Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
1. Загальні питання
Київський окружний адміністративний суд утворений 01.01.2005, згідно з Указом Президента України від 16.11.2004 №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів» (з наступними змінами) із штатною чисельністю у складі 22 судді.
Відповідно до рішення Ради суддів України від 27.05.2008 №75 та на підставі спільного наказу від 29.05.2008 голови Державної судової адміністрації України та голови Вищого адміністративного суду України № 371/к 08/380 до 06.09.2010 обов’язки голови Київського окружного адміністративного суду виконував заступник голови суду Штогун С.Г.
А з 06.09.2010, згідно з рішенням Вищої ради юстиції головою Київського окружного адміністративного суду призначений Басай Олег Вікторович.
29.05.2008 Київський окружний адміністративний суд (далі - КО АС) зареєстрований в Печерській районній у місті Києві державній адміністрації за адресою 01021, м. Київ, вул. Липська, будинок 18, корпус 5, відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серія А01 № 263706.
17.07.2008 Державна податкова інспекція у Печерському районі міста Києва включила Київський окружний адміністративний суд до реєстру неприбуткових організацій (установ).
Станом на 01.01.2012 КОАС відповідно до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 та додаткової угоди до Договору від 30.11.2011 №7 займає приміщення площею 981,9 кв.м на 10-11 пов. за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26. Крім того, відповідно до договору оренди від 26.08.2011 №5936, укладеного КО АС та Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по місту Києву, договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково - дослідний і проектний інститут містобудування» КОАС орендує приміщення за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх) 572,5 кв. м.
Відповідно до оголошення в газеті «Урядовий кур’єр» №157 від
27.08.2008 свою процесуальну діяльність по розгляду адміністративних справ судом було розпочато 01.10.2008.
На момент початку процесуальної діяльності у КОАС працювало 7 суддів - заступник голови суду Штогун С.Г., Балаклицький А.І., Лапій С.М., Лиска І.Г., Панченко Н.Д., Терлецька О.О., Харченко С.В.
Станом на 01.01.2013 у Київському окружному адміністративному суді працює 21 суддя, 67 державних службовців, 3 службовці та 1 робітник з комплексного обслуговування приміщень.
1. Аналіз обліково — статистичної роботи суду. Заходи щодо підвищення якості розгляду справ.
Протягом 2012 року КОАС розглянуто 6650 адміністративних справ та матеріалів позовних заяв, у тому числі закінчено провадження у 5550 адміністративних справах, а також судом розглянуто 25 заяв про перегляд рішень за нововиявленими обставинами.
Залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2013 складає 841 справа та матеріали позовної заяви, у тому числі залишок позовних заяв, щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження становить 38 позовних заяви.
Залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2012 становив 1144 адміністративних справ.
Таким чином спостерігається позитивна тенденція до зменшення показника залишку нерозглянутих справ, що вказує на підвищення рівня оперативності їх розгляду.
Із 6650 розглянутих справ та матеріалів позовних заяв 1474 адміністративних справи розглянуто понад строки, встановлені для розгляду адміністративної справи Кодексом адміністративного судочинства України, що становить 22,2 % від загальної кількості розглянутих справ.
Причини пропуску строків розгляду справ, встановлених процесуальним законом мають об’єктивний характер та, зазвичай, не залежать від суду. Зокрема, такими причинами є відкладення судових засідань у справах, у зв’язку з неявкою осіб, які беруть участь у справі, свідків, прокурорів, неоперативна робота пошти, недостатнє фінансування, зокрема, витрат поштових відправлень, задоволення судом клопотань учасників судового розгляду.
1. Надійшло до суду позовних заяв та заяв про перегляд рішень за нововиявленими обставинами упродовж періоду : 6416 (шість тисяч чотириста шістнадцять)
№ з/п |
Суддя (прізвище, ініціали) |
Кількість фактично відпрацьо ваних місяців |
Надійшло до судді позовних заяв |
Середньомісячне надходження позовних заяв на розгляд судді (щодо гр. 2) |
Залишок позовних заяв, щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження |
Постановлено остаточних судових рішень (розглянуто по суті +повернуто +без розгляду +відмовлено) |
Середньомісячне навантаження постановлених судових рішень (щодо гр. 5) |
Залишок нерозглянутих справ |
А 1. |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
Басай О.В |
11,3 |
80 |
7 |
|
88 |
8 |
9 |
|
2. |
Ьалаклнцький А.І.
