flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка про стан організації діяльності Київського окружного адміністративного суду протягом першого півріччя 2014 року

 

1. Загальні питання.

Київський окружний адміністративний суд утворений 01.01.2005, згідно з Указом Президента України від 16.11.2004 №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів» (з наступними змінами) із штатною чисельністю у складі 22 судді.

29.05.2008 Київський окружний адміністративний суд (далі — КО АС) зареєстрований в Печерській районній у місті Києві державній адміністрації за адресою 01021, м. Київ, вул. Липська, будинок 18, корпус 5, відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серія А01 № 263706.

17.07.2008 Державна податкова інспекція у Печерському районі міста Києва включила Київський окружний адміністративний суд до реєстру неприбуткових організацій (установ).

Станом на 01.07.2014 КОАС відповідно до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 та додаткової угоди до Договору від 30.11.2011 №7 займає приміщення площею 981,9 кв.м. на 10-11 пов. за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26. Крім того, відповідно до договору  оренди від 26.08.2011 №5936, укладеного КОАС та Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по місту Києву, договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково - дослідний і проектний інститут містобудування» КОАС орендує приміщення за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх) площею 377,5 кв.м.

Відповідно до оголошення в газеті «Урядовий кур’єр» №157 від 27.08.2008 свою процесуальну діяльність по розгляду адміністративних справ судом було розпочато 01.10.2008.

Станом на 01.07.2014 у КОАС працює 21 суддя, 84 державних службовців, 2 службовці та 1 робітник з комплексного обслуговування приміщень, очолює суд голова суду Басай О.В.

2.  Аналіз обліково - статистичної роботи суду. Заходи щодо підвищення якості розгляду справ.

Протягом першого півріччя 2014 року КОАС розглянуто 3926 адміністративних справ і матеріалів позовних заяв, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами та інших матеріалів (заяви про скасування заходів реагування, заяви про забезпечення доказів, про забезпечення позову, про зміну та скасування такого заходу, заяви в порядку виконання судових рішень), у тому числі закінчено провадження у 2964 адміністративних справах.

Залишок нерозглянутих справ і матеріалів станом на 01.07.2014 складає 805, у тому числі залишок позовних заяв, щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження, становить 137 позовних заяв.


Залишок нерозглянутих справ і матеріалів станом на 01.07.2013 становив 834.

Таким чином, показник залишку нерозглянутих справ на кінець звітного періоду у першому півріччі 2014 року зменшився на 29 адміністративних справ у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року, що вказує на підвищення рівня оперативності їх розгляду.

Протягом першого півріччя 2014 року у КОАС склалось наступне навантаження з розгляду справ і матеріалів суддями Київського окружного адміністративного суду.

 

ПІБ судді

Факт нчно відпр ацьо- ваннй час

Перебув ало на розгляд і справ і матеріа лів

із них надійні лоу звітно му періоді

Розгл

януто

справ

і

матері

алів

із них

Не

розгл

януто

справ

і

матер

іалів

на

кінец

ь

звітно

го

період

У

Середньомісяч на кількість справ і матеріалів

справ

у яких задовол єно позовні вимоги/ апеляці йні скарги, інше

надійні ло до судді

розг

ляну

то

судд

ею

1

2

3

4

5

6

7

8

9

Басай О.В

5,8

37

33

30

24

19

7

6

5

Балаклицький

А.І

3,7

212

187

187

156

127

25

51

51

Брагша 0.6

5,3

268

239

230

155

98

38

45

43

Василенко Г.Ю.

4,6

253

213

227

193

166

26

46

49

Виноградова

O.L

5,1

162

149

122

86

63

40

29

24

Волков А.С.

5,5

190

168

158

121

90

31

31

29

Головенко О.Д.

5,5

153

137

116

96

78

37

25

21

Журавель В.О.

5

250

214

190

163

137

60

43

38

Колес Hi ко ва

LC.

5

191

168

178

128

95

13

34

36

Лашй С.М.

4,8

258

208

190

131

113

68

43

39

Леонтовнч А.М.

5,3

242

228

205

158

119

37

43

39

Лисенко B.I.

4,5

232

211

182

152

126

5

47

40

Лиска 1.Г

4,1

203

188

167

143

125

36

46

41

Панова Г.В.

