану роботи суду II півріччя 2011 року заступником голови суду Головенко О.Д. та суддею Колесніковою І.С. узагальнено судову практику розгляду КОАС адміністративних справ, що переглянуті в апеляційному та касаційному порядку.

Заступником голови суду Головенко О.Д. та суддею Панченко Н.Д. проведено узагальнення практики розгляду КОАС справ зі спорів з приводу реалізації публічної фінансової політики, зокрема зі спорів за участю контрольно- ревізійних органів.

Заступником голови суду Вщоїрддовою О.ї. та суддею Лисенко B.І зроблено узагальнення практики розгляду КОАС адміністративних справ зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері економіки, зокрема зі спорів щодо державного регулювання цін.

Заступником голови суду Виноградовою O.I. та суддею Брагіною О.Є. узагальнено практику розгляду КОАС адміністративних справ зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сферах зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо призначення, перерахунку та здійснення страхових виплат із загальнообов’язкового державного страхування на випадок безробіття.

Висновки, викладені у проведених узагальненнях та аналізах обговорені на зборах суддів.

На виконання доручень KAÂC проведено узагальнення практики розгляду КОАС у 2010 році та протягом п’яти місяців 2011 року адміністративних справ про застосування адміністративного арешту та продовження строку арешту активів платників податків, узагальнено судову практику розгляду судом справ за позовами контрольно - ревізійної служби.

6. Матеріально-технічне забезпечення суду.

 

Кошторис КОАС на 2011 рік затвердженим ДСА України 03.02.2011 у сумі

5 763 300,00 грн., також 25.11.2011 були доведеш зміни до річного плану по спеціальному фонду в сумі 543 000,00 грн. (кошти судового збору).

Касові видатки установи за звітний період по загальному фонду проведеш у сумі 5 543 568,79 грн., по спеціальному 69 592,00 грн.

На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар за звітний період було виділено по загальному фонду 358 200,00 грн. і спеціальному 32010,00 грн.

За рахунок вказаних бюджетних асигнувань здійснено наступні заходи по матеріально-технічному забезпеченню суду:

-                     придбано 40 шаф для документів, 1 стелаж книжковий;

-                     придбано 1 суддівську мантію;

-                     здійснено закупівлю знаків поштової оплати та конвертів, паперу, господарських та канцелярських товарів, дисків,журналів обліку тощо;

-                     проведено предоплату періодичних видань на 2012 рік.

Проаналізувавши кошторисні призначення, які були доведені по видаткам на товари і матеріали виникло питання про недостатність коштів для можливості придбання марок, паперу, канцтоварів, папок справ, конвертів немаркованих, дисків, обліково-інформаційних карток, меблів тощо.

Для оплати послуг на 2011 рік виділено по загальному фонду 98 530,00 грн., по спеціальному фонду 23 590,00 грн.

За даними видатками у поточному році було здійснено оплату розрахунково- касового обслуговування банків, телекомунікаційних послуг, поповнення авансової книжки, розміщення рекламних оголошень, технічного обслуговування принтерів та заправка картриджів до них, страхування орендованого приміщення, обслуговування бухгалтерської програми, послуг по наданню інформаційно- консультаційних послуг (ЛІГА ЗАКОН).

Станом на 01.01.2012 КОАС має дебіторську заборгованість в сумі 10 087,91 грн., а саме за рахунок залишку невикористаних коштів по авансовій книжці в сумі 10 043,91грн. та простроченої заборгованості за касове обслуговування банку в сумі 44,00 грн.

На жаль, виділених коштів не було достатьно для проведення мережевої сітки, встановлення пропускної системи, облаштування залу з метою проведення засідань із грифом «секретно».

Бюджетні призначення по капітальним видаткам були профінансовані за рахунок спеціального фонду в сумі 14 000,00 грн. і використані на придбання маркувальної машини.

Проте на сьогоднішній день КОАС потребує коштів на придбання комп’ютерів та оргтехніки для обладнання робочих місць, систем фіксування ф судових засідань та обладнання для залів судових засідань, сейфів, металевих шаф та архівних стелажів для належного зберігання справ.

7. Кадрове забезпечення та робота із зверненнями громадян.

Штатним розписом на 2011 рік КОАС затверджений штат у кількості 101 штатна одиниця, у тому числі: 22 судді, 73 державних службовці, 2 службовці, 4 робітники.