|
9,1 |
410 |
45 |
1 |
400 |
44 |
42 |
3. |
Брагіна О.С |
10,1 |
449 |
45 |
4 |
395 |
39 |
62 |
4. |
Василенко Г.Ю. |
1,7 |
68 |
40 |
3 |
39 |
23 |
26 |
5. |
Волков Л.С. |
10,3 |
269 |
26 |
_ |
272 |
26 |
23 |
6. |
Виноградова ОД. |
8,3 |
156 |
19 |
3 |
178 |
21 |
24 |
7. |
Головенко О.Д. |
10 |
224 |
22 |
1 |
214 |
21 |
34 |
8. |
Журавель В.О. |
11,2 |
438 |
39 |
2 |
431 |
39 |
64 |
9. |
Колесшкова I.C. |
9,6 |
377 |
39 |
6 |
358 |
37 |
45 |
10. |
Лапш С.М. |
11,1 |
395 |
36 |
5 |
371 |
33 |
71 |
11. |
Леонтович А.М. |
10,3 |
426 |
41 |
|
439 |
43 |
10 |
12. |
Лисенко B.I. |
9,7 |
380 |
39 |
1 |
374 |
39 |
34 |
13. |
Лиска 1.Г |
7,8 |
310 |
40 |
- |
332 |
43 |
42 |
14. |
Шевченко А.В. |
9,3 |
403 |
43 |
2 |
386 |
42 |
29 |
15. |
Панова Г.В. |
10,6 |
434 |
41 |
1 |
452 |
43 |
41 |
16. |
Панченко Н.Д. |
9,8 |
376 |
38 |
2 |
380 |
39 |
41 |
17. |
Спиридонова В.О. |
9,7 |
405 |
42 |
1 |
379 |
39 |
28 |
18. |
Старова Н.Е. |
1,8 |
95 |
53 |
- |
84 |
47 |
- |
19. |
Терлецька О.О. |
10,3 |
181 |
18 |
2 |
360 |
35 |
44 |
20. |
Харченко С.В. |
9,7 |
348 |
36 |
3 |
358 |
37 |
65 |
21. |
Щавшський В.Р. |
10,4 |
367 |
35 |
1 |
401 |
39 |
73 |
|
УСЬОГО по _суду |
9,2 |
6416 |
35 |
38 |
6675 |
35 |
808 |
Примітка: 1) у графі 7 зазначено залишок нерозглянутих справ 808, з яких 1 справа перебувала у провадженні судді Старової Н.Е. та у якій станом на 01.01.2013 року зупинено провадження і справа перебуває за межами суду; 2) за період січень-грудень 2012 року до Київського окружного адміністративного суду надійшло 6416 позовних заяв та заяв про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами. Різниця між показниками в надходженні до суду (6416) та в надходженні до суддів згідно суми рядків 1-21 (6691) становить 172 справ, з них: 91 справа передана суддям у зв’язку із припиненням повноважень судді Київського окружного адміністративного суду Старової Н.Е.; 81 справа передані іншим суддям. 3)Різниця між показниками в постановлених остаточних судових рішеннях (6675) та суми рядків 1-21 (6691) становить 16 судових рішень, так як це є рішення, постановленні суддями при розгляді інших матеріалів, окрім позовних заяв та заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами.
Впродовж звітного періоду розподіл справ між суддями суду проводився із застосуванням Автоматизованої системи документообігу суду.
Засади формування колегії суддів з розгляду конкретної адміністративної справи у КОАС визначені рішенням зборів суддів Київського окружного адміністративного суду від 23.12.2010, відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, і затвердженого рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №30 (з
[ наступними змінами та доповненнями).
Протягом 2012 року КОАС винесено 23 окремих ухвал про виявлені І порушення закону під час розгляду справ, які направлені для реагування І відповідним установам та організаціям.
По 12 окремих ухвалах до суду надійшло повідомлення про виконання І та вжиті заходи для усунення виявлених судом порушень закону.
Протягом 2012 року у КОАС проведено 10 зборів суддів, 28 І оперативних нарад суддів та начальників структурних підрозділів, а також І 26 оперативних нарад з працівниками апарату суду, на яких обговорювались і питання внутрішньої діяльності суду, у тому числі обліково — статистична
робота суду, матеріально - технічне забезпечення суду тощо, звіти про роботу голови суду, керівника апарату з виконання Плану роботи суду на відповідний період та Плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи Київського окружного адміністративного суду.
Впродовж 2012 року у КОАС було забезпечено належний рівень організації роботи суду в період проведення фінальної частини Євро — 2012, робота КОАС здійснювалась відповідно до затвердженого графіка чергувань суддів та працівників апарату.
Крім того, у КОАС було забезпечено належний рівень організації роботи суду в період проведення виборів депутатів до місцевих рад, робота КОАС також здійснювалась відповідно до затвердженого графіка чергувань суддів та працівників апарату.
З метою належного рівня організації роботи Київського окружного адміністративного суду на виконання рішення Ради суддів адміністративних судів України та з метою забезпечення прав, свобод та інтересів осіб, які звертаються до суду у КОАС був розроблений та затверджений план організаційних заходів щодо роботи суду у період проходження виборчого процесу з виборів народних депутатів України 28.10.2012, визначено відповідальних осіб за організацію роботи суду в період виборчого процесу, було розроблено та затверджено наказом голови суду графік чергувань суддів та працівників апарату суду в період виборчого процесу. Визначено відповідальну особу для взаємодії із засобами масової інформації, надіслано звернення до Центральної виборчої комісії, Київської обласної державної адміністрації з питання одержання інформації про засоби зв’язку та контактних осіб (керівників, заступників та секретарів виборчих дільниць, місць розташування виборчих дільниць, їх адрес, контактних телефонів (тел./факс). Крім того, вся інформація стосовно діяльності суду у період виборчого процесу була доступна на офіційному сайті суду не веб - порталі «Судова влада».
3. Виконання Плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи Київського окружного адміністративного суду, зазначених у рішенні Ради суддів адміністративних судів України від
26.11.2010 №64 «Про вивчення стану організації роботи Київського окружного адміністративного суду та надання методичної допомоги» та Довідці про вивчення стану організації роботи Київського окружного адміністративного суду і надання методичної допомоги.
Відповідно до рішення Ради суддів адміністративних судів України від
22.10.2010 № 63 було створено робочу групу у складі суддів Вищого адміністративного суду України та працівників апарату Вищого адміністративного суду України, якою з 02.11.2010 по 12.11.2010 здійснено вивчення стану роботи з питань організаційного забезпечення діяльності КОАС, судового процесу, автоматизованого розподілу справ, роботи з кадрами, ведення діловодства, судової статистики, розгляду звернень
громадян, аналітичної роботи, діяльності зборів суддів за період з жовтня 2008 року по вересень 2010 року.
26.11.2010 за результатами вивчення стану організації роботи КОАС та надання методичної допомоги Радою суддів адміністративних судів України прийняте рішення визнати організацію роботи суду такою, що здійснюється на неналежному рівні та потребує значного покращення, вказано на недоліки в організації роботи суду вцілому.
Відповідно до Рішення Ради суддів адміністративних судів України від 26.11.2010 та Довідки про вивчення стану організації роботи КОАС та надання методичної допомоги рішенням зборів суддів КОАС від 09.12.2010 затверджений план організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС.