5,7

303

258

251

176

144

52

45

44

Панченко Н.Д.

4,8

259

233

217

150

126

42

48

45

Скрипка I.M.

4,4

238

205

188

123

101

50

47

43

СпиридоноваВ.О

4,7

212

182

186

147

109

26

39

40

ТерлецькаО.О.

4,7

300

267

251

156

125

49

57

54

Харченко С.В.

4,2

245

188

206

151

92

39

45

49

Шевченко А.В.

4,3

214

183

193

144

119

22

43

45

Щавшський

В.Р.

5,2

309

257

252

217

175

57

49

49

 

Із 2964 розглянутих справ 198 адміністративних справ розглянуто понад строки, встановлені для розгляду адміністративної справи Кодексом адміністративного судочинства України, що становить 6,7 % від розглянутих справ.

В аналогічний період 2013 року із 2864 адміністративних справ з порушенням строків, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, було розглянуто 555 адміністративні справи, що становило 19,4 % від розглянутих справ.

Таким чином, показник кількості адміністративних справ, розглянутих з порушенням строків у 2014 році у порівнянні з 2013 роком зменшився на 357 справи та на 12,7 % від кількості розглянутих справ.

Причини пропуску строків розгляду справ, встановлених процесуальним законом мають об’єктивний характер та, зазвичай, не залежать від суду. Зокрема, такими причинами є відкладення судових засідань у справах, у зв’язку з неявкою осіб, які беруть участь у справі, свідків, прокурорів, неоперативна робота пошти, недостатнє фінансування, зокрема, витрат поштових відправлень, задоволення судом клопотань учасників судового розгляду.

Стосовно якісних показників слід зазначити таке. Впродовж І півріччя 2014 року оскаржено в апеляційному порядку 1513 судових рішень, що становить 38,5% від загальної кількості розглянутих справ і матеріалів. В аналогічний період 2013 року було оскаржено — 1165 судових рішень, що становило 34% від загальної кількості розглянутих справ. Тобто, показник оскаржених рішень збільшився на 4,5%.

Разом з тим, впродовж І півріччя 2014 року скасовано 290 судових рішень, що становить 7,4% від загальної кількості розглянутих справ і матеріалів. В аналогічний період 2013 року скасовано - 198 судових рішення, що становить 5,8% від розглянутих справ. Таким чином показник скасованих рішень збільшився на 1,6%.

Протягом І півріччя 2014 року судом апеляційної інстанції змінено 4 судових рішення - 0,1% від загальної кількості розглянутих справ, впродовж І півріччя 2013 року змінено 5 судових рішень - 0,1% від загальної кількості розглянутих справ. Отже, показник змінених рішень судом апеляційної інстанції не змінився

У звітний період витребувано на розгляд суду касаційної інстанції 413 справ (10,5% від загальної кількості розглянутих справ), впродовж І півріччя 2013 року - 320 справи (9,4% від загальної кількості розглянутих справ).

Скасовано рішень КААС і КОАС у 65 справах, що становить 1,7% від розглянутих справ, а у І півріччі 2013 році - у 47 справах (1,4%).

У І півріччі 2014 році залишено без змін рішення КААС, яким скасовано рішення КОАС у 7 справах (0,2% від загальної кількості розглянутих справ), в аналогічний період 2013 року такий показник складав 34 справ (1%).

Змінено впродовж звітного періоду 2 рішення КОАС, що становить 0,05%, а   у І півріччі 2013 року було змінено 3 рішення, що склало 0,08% від загальної кількості розглянутих справ.


 

Залишено без змін судові рішення КОАС та суду апеляційної інстанції у 308 справах (7,8%), в аналогічний період 2013 — 112 судових рішень Ц 3,3% від загальної кількості розглянутих справ.

Залишено без змін рішення КОАС та скасовано рішення КЛАС у 34 справах (0,9% від кількості розглянутих справ), у І півріччі 2013 року - у 22 справах (0,6% від розглянутих справ).