Станом на 01.01.2012 до штату суду зараховано 21 суддю, призначено на посади: керівника апарату, заступника керівника апарату, 3 старших консультанти, 1 помічник голови суду, 2 помічники заступників голови суду, 19 помічників суддів, 22 секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), начальника Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), заступника начальника Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 5 провідних спеціалістів Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 6 секретарів суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), старшого судового розпорядника, судового розпорядника, заступника начальника Відділу кадрової та аналітично - статистичної роботи, головного спеціаліста із кадрової роботи та державної служби Відділу кадрової та аналітично-статистичної роботи, 2 головних спеціалісти із звернень громадян Відділу кадрової та аналітично- статистичної роботи, головного спеціаліста з інформаційних технологій Відділу кадрової та аналітично-статистичної роботи, головного спеціаліста із судової статистики Відділу кадрової та аналітично-статистичної роботи, 2 провідних спеціалісти з кодифікаційно-довідкової роботи Відділу кадрової та аналітично — статистичної роботи, заступника начальника Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення та прийнято на роботу 3 завідувачі архівом Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), експедитора Відділу документального забезпечення та контролю (канцелярія), 2 прибиральники службових приміщень Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення та 2 робітники з комплексного обслуговування будинків Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення.

Всього, станом на 01.01.2012 в КО АС нараховується 92 працівники.

Протягом 2011 року головою суду Басаєм О.В. на підставі відповідних Указів Президента України до штату суду зараховано 2 судді.

Призначено на посади 2 заступників голови КО АС.

Призначено на посади 25 державних службовців. В порядку переведення до КО АС було призначено 4 державних службовці. 21 особу призначено на посади за результатами конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, 27 осіб в порядку стажування та переведення на вищі посади державного службовця.

Протягом 2011 року звільнено з посад 23 державних службовці апарату суду, 2 службовці та 2 робітника. З них: 7 - за власним бажанням, 6 - за угодою сторін, 13 — за переведенням та 1 - у зв’язку з призначенням на посаду судді.

Сформовано кадровий резерв на заміщення посад державних службовців на 2012 рік.

І Наказом голови КО АС №8 від 25.01.2011 затверджено Порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань.

Наказом керівника апарату суду №12 від 22.02.2011 поновлено склад конкурсної комісії, головою якої призначено заступника керівника апарату Фе дів Л.М. Засідання конкурсної комісії проводяться систематично, матеріали засідань оформляються належним чином.

Протягом 2011 року проведено 7 конкурсів на заміщення вакантних посад державних службовців, відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №169 від 15.02.2002.

Державні службовці, які вперше приймаються на роботу на державну службу, приймають Присягу державного службовця. Прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі (крім випадків, встановлених законодавством України). Також роз’яснюються основні принципи державної влади, право на державну службу, обов’язки, обмеження, пов’язані з проходженням державної служби відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та права державних службовців.

При прийнятті на роботу всі працівники КО АС під особистий підпис ознайомлюються з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку КОАС.

Сформовано 21 особова справа суддів, 69 особових справ державних службовців апарату суду, 1 особова справа службовця апарату суду та 1 особова справа робітника.

Формування та ведення особових справ суддів та державних службовців апарату суду здійснюється відповідну до. Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №731 від 25.05.1998.

Трудові книжки суддів та працівників апарату суду ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України №58 від 29.07.1993.

Надання відпусток суддям та працівникам апарату суду здійснюється відповідно до затвердженого 24.12.2010 року головою суду Графіку надання відпусток суддям та працівникам апарату суду на 2011 рік.

З метою профілактики корупційних діянь в суді запроваджено періодичний розгляд на оперативних нарадах працівників апарату суду питань виконання законодавства про державну службу, антикорупційного законодавства, здійснення заходів щодо запобігання корупційним проявам та реагування на них. Крім того, заплановано та проведено систематичне проведення занять з питань вивчення державними службовцями апарату суду антикорупційного законодавства України, Закону України «Про державну службу», Загальних правил поведінки державного службовця. Державними службовцями КОАС дотримуються спеціальні обмеження, встановлені для державних службовців, спрямовані на запобігання та попередження корупції. Кожен державний службовець при прийнятті на державну службу та її проходження ознайомлюється під особистий підпис із попередженнями про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції». Також, у встановлені Державною судовою адміністрацією України терміни, подається аналітична інформація про виконання вимог Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції».

В березні було проведено декларування доходів, зобов’язань фінансового характеру та майнового стану державних службовців апарату суду. Звіти з питань кадрової та аналітично-статистичної роботи подано у встановлені терміни до відповідних органів державної влади,

У КОАС забезпечується неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, що надійшли до суду, згідно з Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян в КОАС, затвердженої наказом голови КОАС №26 від 21.06.2011 року та графіку особистого прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату суду.

Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду у порядку адміністративного судочинства, розглядаються в порядку визначеному Законом України «Про звернення громадян».