На виконання плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС, у суді було розроблене та затверджене зборами суддів Положення про планування роботи суду, затверджено Тимчасове положення про апарат суду, забезпечено ведення журналу інструктажу судових розпорядників та журналу обліку виданих судом виконавчих документів; розглянуто на зборах суддів питання можливості запровадження спеціалізації суддів з розгляду адміністративних справ, приведено у відповідність із наданими комісією методичними рекомендаціями номенклатуру справ; проведено навчання із працівниками апарату суду з питань виконання Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, у тому числі щодо заповнення та зберігання статистичних карток, посилено контроль за виконанням Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, затверджено Положення з проведення конкурсних торгів та склад комітету з проведення конкурсних торгів, члени комітету пройшли відповідне стажування, забезпечено належне ведення журналу обліку виданих судом виконавчих документів, придбано маркувальну машину для відправлення рекомендованої кореспонденції.
В порядку усунення недоліків в організації роботи суду підготовлено та направлено відповідні звернення щодо забезпечення суду приміщенням. Станом на 01.01.2012 КОАС відповідно до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 та додаткової угоди до Договору від 30.11.2011 №7 займає приміщення площею 981,9 кв.м на 10-11 пов. за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26.
Станом на 01.01.2013 відповідно до договору оренди від 26.08.2011 №5936, укладеного між КОАС та Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по місту Києву, договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково - дослідний і проектний інститут містобудування» КОАС орендує приміщення за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх).
У КОАС затверджено графік особистого прийому голови суду, заступників голови суду, керівника апарату суду, визначено прийомні дні та
години (у тому числі у неробочий час), відповідна інформація розміщена на офіційному сайті суду за адресою http://adm.ko.court.gov.ua/.
На виконання Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого Рішенням Ради суддів України від
23.11.2011 №30 та відповідно до розпорядження голови суду від 24.05.2011 року у КОАС забезпечується повному обсязі робота у КП «Документообіг спеціалізованого суду».
На виконання наказу Державної судової адміністрації України від
02.10.2008 №89 «Про затвердження Інструкції про порядок відповідальної особи апарату місцевого загального суду та інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень при зборі, обробці та надсиланні копій судових рішень в електронному вигляді для внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень», Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 року № 740 «Про затвердження порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень», Закону України від 22.12.2005 №3262-ІУ «Про доступ до судових рішень» у КОАС вживаються усі необхідні заходи щодо направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень із застосуванням комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду».
На виконання плану усунення недоліків в організації роботи суду, судом забезпечується підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату у Національній школі суддів України, Державної судової адміністрації України.
В порядку виконання плану з усунення недоліків в організації роботи суду в КОАС затверджено Положення про архів суду, створено архів суду, до якого передано адміністративні справи, розглянуті впродовж 2008 - 2010 років, номенклатурні справи структурних підрозділів.
Крім того, у суді розроблено розрахунки до річного кошторису в розрізі кодів економічної класифікації видатків, забезпечено укладення договорів відповідального зберігання щодо використання комп’ютерної техніки та іншого майна, що належить суддям та працівникам апарату суду, забезпечено суддів та працівників апарату суду телефонним зв’язком, забезпечується правова експертиза господарських договорів.
На виконання Плану з усунення недоліків в організації роботи суду розглянуто питання щодо можливості забезпечення Відділу документального забезпечення та контролю (канцелярія) та придбано маркувальну машину для прискорення відправлення рекомендованих листів.
У КОАС здійснюється систематичний аналіз дотримання судом процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, якості здійснення правосуддя. Так, судом було проаналізовано причини недодержання процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, вжито заходів щодо поновлення провадження у справах, результати аналізу обговорено на зборах суддів, як наслідок, згідно із даними статистики залишок нерозглянутих справ, у порівнянні із залишком не
розглянутих справ станом на 01.01.2013 зменшився у порівнянні із аналогічним періодом 2011 року на 361 справу.
Організовано і проведено навчання помічників суддів, секретарів судових засідань та секретарів КОАС з вивчення положень Кодексу адміністративного судочинства, Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», Закону України «Про доступ до публічної інформації.
4. Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду.
З метою підвищення кваліфікації протягом 2012 року судді КОАС та працівники апарату суду брали участь у семінарах, тренінгах, конференціях, організованих на різних рівнях Вищим адміністративним судом України (далі - ВАСУ), Київським апеляційним адміністративним судом (далі КЛАС).
Протягом 2012 року судді та працівники апарату суду приймали участь у конференціях та підвищували свій рівень професійних знань.
Помічником голови суду Войтовичем І.І., помічником заступника голови суду Довганюк A.B., помічниками суддів Дзюбою О.М., Побережним К.С. та старшим консультантом Відділу аналітично статистичної роботи та узагальнення судової практики Шумилом О.М. було пройдено підготовку в Національній школі суддів України.
Начальником відділу кадрової, режимно-секретної роботи та інформаційного забезпечення Пономаренко О.О. було пройдено підготовку спеціалістів кадрового забезпечення окружних, апеляційних адміністративних судів та Вищого адміністративного суду України в Національній школі суддів України.
Секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Київського окружного адміністративного суду Іванов Д.О., Васковець М.С., Пилипчук В.А., Роздобудько Я.В. пройшли підготовку секретарів судового засідання окружних, апеляційних адміністративних судів та Вищого адміністративного суду в Національній школі суддів України.
Суддя Київського окружного адміністративного суду Волков A.C. взяв участь у засіданні круглого столу на тему «Свобода мирних зібрань.
І Європейські принципи та українська практика», проведенням Вищим адміністративним судом України за підтримки Національного демократичного інституту СІЛА та Всеукраїнської ініціативи «За мирний протест».