Кількісні та якісні показники стану здійснення судочинства Київським окружним адміністративним судом у І півріччі 2014 році у порівнянні з аналогічним періодом 2013 року такі:

 

І півріччя 2013 року

І півріччя 2014 року

Динамі

ка

Надходження справ, матеріалів позовних заяв, справ, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими обставинами та інших матеріалів

 

 

 

3474

 

 

 

4116

 

 

 

+18,5%

Розгляд справ, матеріалів позовних заяв, справ, заяв про перегляд судових рішень за нововиявленими ^обставинами та інших матеріалів

 

 

 

3396

 

 

 

3926

 

 

 

+15,6%

Кількість справ, розглянутих понад строки, встановлені КАСУ

 

555 -19,4% від розглянутих справ

 

198 - 6,7% від розглянутих справ

 

-12,7%

Результати перегляду судових рішень в суді апеляційної інстанції

Кількіст

ь

судових

рішень

%від загальної кількості розглянутих справ

Кількість

судових

рішень

% від загальної кількості розглянути х справ

 

 

-

Оскаржено в

апеляційному

порядку

1165

34%

1513

38,5%

+4,5%

З них:

        Скасовано

198

5,8%

290

7,4%

+1,6%

         Змінено

5

0,1%

4

0,1%

0

 

Залишено без змін

731

21,5%

1387

35%

+13,5%

Результати перегляду судових рішень в суді касаційної інстанції

Кількість справ

% від загальної кількості розглянути х справ

Кількість

справ

% від загальної кількості розглянут их справ

-

Витребувано ВАСУ

320

9,4%

413

10,5%

+1,1%

з них:

Скасовано рішення КОАС та КЛАС

47

1,4%

65

1,7%

+0,3%

Залишено без змін рішення КААС, яким скасовано рішення КОАС

34

1%

7

0,2%

-0,8%

Змінено

3

0,08%

2

0,05%

0,03%

Залишено без змін рішення КОАС та КААС

112

3,3%

308

7,8%

+4,5%

Залишено в силі рішення КОАС, скасовано рішення КААС

22

0,6%

34

0,9%

+0,3%

 

Таким чином, у звітний період як кількісні так і якісні показники розгляду адміністративних справ у КОАС покращились.

На нашу думку, покращення якісних показників розгляду адміністративних справ, які спостерігаються у звітному періоді, пов’язано з тим, що питання причин, що слугували підставами для скасування чи зміни судових рішень судами вищих інстанцій у КОАС постійно вивчається та обговорюється на зборах суддів, оперативних нарадах. Крім того, покращення якісного показника вважаємо також пов’язане із забезпеченням єдності судової практики, наданням методичної допомоги судами вищий інстанцій. У цьому контексті дуже важливе значення мають судові рішення Верховного Суду України, Вищого адміністративного суду України, Постанови Пленуму, інформаційні листи ВАСУ, роз’яснення та узагальнення КЛАС, навчальні семінари, круглі столи з питань застосування чинного законодавства під час розгляду справ тієї чи іншої категорії, які організовуються на різних рівнях ВАСУ, КААС, Національною школою суддів України.

Впродовж звітного періоду розподіл справ між суддями суду проводився із застосуванням Автоматизованої системи документообігу суду. Проблемні

питання стосовно застосування комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду» обговорені на оперативних нарадах, пропозиції щодо покращення роботи автоматизованої системи документообігу суду надані до Державного підприємства «Інформаційні судові системи».

Засади формування колегії суддів з розгляду конкретної адміністративної справи у КОАС визначені рішенням зборів суддів Київського окружного адміністративного суду від 12.04.2013, яким затверджене Положення про порядок формування колегій у Київському окружному адміністративному суді, та відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №30 (з наступними змінами та доповненнями).

Протягом першого півріччя 2014 року КОАС винесено 1 окрему ухвалу про виявлені порушення закону під час розгляду справ, які направлені для реагування відповідним установам та організаціям, яка була оскаржена в апеляційному порядку. Станом на 01.07.2014 до суду справа, у якій була винесена вказана окрема ухвала після перегляду судом апеляційної інстанції, не повернулась.

Протягом першого півріччя 2014 року у КОАС проведено 5 зборів суддів, 13 оперативних нарад суддів та начальників структурних підрозділів, а також 12 оперативних нарад з працівниками апарату суду.