Протягом 2011 року до КОАС надійшло 39 письмових звернень громадян. З них: скарги - 24, заяви - 15. Усі відповіді на звернення громадян надані у строки, встановлені Законом України “Про звернення громадян”.

Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли у звітному періоді, кількість: скарг складає - 24, заяв - 15, з них: скарг на дії суддів 12, на дії працівників апарату суду 12. На кінець звітного періоду усі звернення громадян розглянуті. Всього протягом звітного періоду розглянуто 39 звернень.

 

 

 

 

 

 

 

Порівняльна діаграма статистичних даних 2010 року з 2011 роком:

 

 

Аналіз наведених у діаграмі даних дозволяє зробити висновок про зменшення надходження скарг до суду,,а також свідчить про те, що працівниками апарату суду вживається максимум зусиль та заходів для поліпшення рівня роботи суду, а також оперативності розгляду звернень громадян.

В цьому аспекті необхідно більш детально зупинитись на питанні строків розгляду звернень громадян.

Підсумовуючи дані щодо строку розгляду звернень громадян, можна зробити висновок, що всі вони розглядаються відповідно до вимог ст.20 Закону України «Про звернення громадян», а саме:

до 5 діб - 7 звернень;

до 15 діб - 21 звернень;

до З0 діб — 11 звернень;

Порівняльна діаграма статистичних даних щодо строку розгляду звернень.

                                                     

     До 5 діб                            до 15 діб                     до 30 діб

 

Як вбачається із кількості звернень, розглянутих судом, більшість їх була розглянута в термін до 15 діб. Крім цьодо, у порівнянні з 2010 роком помітно зменшилась кількість звернень, розглянутих в термін до ЗО діб. Все це свідчить про оперативну роботу суду по розгляду звернень громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”.

Керівництвом щоденно вживаються необхідні заходи організаційного характеру щодо підвищення оперативності прийому вхідних документів від ф громадян.

Облік та розгляд письмових .-звернень громадян в суді проводиться відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян в КО АС, затвердженої наказом в.о. голови суду № 28 від 25.12.2008.

Виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

У зв’язку із набранням 10.05.2011 чинності Законом України «Про доступ до публічної інформації» у суді забезпечується своєчасне надання відповідей на Лі запити про надання публічної інформації, відповідна інформація розміщується на офіційному сайті КОАС.

Станом на 01.01.2012 на адресу КОАС надійшло 23 запити про надання доступу до публічної інформації, яка перебуває у КОАС. На 22 запити відповідь була надана судом у строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації». 1 запит не був розглянутий у 2011 році, оскільки надійшов до суду 29.12.2011.

Так, 21.06.2011 на адресу суду надійшов запит в електронній формі про надання доступу до інформації щодо надання інформації про направлення адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС, до суду апеляційної інстанції. Відповідь на запит надано судом 23.06.2011.

29.06.2011 в електронній формі надійшов запит про надання публічної інформації стосовно набрання законної сили судовим рішенням у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надано судом 30.06.2011.

04.07.2011 в електронній формі надійшов запит про надання публічної інформації стосовно поданої до суду позовної заяви. Відповідь на запит надано судом 08.07.2011.

21.07.2011 на адресу суду надійшов запит в електронній формі про надання доступу до інформації одо до надання інформації про направлення адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС, до суду апеляційної інстанції. Відповідь на запит надано судом 22.07.2011.

21.07.2011 на адресу суду надійшов письмовий запит про надання доступу до інформації щодо надання інформації стосовно ухвалення та складення тексту в повному обсязі судового рішення у адміністративній справі, яка перебуває у провадженні КОАС, а також надання інформації стосовно надіслання позиву копії судового рішення по даній справі. Відповідь на запит надано судом 26.07.2011.

05.08.2011 на адресу суду в електррнній формі надійшов запит про надання публічної інформації щодо адміністративної справи, яка перебуває у провадженні КОАС. Відповідь на запит надано судом 08.08.2011.

05.08.2011 на адресу суду в електронній формі надійшов запит щодо надання публічної інформації про направлення адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС, до суду апеляційної інстанції. Відповідь на запит надано судом 09.08.2011.

18.08.2011 на адресу суду в електронній формі надійшов запит щодо надання публічної інформації про набрання законної сили судовим рішенням в адміністративній справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надано судом 19.08.2011.

31.08.2011 на адресу суду в електронній формі надійшов запит щодо надання публічної інформації про направлення до КААС адміністративної справи, яка перебуває у провадженні КОАС. Відповідь на запит надано судом 01.09.2011.

31.08.2011 на адресу суду в електронній формі надійшов запит щодо надання публічної інформації щодо надходження до КОАС апеляційних скарг на рішення в адміністративних справах, які перебувають у провадженні Київського окружного адміністративного суду. Відповідь на запит надано судом 02.09.2011.