Суддя Київського окружного адміністративного суду Волков A.C., взяв участь у семінарі на тему: «Шляхи вдосконалення суддівського ; самоврядування», проведеному Вищим адміністративним судом України га Радою суддів адміністративних судів України в рамках проекту Twinning [ «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні».
Суддя Київського окружного адміністративного суду Щавінський В.Р. взяв участь у семінарі на тему: «Підвищення довіри до системи оскарження у сфері державних закупівель», проведеному Європейським банком реконструкцій та розвитку спільно з Антимонопольним комітетом України та Проектом Європейського Союзу «Гармонізація системи конкуренції і системи державних закупівель в Україні зі стандартами ЄС».
Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь у науково - дослідницькому семінарі з прав біженців, проведеному Регіональним Представництвом Управління Верховного Комісара ООН у справах біженців в Білорусі, Молдові та Україні за підтримки Вищого адміністративного суду України.
Суддя Київського окружного адміністративного суду Шевченко A.B. взяла участь у засіданні круглого столу на тему обговорення робочого проекту Кодексу суддівської етики, проведеному Радою суддів України за фінансової та технічної підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (ШАГО)«Україна: справедливе правосуддя».
Суддя Київського окружного адміністративного суду Волков A.C. взяв участь у засіданні круглого столу в рамках виконання заходу В11В «Проведення круглого столу і додаткових обговорень з метою представлення і обговорення пропозицій щодо покращення виконання судових рішень», проведеному Вищим адміністративним судом України в рамках проекту Twinning «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні».
Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В. та суддя Київського окружного адміністративного суду Волков A.C. взяли участь у міжнародній конференції на тему «Суддівська етика: плекання громадської довіри та впевненості» міжнародної конференції на тему «Суддівська етика: плекання громадської довіри та впевненості»,
проведеному Радою суддів України за фінансової та технічної підтримки проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID)«yKpaÏHa: справедливе правосуддя».
Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., суддя Київського окружного адміністративного суду Волков A.C. та керівник апарату Київського окружного адміністративного суду Геліч Т.В. взяли участь у міжнародній науково-практичної конференції «Роль і вплив практики адміністративного судочинства на розвиток публічного права» та офіційному прийомі з нагоди 10-ї річниці утворення Вищого адміністративного суду України, проведеному Вищим адміністративним судом України за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні, проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя» та Німецького фонду міжнародного правового співробітництва.
Суддя Київського окружного адміністративного суду Василенко Г.В. та керівник апарату Київського окружного адміністративного суду Геліч р-В., взяли участь у семінарі на тему: «Судова практика Європейського
суду з прав людини», проведеному Вищим адміністративним судом України в рамках виконання заходу В4 «Надання допомоги у забезпеченні доступу до судової практики Європейського суду з прав людини».
Заступник голови Київського окружного адміністративного суду Головенко О.Д. взяв участь у семінарі для окружних та апеляційних адміністративних судів, які спеціалізуються на розгляді спорів щодо статусу біженця та особи, яка потребує додаткового захисту, примусового повернення і примусового видворення іноземця чи особи без громадянства з України та спорів, пов’язаних із перебуванням іноземця та особи без громадянства в Україні проведеному Вищим адміністративним судом України спільно з Регіональним представництвом Управління Верховного Комісара ООН у справах біженців в Білорусії, Молдові та Україні в рамках ознайомлення суддів з останніми змінами а законодавстві України в сфері міграції.
Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В. та суддя Київського окружного адміністративного суду Волков A.C. взяли участь у семінарі на тему: «Актуальні питання розгляду адміністративними судами України спорів окремих категорій», проведеному Вищим адміністративним судом України спільно з Координатором проектів ОБСЄ в Україні в рамках проекту ОБСЄ «Сприяння єдності судової практики адміністративних судів України».
Головний спеціаліст з бухгалтерського обліку Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення суд Шаталова Т.О., у зв’язку з проведенням семінару на тему «Шляхи становлення і оптимізації системи внутрішнього контролю та аудиту в судовій системі, порядок складання та подання розрахунків до бюджетних запитів» для начальників планово-фінансових відділів та головних бухгалтерів взяла участь у зазначеному семінарі.
5. Узагальнення судової практики.
У КОАС забезпечується оперативне ознайомлення суддів з узагальненнями судової практики, оглядовими листами Вищого адміністративного суду, Київського апеляційного адміністративного суду, Верховного Суду України та рішеннями Ради суддів адміністративних судів України.
Узагальнення судової практики у КОАС протягом 2012 року здійснювалось згідно з планами роботи суду на відповідні періоди, а також на виконання доручень Київського апеляційного адміністративного суду.
У 2012 році у КОАС щомісячно обговорювались на зборах суддів та оперативних нарадах аналітичні довідки з питань здійснення правосуддя за відповідні періоди, аналізи щодо додержання процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, узагальнення судової практики КОАС тощо.
Відповідно до плану роботи суду на І та II півріччя 2012 року у КО АС здійснювався постійний контроль за додержанням процесуальних строків, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України та своєчасністю повернення адміністративних справ до Відділу документального забезпечення та контролю (канцелярія) після закінчення їх розгляду.
Щомісячно проаналізовано дотримання суддями процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ. Причини, що зумовили порушення таких строків, вивчено та узагальнено, результати узагальнення обговорено на зборах суддів.
На виконання планів роботи суду на І та II півріччя 2012 року у КОАС здійснювався контроль за виконанням окремих ухвал суду, проаналізовано стан їх виконання.
Крім того, на виконання планів роботи суду на І та II півріччя 2012 року:
заступником голови суду Головенком О.Д. щомісячно узагальнено практику розгляду КОАС адміністративних справ, що переглянуті в апеляційному та касаційному порядку.
заступником голови суду Головенком О.Д. та суддею Харченко С.В. узагальнено практику розгляду суддями КОАС справ зі спорів з приводу реалізації державної політики у сфері економіки, зокрема, зі спорів щодо державного регулювання цін та тарифів.