На зборах суддів КОАС обговорювались питання внутрішньої діяльності суду, у тому числі обліково - статистична робота суду, щомісячно проаналізовані причини та підстави скасування та зміни рішень КОАС за результатами їх перегляду судами апеляційної та касаційної інстанцій; аналізи причин порушення процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ; результати узагальнень судової практики КОАС, звіти про виконану роботу голови суду, заступників голови суду, керівника апарату, матеріально - технічне забезпечення суду тощо.

Як зазначалось вище, на нашу думку, проведені щомісячні вивчення та аналізи причин недодержання процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, аналізи причин та підстав скасування судових рішень КОАС, а також обговорення результатів аналізу на зборах суддів стали одним із чинників, які позитивно вплинули на зменшення показника залишку нерозглянутих справ на кінець звітного періоду та кількості справ, розглянутих поза межами процесуальних строків, встановлених процесуальним законом.

Предметом обговорення на оперативних нарадах суддів та начальників структурних підрозділів стали звіти суддів про кількість розглянутих адміністративних справ суддями за певні періоди, звітів про виконану роботу керівника апарату, начальників структурних підрозділів, результати виконання Плану роботи суду на відповідний період, судові рішення ВСУ, ВАСУ, КААС, інформаційні листи ВАСУ, КААС, питання своєчасного направлення текстів судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, повернення адміністративних справ до канцелярії суду після їх розгляду тощо.

На оперативних нарадах працівників апарату суду обговорені питання внутрішньої діяльності суду, додержання вимог Закону України «Про державну службу», «Про засади запобігання і протидії корупції», Загальних правил

поведінки державних службовців, Інструкції з адміністративних судах України тощо.

Слід зазначити, що у КОАС вживаються усі необхідні заходи щодо направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень із застосуванням комп’ютерної програми «Діловодство спеціалізованого суду».

На виконання плану роботи суду у звітний період КОАС забезпечено передачу до архіву адміністративних, розглянутих у 2012 році та номенклатурних справ, сформованих впродовж 2012 року.

Впродовж звітного періоду у КОАС забезпечено належний рівень організації роботи суду в період проходження виборчого процесу з виборів Президента України 25 травня 2014 року. Зокрема, у суді був розроблений план заходів щодо роботи в період виборчого процесу, відповідно до якого затверджено графік чергувань суддів та працівників апарату, одержано засоби зв’язку із відповідними виборчими комісіями, посилено охорону приміщення суду та суддів, тощо.

3. Узагальнення судової практики.

У КОАС забезпечується оперативне ознайомлення суддів з судовою практикою Верховного Суду України, Вищого адміністративного суду України, Київського апеляційного адміністративного суду, інформаційними листами судів вищих інстанцій.

Узагальнення судової практики у КОАС протягом І півріччя 2014 року проводились згідно з планом роботи суду на відповідний період, а також на виконання доручень Київського апеляційного адміністративного суду.

На виконання планів роботи суду на І півріччя 2014 року у КОАС здійснювався контроль за виконанням окремих ухвал суду, проаналізовано стан їх виконання.

Крім того, на виконання планів роботи суду на І півріччя 2014 року:

-        заступником голови суду Головенком О.Д. щомісячно здійснювався аналіз практики розгляду КОАС адміністративних справ, що переглянуті в апеляційному та касаційному порядку;

-       заступником голови суду Головенком О.Д. узагальнено практику

розгляду суддями КОАС впродовж 2013 року справ зі спорів з приводу забезпечення реалізації громадянами права голосу на виборах і референдумах, зокрема зі спорів щодо виборів народних депутатів України;

-       заступником голови суду Виноградовою 0.1. узагальнено практику

розгляду суддями КОАС впродовж 2013 року адміністративних справ зі спорів з приводу забезпечення сталого розвитку населених пунктів та землекористування, зокрема зі спорів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки);

-       заступником голови суду Головенком О.Д. узагальнено практику

розгляду суддями КОАС  впродовж 2013 року адміністративних справ зі спорів з приводу забезпечення реалізації публічної фінансової політики, зокрема зі спорів у сфері грошового обігу та розрахунків.


 

Відділом й аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики щомісячно забезпечено підготовку довідок про стан розгляду адміністративних справ суддями КОАС.