07.09.2011 на адресу суду в електронній формі надійшов запит щодо надання публічної інформації щодо надходження до КОАС апеляційної скарги на рішення в адміністративній справі, яка церебуэае у провадженні КОАС. Відповідь на запит надано судом 12.09.2011.

07.09.2011 на адресу суду в електронній формі надійшов запит щодо надання публічної інформації щодо надходження до КОАС апеляційної скарги на

рішення в адміністративній справі, яка перебуває у провадженні КОАС. Відповідь на запит надано судом 12.09.2011.

07.09.2011 на адресу суду у письмовій формі надійшов запит щодо надання публічної інформації щодо направлення до КААС адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС з апеляційною скаргою у даній справі. Відповідь на запит надано судом 12.09.2011.

12.09.2011 на адресу суду у письмовій формі надійшов запит щодо надання публічної інформації щодо розпорядку/графіку роботи КО АС, а також нормативно - правових актів, які регламентують графік роботи суду. Відповідь на запит надано судом 15.09.2011.

19.09.2011 на адресу КОАС надійшов запит щодо надання публічної інформації в адміністративній справі, яка перебувала у провадженні суду. Відповідь на запит надана судом 21.09.2011.

28.09.2011 на адресу КОАС надійшов запит щодо надання публічної інформації стосовно функціонування комп’ютерної програми «Документообіг адміністративних судів». Відповідно до вимог частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 04.10.2011 зазначений запит був надісланий за належністю до Державного підприємства «Інформаційні судові системи» Державної судової адміністрації України.

12.10.2011 на адресу КО АС поштою надійшов запит на одержання публічної інформації щодо прізвища, ім’я та по-батькові суддів суду. Відповідь на запит надана судом 13.10.2011.

13.10.2011 на адресу КО АС поштою надійшов запит на одержання публічної інформації щодо набрання законної сили рішенням в адміністративній справі, яка перебувала у провадженні КО АС, та стосовно направлення даної справи до суду апеляційної інстанції. Відповідь на запит надана судом 17.10.2011.

25.10.2011 на адресу КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо розгляду справи, яка перебувала у провадженні Київського окружного адміністративного суду. Відповідь на запит надана судом 31.10.2011.

07.11.2011 на адресу КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо набрання законної сили рішенням у справі, яка перебувала у провадженні КО АСІ да стосовно направлення даної справи на розгляд суду апеляційної інстанції. Відповідь на запит надана судом 11.11.2011.

07.11.2011 на адресу КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо набрання законної сили рішенням у справі, яка перебувала у провадженні КОАС та стосовно направлення даної справи на розгляд суду апеляційної інстанції. Відповідь на запит надана судом 11.11.2011.

15.11.2011 на адресу КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо набрання законної сили рішенням у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана судом 20.12.2011.

29 грудня 2011 року з Адміністрації Президента України відповідно до пункту 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» на адресу КОАС надійшов запит на одержання публічної інформації поданий в електронній формі, а саме стосовно надання інформації в адміністративній справі про оскарження постанови Кабінету Міністрів України №268. Відповідно до вимог ч.4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» строк розгляду даного запиту було продовжено, про що заявника було повідомлено листом від 03.01.2012.

 

Кодифікаційно-довідкова робота.

В КОАС забезпечується ведення кодифікаційно-довідкової роботи. Зокрема, ведеться облік юридичної літератури та періодичних видань, що надходять до суду. Крім того, здійснюється контроль за видачею для використання в роботі суддям та працівникам апарату суду юридичної літератури і періодичних видань та її поверненням.

Здійснюється передплата на такі періодичні видання: Вісник Верховного суду України, Вісник Вищого адміністративного суду України, Кадровик України, Право України, Урядовий кур’єр, Голос України, Баланс-бюджет, Казна України, Комплект працівника.

Так, зокрема в КОАС забезпечується ведення роботи щодо добору та розстановки кадрів, покращення стану виконавської дисципліни, підвищення персональної відповідальності працівників за виконання та дотримання вимог чинного законодавства України, профілактики корупційних діянь.

Судді КОАС протягом здійснювали публікації статей у засобах масової інформації.

Так, у газеті «Закон і бізнес» за №26 (1013) було опубліковане інтерв’ю голови суду Басая О.В., заступником голови суду Головенком О.Д. було здійснено низку публікацій, зокрема, у Віснику Вищого адміністративного суду України опубліковано статтю «Використання практики Європейського суду з прав людини адміністративними судами України в процесі розв’язання податкових спорів», у Юридичній Україні опубліковано статтю «Роль адміністративного судочинства у процесі вирішення фінансових спорів» та інші.