суддею Терлецькою О.О. проведено узагальнення практики розгляду суддями КОАС справ зі спорів з приводу реалізації податкової політики та за зверненнями податкових органів із деякими видами вимог, зокрема щодо погашення зобов’язань платників податків перед бюджетними та державними цільовими фондами.
заступником голови суду Виноградовою О.І. та суддею Журавлем В.О. узагальнено практику розгляду суддями КОАС адміністративних справ зі спорів з приводу реалізації публічної політики у сфері зайнятості населення та соціального захисту громадян, зокрема зі спорів щодо соціального захисту та зайнятості інвалідів.
суддею Шевченко A.B. узагальнено судову практику розгляду КОАС справ стосовно реалізації права на мирні зібрання (збори, мітинги, походи, демонстрації тощо).
суддею Спиридоновою В.О. узагальнено судову практику розгляду КОАС справах з приводу оскарження рішень, дій чи бездіяльності державної виконавчої служби.
Висновки, викладені у проведених узагальненнях та аналізах обговорені на зборах суддів.
Відділом аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики щомісячно забезпечено підготовку довідок про стан розгляду адміністративних справ суддями КОАС.
6. Матеріально-технічне забезпечення суду.
Кошторис Київського окружного адміністративного суду на 2012 рік затверджено Державною судовою адміністрацією України 03 лютого 2012 року у загальній сумі 9 198 000,00 грн., з урахуванням змін становить
9 613 200,00 грн., в тому числі загальний фонд державного бюджету становить 6 782 500,00 грн., що становить 70,55% усіх бюджетних призначень на 2012 рік та спеціальний фонд державного бюджету становить
2 830 700,00 грн., що становить 29,45% усіх бюджетних призначень на 2012 рік.
Бюджетні призначення відповідно показників кошторису з урахуванням змін розподіляються наступним чином:
КЕКВ 1111 «Заробітна плата» — 5 803 300,00 грн., що становить 59,74% бюджетних призначень на 2012 рік (в тому числі загальний фонд становить 4 639 800,00 грн. та спеціальний фонд — 1 163 500,00грн.);
- КЕКВ 1120 «Нарахування на заробітну плату» - 2 148 400,00 грн., що становить 22,35% бюджетних призначень (в тому числі загальний фонд 1 684 300,00 грн. та спеціальний —464 100,00 грн.);
- КЕКВ 1131 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м’який інвентар та обмундирування» — 224 700,00 грн., що становить 1,87% (в тому числі загальний фонд 62 800,00 грн. та спеціальний фонд - 161 900,00 грн.);
- КЕКВ 1134 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 392 300,00 грн., що становить 4,08% бюджетних призначень (в тому числі загальний фонд 182 100,00 грн. та спеціальний фонд - 210 200,00 грн.)
- КЕКВ 1140 «Видатки на відрядження» - 500,00 грн., що становить
0,01% бюджетних призначень (в тому числі загальний фонд -
500,00грн.);
- КЕКВ 1160 <<:Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» - 935
400,0 грн., що становить 9,73% бюджетних призначень (в тому
числі загальний фонд - 104 400,00 грн. та спеціальний фонд - 831 000,00грн.);
- КЕКВ 2110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» - 108 600,00 грн., що становить 1,13% бюджетних призначень (в тому числі загальний фонд - 108 600,00 грн.).
Отже, з наведеної вище інформації можна зробити висновок, що значна частина кошторису суду становить заробітна плата та нарахування на заробітну плату - 82,72%, оплата комунальних послуг та енергоносіїв - 9,73% та лише 6,72% спрямовано на придбання товарів, послуг, обладнання
і предметів довгострокового користування та видатки на відрядження.
У зв’язку із чим, проаналізувавши кошторисні призначення які були доведені Київському окружному адміністративному суду виникло питання про недостатність коштів для можливості придбання марок, паперу А-4, канцтоварів, папок справ, конвертів немаркованих, дисків, обліково-
інформаційних карток, картриджів, меблів, комп’ютерів та оргтехніки для обладнання робочих місць, систем фіксування судових засідань та обладнання для залів судових засідань, сейфів, металевих шаф, архівних стелажів для належного зберігання справ, встановлення пропускної системи, облаштування залу з метою проведення засідань із грифом секретно, ремонту оргтехніки тощо.
Касові видатки установи за звітний період по загальному фонду проведені у сумі 6 766 711,36 грн., по спеціальному 1 895 393,73 грн.
Па придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар за звітний період було виділено по загальному фонду 62 300,00 грн. і спеціальному 161 900,00 грн.
За рахунок вказаних бюджетних асигнувань здійснено наступні заходи по матеріально-технічному забезпеченню суду:
- придбано знаки поштової оплати на загальну суму 99 900,00 грн.
- придбано папір А4, печатки та штампи, конверти немарковані, бейджі, нитки, посвідчення, кабель, конектори, факс-папір, бензин та чекову книжку на загальну суму 56 756,40 грн.
- придбано обліково-інформаційні картки, журнали реєстрації на загальну суму 43 633,00 грн.;
- придбано вогнегасник на загальну суму 220,20 грн.;
- придбано диски на загальну суму 20 280,00 грн.;
- придбано юридичну літературу на загальну суму 431,00 грн.;
- придбано картриджі на загальну суму 1 392,00 грн.;
- придбано суддівські нагрудні знаки на загальну суму 2 087,40 грн.
Для оплати послуг виділено по загальному фонду 181 600,00 грн., по
спеціальному фонду 210 200,00 грн.
За даними видатками у поточному році було здійснено оплату:
- розрахунково-касового обслуговування банків на суму 7 997,41 грн.