Висновки, викладені у проведених узагальненнях та аналізах обговорені на зборах суддів.

На виконання доручень Київського апеляційного адміністративного суду надано інформацію про практику вирішення у 2013 році податкових справ; про практику вирішення у 2013 році спорів щодо оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів митної служби; про практику вирішення у 2013 році спорів щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень; про проблемні питання, які впродовж 2013 року виникали на стадіях відкриття провадження в адміністративній справі, підготовчого провадження, судового розгляду; про проблемні питання щодо застосування норм матеріального та процесуального права, що виникають при розгляді спорів з приводу прийняття громадян на публічну службу, ї проходження, звільнення з публічної служби; інформацію щодо практики застосування положень закону України «Про судовий збір».

4.     Матеріально-технічне забезпечення суду.

Кошторис Київського окружного адміністративного суду на 2014 рік затверджено Державною судовою адміністрацією України 27 лютого 2014 року у загальній сумі 10 748 000,00 грн., з урахуванням змін становить 10 668 700,00 грн. в тому числі загальний фонд державного бюджету становить 8 232 900,00 грн., що становить 77,16 % усіх бюджетних призначень на 2014 рік та спеціальний фонд державного бюджету становить 2 235 800,00 грн., що становить 22,84 % усіх бюджетних призначень на 2014 рік.

 

Бюджетні призначення відповідно показників кошторису з урахуванням змін розподіляються наступним чином:

-        КЕКВ 2111 «Заробітна плата» - 6 491 600,00 грн., що становить 60,85 % бюджетних призначень на 2014 рік (в тому числі загальний фонд становить 6 057 400 грн. та спеціальний фонд - 434 200,00грн.);

-        КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату» - 2 345 500,00 грн., що становить 21,98 % бюджетних призначень (в тому числі загальний фонд становить 2 175 500,00 грн. та спеціальний фонд - 170 000,00грн.);

-        КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м’який інвентар та обмундирування» - 261 600,00 грн., що становить 2,45 % (спеціальний фонд);

-        КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» - 890 000,00 грн., що становить 8,35 % бюджетних призначень (спеціальний фонд );

-        КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» - 5000,00 грн., що становить 0,05% бюджетних призначень (спеціальний фонд);

-        КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» -      670

000,00 грн., що становить 6,29 % бюджетних призначень (спеціальний фонд);

-                      КЕКВ 2280 «Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального)


 

-                      значення» — 2500,00 грн., що становить 0,02 % бюджетних призначень на 2014 рік;

 КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» — 2500,00 грн., що становить 0,02% бюджетних призначень на 2014 рік;

Отже, з наведеної вище інформації можна зробити висновок, що значна частина кошторису суду становить заробітна плата та нарахування на заробітну плату - 82,83 %, оплата комунальних послуг та енергоносіїв — 6,28 % та лише 10,89 % спрямовано на придбання товарів, послуг, обладнання і предметів довгострокового користування та видатки на відрядження.

Також, варто зазначити, що бюджетні призначення по заробітній платі та нарахуванню на заробітну плату спрямовані частина із загального фонду та частина із спеціального фонду бюджету, а видатки споживання із спеціального фонду.

У зв’язку із чим, проаналізувавши кошторисні призначення які були доведені Київському окружному адміністративному суду виникло питання про недостатність коштів для можливості придбання марок, паперу А-4, канцтоварів, папок справ, конвертів немаркованих, дисків, обліково-інформаційних карток, картриджів, меблів, комп’ютерів та оргтехніки для обладнання робочих місць, систем фіксування судових засідань та обладнання для залів судових засідань, сейфів, металевих шаф, встановлення пропускної системи, встановлення протипожежної та охоронної сигналізації, облаштування залу з метою проведення засідань із грифом секретно, ремонту оргтехніки тощо.

Касові видатки установи за звітний період по загальному фонду проведені у сумі 3 848 630,17 грн., по спеціальному 1 003 047,19 грн.

На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар за звітний період було виділено по спеціальному 209 200,00 грн.

За рахунок вказаних бюджетних асигнувань здійснено наступні заходи по матеріально-технічному забезпеченню суду:

-  погашено кредиторську заборгованість за отримані штамп, печатку, нитки, папір А4, картриджі, кабелі, канцелярські приладдя, набір інструментів для обслуговування локальної мережі, яка обліковувалась станом на 01 січня 2014 року на загальну суму 58803,45 грн.;

-  придбано знаки поштової оплати на загальну суму 34924,00 грн.

-  придбано папір А4, факс-папір, конверти немарковані, конверти для дисків на загальну суму 42005,25 грн.

-  придбано обліково-інформаційні картки, обкладинки на справи на загальну суму 14778,00 грн.;

-  придбано диски на загальну суму 9924,00 грн.;


 

-     придбано печатки та штампи на загальну суму 580,00 грн.

-     придбано канцтовари на загальну суму 24,67 грн.

Для оплати послуг виділено по спеціальному фонду 445 800,00 грн.

За даними видатками у поточному періоді виділені кошти були спрямовані

на:

-     погашення кредиторської заборгованісті, яка обліковувалась станом на 01 січня 2014 року на загальну суму 94203,21 грн.;

-     розрахунково-касового обслуговування банків на суму 3131,88 грн.

-     телекомунікаційні послуги на суму 11349,30 грн.;

-     послуги маркувальної машини на суму 178000,00 грн.;

-     технічне обслуговування маркувальної машини на суму 2329,55 грн.;

-     послуги по наданню інформаційно-консультаційних послуг (ЛІГА ЗАКОН) на суму 3348,00 грн.;

-     страховку на суму 998,13 грн.;

-     оголошення на суму 720,00 грн.;

-     реєстрацію домену на суму 94,20 грн.;

-     на супроводження програмного забезпечення («1С») на суму 7350,00грн.;

-     заправку картриджів та ремонт офісної техніки на суму 12950,00 грн.;

-     упорядкування архіву на суму 17994,16 грн.;

-     відшкодування послуг по вивезенню ТВП на суму 889,76 грн.;

-     відшкодування послуг по обслуговуванню ліфтів на суму 10344,44 грн.;

-     відшкодування послуг по обслуговуванню електромереж на     суму

16565,62 грн.;

-     відшкодування послуг по обслуговуванню сантехнічних мереж на суму 23069,06 грн.;

-     відшкодування послуг по прибиранню прибудинкової території на суму 2853,93 грн.;

-     прибирання приміщення на суму 32996,16 грн.

По КЕКВ 2800 «Інші поточні видатки» касові видатки у сумі 2438,67 грн. були спрямовані на погашення кредиторської заборгованості, яка обліковувалась станом на 01 січня 2014 року.

Бюджетні асигнування по капітальним видаткам взагалі не були призначені.

Станом на 1 липня 2014 року установа мала кредиторську заборгованість в сумі 479180,53 грн., а саме:

465,91 грн. - заборгованість перед КМД УДППЗ «Укрпопгга» за технічне обслуговування маркувальної машини;

3003,30 грн. - заборгованість перед СПД Панько Олег Петрович за факсовий апарат;

107501,99 грн. - заборгованість перед ПАТ «КиївЗНДІЕП» за відшкодування послуг по обслуговуванню електричних та сантехнічних мереж, утриманню ліфтів, вивезенню ТІ 1В та прибиранню прибудинкової території,;

566,03 грн. — заборгованість перед КРД «Райффайзен Банк Аваль» за розрахунково-касове обслуговування;

790,00грн. — заборгованість перед ТОВ «Аксон» за діагностику та технічну експертизу комп’ютерної, офісної техніки;

8249,04 грн. — заборгованість перед ФОП Лаврук A.A. за послуги по прибиранню приміщення;

1260,00 грн. — заборгованість перед TOB «IHTEJI-CEPBIC» за послуги постачання пакетів оновлення до комп’ютерної програми «M.E.Doc»;

207,78 грн. — заборгованість перед ТОВ «Укрком» за телекомунікаційні послуги;

669,60 грн. — заборгованість перед ТОВ «ЛІГА ЗАКОН» за послуги з інформатизації;

1209,20 грн. — заборгованість перед ПП «ЕКО-М» за послуги по утилізації техніки;

11320,80 грн. - заборгованість ТОВ «АІДА ТРЕЙД» за компакт-диски;

14700,00 грн. Й заборгованість перед ТОВ «Острозька друкарня» за виготовлення бланків судових (обліково-інформаційні картки, обкладинки на справи);

3003,00 грн. - заборгованість перед ТОВ «Кремінь ЛБ» за металеву шафу;

420984,88,00 грн. — заборгованість ТОВ «Усіс-системс» за персональні комп’ютери.