- телекомунікаційних послуг на суму 23 343,23 грн.;
- послуги маркувальної машини на суму 237 153,09 грн.;
- технічного обслуговування маркувальної машини на суму 4 510,00 грн.;
- послуг по наданню інформаційно-консультаційних послуг (ЖГА ЗАКОН) на суму 8 035,20 грн.;
- страховки на суму 1 858,25 грн.;
- оголошення на суму 4 446,30 грн.;
- за супроводження програмного забезпечення («1С», Діловодство адміністративних судів) на суму 45 342,00 грн.;
- заправки картриджа на суму 33 231,48 грн.;
- послуги централізованого адміністрування мереж на суму 4 184,64 грн.;
- оренда системи веб-моніторингу і оренда приміщення на суму 963,40 грн.
Бюджетні призначення по капітальним видаткам були профінансовані в сумі 108 600,00 грн. і використані на придбання десяти комп’ютерів, трьох
систем фіксування судового процесу, двох принтерів, ДВОХ
багатофункціональних пристроїв, одного кондиціонера та одного контейнера для сміття.
Станом на 1 січня 2013 року установа кредиторську заборгованість в сумі 109 297,70 грн., а саме:
2.0 грн. -заборгованість за оренду приміщення;
768.0 грн. - заборгованість ДП «Інформаційні судові системи» за оренду веб-камер;
1 230,00 грн. — заборгованість перед КМД УДППЗ «Укрпошта» за технічне обслуговування маркувальної машини;
2 008,80 грн. — заборгованість перед ТзОВ «ЛІГА ЗАКОН» за послуги з інформатизації (абонентське обслуговування),;
17 506,48грн. - заборгованість перед СПД Панько Олег Петрович за послуги по заправці та відновленню картриджів;
10 656,00 грн. - заборгованість ДП «Інформаційні судові системи» за послуги із супроводження програмного забезпечення «Діловодство спеціалізованого суду»;
3 835,92 грн. - заборгованість ДП «Інформаційні судові системи» за послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки;
7 752,57 грн. - заборгованість перед ФОП Любарець М.В. за послуги із супроводження ПП «1С:Підпріємство 7.7»;
2 867,93 грн. - заборгованість ТОВ «Юрінком Інтер» за послуги по розміщенню оголошення про проведення конкурсу на заміщення вакантних посад;
1 290,00 грн. - заборгованість ТОВ «БЕСТ» за системний супровід програми «M.E.Doc»;
8 217,00 грн. - заборгованість ТОВ «АІДА-ТРЕИД» за компакт диски;
29 900,00 грн. - заборгованість КМД УДППЗ «Укрпошта» за поштові
марки;
13 663,00 грн. - заборгованість TOB «ABIC» за папір і конверти;
9 600,00 грн. - заборгованість ТОВ «Островська друкарня» за обліково-інформаційні картки, журнали реєстрації.
Дана кредиторська заборгованість суду утворилася у зв’язку із неоплатою платежів ГУДКСУ у Київській області при наявності залишків коштів на рахунках суду.
На кінець звітного періоду залишився залишок коштів по авансовій книжці в сумі 150,95 грн., який відображений як дебіторська заборгованість.
Також суд має прострочену дебіторську заборгованість по КЕКВ 1134 «Оплата послуг (крім комунальних)» за касове обслуговування банку в сумі 44,00 грн.
7. Кадрове забезпечення та робота із звернень громадян.
Згідно з штатним розписом на 2012 рік Київського окружного адміністративного суду затверджено штат у кількості 101 штатної одиниці, із них: 22 судді, 74 державних службовці, 3 службовці, 2 робітники.
Станом на 01.01.2013 до штату цього суду зараховано 21 суддю. Відповідно до Постанови Верховної Ради України «І Іро обрання суддів» від
23.02.2012 № 4456-VI відраховано 1-го суддю зі штату Київського окружного адміністративного суду, у зв’язку з обранням на посаду Київського апеляційного адміністративного суду безстроково. Керівником апарату Київського окружного адміністративного суду Геліч Т.В. призначено на посади: 6 помічників суддів, 12 секретарів судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 4 секретарів суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 1 старшого судового розпорядника, 1 судового розпорядника, начальника Відділу кадрової, режимно — секретної роботи та інформаційного забезпечення, 1 головного спеціаліста із звернень громадян Відділу кадрової, режимно — секретної роботи та інформаційного забезпечення, 1 завідувача архівом Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 1 експедитора Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, 1 робітника з комплексного обслуговування будинків Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення.
Всього, станом на 01.01.2013 в Київському окружному адміністративному суді нараховується 93 особи.
Протягом 2012 року призначено на посади 31 державних службовці та 5 службовців. 16 осіб призначено на посади за результатами конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, 4 особи призначено у зв'язку з переведенням з іншого державного органу, 11 осіб в порядку стажування та переведення на вищі посади державного службовця. Також прийнято 2 службовці та переведено 1 службовця.
Протягом 2012 року звільнено з посад 24 державних службовці апарату суду. З них: 5 - за власним бажанням, З-за угодою сторін, 15 - за переведенням, 1-у зв’язку із вступом на військову службу.
Протягом року формувались кадрові резерви на заміщення посад державних службовців.
Згідно з наказом голови Київського окружного адміністративного суду № 8 від 25.01.2011 року затверджено Порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань.
У лютому 2012 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов’язків та завдань.
У зв’язку із кадровими змінами наказом № 65 від 21.12.2012 керівником апарату суду поновлено склад конкурсної комісії.
Засідання конкурсної комісії проводяться систематично, матеріали засідань оформляються належним чином.
Протягом 2012 року проведто 3 конкурси на заміщення вакантних посад державних службовців відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15,02,2002 № 169.
Відповідно до Указу Президента України від 25.01. 2012 ’’Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування” (з наступними змінами) кандидати, які пройшли конкурсний відбір, налають згоду на проведення спеціальної перевірки та направлено всі запити до відповідних органів. Станом на 01.01.2013 року до суду надійшли відповіді на запити в порядку проведення спеціальної перевірки стосовно 16 кандидатів, які претендують на посади. Стосовно 6 кандидатів відповіді не надійшли.