Дана кредиторська заборгованість суду утворилася у зв’язку із неоплатою платежів ГУДКСУ у Київській області при наявності залишків коштів на рахунках суду.

Слід зазначити, що станом 01.01.2014 у КО АС не вирішено питання про забезпечення окремим приміщенням для режимно - секретної роботи, що пов’язано із відсутністю у КОАС приміщення вцілому, що відповідає встановленим стандартам. Так, у лютому 2013 року розпорядженням Кабінету Міністрів України було прийнято рішення про передачу Державній судовій адміністрації України для розміщення Київського окружного адміністративного суду приміщення по вулиці В. Гетьмана. Це адміністративно - господарська будівля, яка належить заводу «Більшовик». На жаль, на сьогоднішній день це приміщення нам не передане, у зв’язку із певними організаційними моментами, які не залежать від суду.


 

5.     Кадрове забезпечення.

Згідно з штатним розписом на 2014 рік Київського окружного адміністративного суду затверджено штат у кількості 106 штатної одиниці, із них: 22 судді» 79 державних службовці, 3 службовці, 2 робітники.

Станом на 30.06.2014 до штату цього суду зараховано 21 суддю. Керівником апарату Київського окружного адміністративного суду Геліч Т.В. призначено на посади: 2 помічників судді, 4 секретарів судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 1 секретаря суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 1 головного спеціаліста з бухгалтерського обліку Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, 1 заступника начальника Відділу правової, аналітично-статистичної роботи та узагальнення судової практики, 2 судових розпорядника, 2 оператора ком’ютерного набору.

Фактична чисельність працівників у Київському окружному адміністративному суді станом на 30.06.2014 становить 71 особу.

Протягом першого півріччя 2014 року призначено на посади 11 державних службовці. 9 осіб призначено на посади за результатами конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, 2 особи призначено у зв'язку з переведенням з іншого державного органу.

Протягом першого півріччя 2014 року звільнено з посад 11 державних службовці апарату суду. З них: 2 — за власним бажанням, 8 — за угодою сторін, 1 — за переведенням.

Протягом першого півріччя 2014 року формувались кадрові резерви на заміщення посад державних службовців.

Згідно з наказом голови Київського окружного адміністративного суду № 8 від 25.01.2011 року затверджено Порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань.

У лютому 2014 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов’язків та завдань.

У зв’язку із кадровими змінами керівником апарату суду поновлено склад конкурсної комісії.

Засідання конкурсної комісії проводяться систематично, матеріали засідань оформляються належним чином.

Протягом першого півріччя 2014 року проведено 1 конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169.

Відповідно до Указу Президента України від 25.01.2012 «Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов’язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування» (з наступними змінами) кандидати, які пройшли конкурсний відбір, надають згоду на проведення спеціальної перевірки та направлено всі запити до відповідних органів. Станом на 30.06.2014 року до суду надійшли відповіді на запити в порядку проведення спеціальної перевірки стосовно 8 кандидатів, які претендують на посади.

 

Державні службовці, які вперше приймаються на роботу на державну службу, приймають Присягу державного службовця. Прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі (крім випадків, встановлених законодавством України). При прийнятті на державну службу кандидатам на посаду роз’яснюються основні принципи державної влади, право на державну службу, обов’язки, обмеження, пов’язані з проходженням державної служби відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та права державних службовців.

При прийнятті на роботу всі працівники Київського окружного адміністративного суду під особистий підпис ознайомлюються з посадовими інструкціями та Правилами внутрішнього трудового розпорядку Київського окружного адміністративного суду, які затвердженні протоколом зборів трудового колективу № 1 від 26 червня 2008 року.

Впродовж звітного періоду сформовано 21 особову справу суддів, 79 особових справ державних службовців апарату суду, 3 особові справи службовців апарату суду та 2 особові справи робітника.