Державні службовці, які вперше приймаються на роботу на державну службу, приймають Присягу державного службовий. Прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі (крім випадків, встановлених законодавством України). При прийнятті на державну службу кандидатам на посаду роз’яснюються основні приппипи державної влади, право на державну службу, обов’язки, обмеження, пов’язані з проходженням державної служби відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та права державних службовців.
При прийнятті на роботу всі працівники Київського окружного адміністративного суду під особистий підпис ознайомлюються з посадовими інструкціями та Правилами внутрішнього трудового розпорядку Київського окружного адміністративного суду, які затвердженні протоколом зборів трудового колективу № 1 від 26 червня 2008 року.
Впродовж звітного періоду сформовано 21 особову справу суддів, 68 особових справ державних службовців апарату суду, 4 особові справи службовців апарату суду та особову справу робітника.
Формування та ведення особових справ суддів та державних службовців апарату суду здійснюється відповідно до Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998р. № 731.
Трудові книжки суддів та працівників апарату суду ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від
29.07.1993 року N 58, зареєстрований у Міністерстві юстиції України
17.08.1993 №110.
Надання відпусток суддям та працівникам апарату суду здійснюється відповідно до затвердженого головою суду графіка надання відпусток суддям та працівникам апарату суду на 2012 рік.
З метою профілактики корупційних діянь в суді запроваджено періодичний розгляд на зборах працівників апарату суду питань виконання
законодавства про державну службу, боротьбу з корупцією, здійснення заходів щодо запобігання корупційним проявам та реагування на них. Крім того, проводиться систематичне проведення занять з питань вивчення державними службовцями апарату суду антикорупційного законодавства України, Закону України «Про державну службу», Загальних правил поведінки державного службовця змін та доповнень до нього. Державними службовцями Київського окружного адміністративного суду дотримуються спеціальні обмеження, встановлені для державних службовців, спрямовані на запобігання та попередження корупції. Кожен державний службовець при прийнятті на державну службу та її проходження ознайомлюється під особистий підпис із попередженнями про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції».
В березні поточного року проведено декларування доходів, зобов’язань фінансового характеру, майнового стану судів та державних службовців апарату суду.
Відповідно до планів роботи Київського окружного адміністративного суду на 1 півріччя та 2 півріччя 2012 року проведено навчання з працівниками апарату суду Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», Проведено перевірку знань Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України „Про державну службу”, Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України, на тему «Залишення позовної заяви без руху», «Повернення позовної заяви»; проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Відмова у відкритті провадження в адміністративній справі», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Залишення позовної заяви без розгляду на стадії відкриття провадження в адміністративній справі», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Особливості провадження у справах, пов’язаних з виборчим процесом», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Судові виклики і повідомлення. Представництво в адміністративному процесі»; проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Процесуальні питання, пов’язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах».
У 2012 році проведено перевірку знань працівників апарату Київського окружного адміністративного суду по застосуванню Кодексу
адміністративного судочинства України, Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 15.12.2008 року № 34, з метою забезпечення належного виконання працівниками апарату суду своїх обов'язків, згідно з посадовими інструкціями.
Звіти з питань кадрової роботи подано у встановлені терміни до відповідних органів державної влади.
Київським окружним адміністративним судом проводиться відповідна робота щодо забезпечення неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, що надійшли до суду, згідно з Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян та графіка особистого прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату суду.
Облік та розгляд письмових звернень громадян в суді проводиться відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян.
Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України, розглядаються в порядку визначеному Законами України „Про звернення громадян”, «Про доступ до публічної інформації».
Впродовж 2012 року до Київського окружного адміністративного суду всього надійшло 51 звернень.
Із звернень, які надійшли до суду розглянуто 51 письмове в порядку Закону України «Про звернення громадян» з них: скарг - 27, заяв - 23, пропозицій - 1.
Станом на 01.01.2013 усі звернення громадян розглянуті, відповіді надані у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
За наслідками розгляду, по суті на кінець звітного періоду було розглянуто 51 звернень.
Порівняльна діаграма статистичних даних 2011 року з 2012 роком:
Всього |
Скарг |
Заяв |
Залиишок |
|
2011 |
39 |
24 |
15 |
1 |
2012 |
51 |
27 |
23 |
0 |
В цьому аспекті необхідно більш детально зупинитись на питанні
строків розгляду звернень громадян.
Щодо строків розгляду звернень громадян, можна зробити висновок, що всі вони розглядаються відповідно до вимог ст.20 Закону України „Про звернення громадян”
до 5 діб - 15 звернень;
до 15 діб — 27 звернень;
до 30 діб — 9 звернень;
□ 2011 2012 |
Порівняльна діаграма статистичних даних щодо строку розгляду звернень.
|
До 5 діб ДО 15 діб до ЗО діб |
Як вбачається із кількості звернень, розглянутих судом, значна їх
більшість була розглянута в термін до 15 діб. Крім цього, у порівнянні з 2011 роком помітно зменшилась кількість звернень, розглянутих в термін до 30 діб. Все це свідчить про оперативну роботу суду до розгляду звернень громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”.
Аналіз наведених даних дозволяє дійти висновку про збільшення надходження звернень громадян. Разом з тим вказує на досить високий рівень оперативності розгляду звернень громадян судом, що досягається хорошим рівнем організації ділянки роботи та забезпеченням контролю з боку керівництва суду.
Виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
У зв’язку із набранням 10 травня 2011 року чинності Законом України «Про доступ до публічної інформації» №2939-VI від 13 січня 2011 року у суді забезпечується своєчасне надання відповідей на запити про надання публічної інформації, відповідна інформація розміщується на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду.
Станом на 01.01.2013 КОАС розглянуто 23 запити про надання доступу до публічної інформації, яка перебуває у володінні КОАС. Відповіді на запити були надана судом у строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
Так, 29.12.2011 з Адміністрації Президента України відповідно до пункту З статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» на адресу Київського окружного адміністративного суду (надалі - КОАС) надійшов запит на одержання публічної інформації поданий в електронній формі, а саме стосовно надання інформації в адміністративній справі про оскарження постанови Кабінету Міністрів України №268. Відповідно до вимог ч.4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» строк розгляду даного запиту було продовжено, про що заявника було повідомлено листом від 03.01.2012. Відповідь на запит було надано 27.01.2012.
10.01.2012 на адресу КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо розгляду судом апеляційної інстанції апеляційної скарги на рішення в адміністративній справі, яка перебувала у провадженні Київського окружного адміністративного суду. Відповідь на запит надана судом 12.01.2012.
02.02.2012 на адресу КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо банківських реквізитів суду на оплату судового збору для звернення з позовною заявою. Відповідь на запит була надана судом 06.02.2012.
14.02.2012 до КОАС надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно повернення до суду адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС, після перегляду рішення КОАС судом апеляційної інстанції. Відповідь на запит надана 20.02.2012.
28.02.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно набрання законної сили постановою у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана 02.03.2012.
01.03.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно одержання постанови у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана 06.03.2012.
07.03.2012 на адресу КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно одержання КОАС ухвали ВАСУ у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана
13.03.2012.
07.03.2012 до КОАС у письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно володіння суддями та працівниками КОАС іноземними мовами, проходження суддями та працівниками апарату суду навчання в рамках підвищення кваліфікації з питань знання іноземних мов та щодо запровадження у КОАС спеціалізації суддів з розгляду справ, пов’язаних
з виконанням рішень Європейського суду з прав людини. Запит було задоволено частково, відповідь надана 15.03.2012.
20.03.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно адміністративної справи, яка КОАС не розглядалась, а згідно із даними інформаційного запиту перебувала у провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва. У зв’язку з чим відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 23.03.2012 запит на отримання публічної інформації був направлений за належністю до Окружного адміністративного суду міста Києва.
26.03.2012 в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно розмірів судового збору, який підлягає сплаті при зверненні до суду із адміністративним позовом. Відповідь на запит була надана судом 26.03.2012.
23.04.2012 до КОАС із Окружного адміністративного суду міста Києва в порядку частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» надійшов запит на отримання публічної інформації стосовно повідомлення реквізитів для сплати судового збору при зверненні до КОАС. Зазначений запит надійшов в електронній формі. Відповідь на запит надана судом 26.04.2012.
16.05.2012 до КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно реквізитів реєстрації документів у справі, поданих до суду. Відповідь на запит була надана судом 17.05.2012.
18.06.2012 до КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно надіслання на розгляд ВАСУ адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана
19.06.2012.
02.07.2012 до КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно надіслання на розгляд ВАСУ адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана
03.07.2012.
02.07.2012 до КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно надіслання на розгляд ВАСУ адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана
03.07.2012.
13.08.2012 до КО АС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно надання статистичних даних щодо кількості розглянутих судом справ впродовж 2011 та І півріччя 2012 року. Відповідь на запит надана 17.07.2012.
14.08.2012 до КО АС у письмовій формі в порядку ст.22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» із Виконавчого комітету Сквирської міської ради Київської області надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно одержання копії рішення Київського окружного адміністративного суду. Відповідь на запит надана судом
16.08.2012.
20.08.2012 до КО АС в електронній формі надійшов запит про публічної інформації у справі, яка перебувала у провадженні суду. Відповідь на запит надана 27.08.2012.
07.09.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно адміністративної справи, яка КОАС не розглядалась, а згідно із даними інформаційного запиту перебувала у провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва. У зв’язку з чим відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 07.09.2012 запит на отримання публічної інформації був направлений за належністю до Окружного адміністративного суду міста Києва.
04.10.2012 до КОАС у письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно участі особи в судових справах. Відповідь на запит надана судом 10.10.2012.
12.11.2012 до КОАС у письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно розгляду судом адміністративних справ щодо оскарження дій/бездіяльності телерадіоорганізацій в період виборчого процесу. Відповідь на запит надана судом 16.11.2012.
19.11.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно судової практики КОАС з розгляду адміністративних справ зі спорів за участю органів Державної податкової служби України. Відповідно до вимог ч.4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» строк розгляду даного запиту було продовжено до
14.12.2012, про що заявника було повідомлено листом від 23.11.2012. Відповідь на запит було надано 14.12.2012.
07.12.12 до КОАС електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно ознайомлення суддів КОАС з Довідкою щодо вивчення та узагальнення практики застосування адміністративними судами законодавства під час розгляду та вирішення впродовж 2010 - 2011 років справ стосовно реалізації права на мирні зібрання на виконання Постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 21.05.2012 №6. Відповідь на запит
Кодифікаційно-довідкова робота.
В КОАС забезпечується ведення кодифікаційно-довідкової роботи. Зокрема, ведеться облік юридичної літератури та періодичних видань, що надходять до суду. Крім того, здійснюється контроль за видачею для
використання в роботі суддям та працівникам апарату суду юридичної літератури і періодичних видань та її поверненням.
Здійснюється передплата на такі періодичні видання: Вісник
Верховного суду України, Вісник Вищого адміністративного суду України, Кадровик України, Право України, Урядовий кур’єр, Голос України, Баланс-бюджет, Казна України, Комплект працівника.
Так, зокрема в КОАС забезпечується ведення роботи щодо добору та розстановки кадрів, покращення стану виконавської дисципліни, підвищення персональної відповідальності працівників за виконання та дотримання вимог чинного законодавства України, профілактики корупційних діянь.
Здійснюється передплата на такі періодичні видання: Вісник к
Верховного суду України, Вісник Вищого адміністративного суду України, Кадровик України, Право України, Урядовий кур’єр, Голос України, Баланс-бюджет, Казна України, Комплект працівника.