Формування та ведення особових справ суддів та державних службовців апарату суду здійснюється відповідно до Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998р. № 731.

Трудові книжки суддів та працівників апарату суду ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року N 58, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.08.1993 №110.

Надання відпусток суддям та працівникам апарату суду здійснюється відповідно до затвердженого головою суду графіка надання відпусток суддям та працівникам апарату суду на 2014 рік.

З метою профілактики корупційних діянь в суді запроваджено періодичний розгляд на оперативних нарадах працівників апарату суду питань виконання законодавства про державну службу, боротьбу з корупцією, здійснення заходів щодо запобігання корупційним проявам та реагування на них. Крім того, проводиться систематичне проведення занять з питань вивчення державними службовцями апарату суду антикорупційного законодавства України, Закону України «Про державну службу», Загальних правил поведінки державного службовця змін та доповнень до нього. Державними службовцями Київського окружного адміністративного суду дотримуються спеціальні обмеження, встановлені для державних службовців, спрямовані на запобігання та попередження корупції. Кожен державний службовець при прийнятті на державну службу та її проходження ознайомлюється під особистий підпис із попередженнями про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції».

В березні поточного року проведено декларування доходів, зобов’язань фінансового характеру, майнового стану судів та державних службовців апарату суду.


 

6.     Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду.

З метою підвищення кваліфікації протягом першого півріччя 2014 року судді КОАС та працівники апарату суду брали участь у семінарах, тренінгах, конференціях, організованих на різних рівнях Вищим адміністративним судом України (далі - В АСУ), Київським апеляційним адміністративним судом (далі - КААС).

Протягом першого півріччя 2014 року судді та працівники апарату суду приймали участь у конференціях та підвищували свій рівень професійних знань.

Заступник голови Київського окружного адміністративного суду Головенко О.Д. пройшов підготовку для заступників голів окружних адміністративних судів в Національній школі суддів України.

Судді, призначенні на посаду судді вперше: Колеснікова І.С., Леонтович А.М., Спиридонова В.О., Шевченко A.B., пройшли підготовку в Національній школі суддів України.

Помічниками суддів Смірновою A.B., Будз Б.Б., Сологубом Є.А., Четвертаковим Р.В., Шипошею В.М. було пройдено підготовку в Національній школі суддів України.

Начальником відділу кадрової, роботи та інформаційного забезпечення Стеців Р.І. та головним спеціалістом із звернень громадян Відділу кадрової роботи та інформаційного забезпечення було пройдено підготовку спеціалістів кадрового забезпечення місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції в Національній школі суддів України.

Секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Київського окружного адміністративного суду Гузік М.І., Мостовий О.В., Акопян E.H., Левицька Х.І., Бончева О.С. пройшли підготовку секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів в Національній школі суддів України.

Начальник Відділу правової, аналітично-статистичної роботи та узагальнення судової практики Кондратюк I.I., пройшла підготовку спеціалістів судової статистики місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції в Національній школі суддів України.

Начальник Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Капаць О.І. пройшла підготовку старших секретарів місцевих загальних судів, головних та провідних спеціалістів місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції в Національній школі суддів України.

Голова Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь в засіданні "круглого столу" на тему «Відновлення довіри суспільства до судової системи України: План дій», у роботі XVI конференції суддів адміністративних судів України та у щорічному судово-правовому форумі, який організовував Верховний Суд України спільно з газетою «Юридична практика».

Суддя Київського окружного адміністративного суду, член Ради суддів адміністративних судів України, Волков А.С. взяв участь у засіданні Ради суддів адміністративних судів України та засіданні круглого столу на тему «Зміни до Конституції України: реформа судової системи».


 

Заступник голови суду Виноградова О.І. та судді Василенко Г.Ю., Волков

А.С Лисенко В.I., Панченко Н.Д. взяли участь у семінарі «Застосування виборчого законодавства на виборах Президента України та місцевих виборах».

Суддя Київського окружного адміністративного суду Леонтович А.М. взяв участь у засіданні Ради суддів України та у роботі XVI конференції суддів адміністративних судів України, а у подальшому З’їздом суддів України був обраний членом Ради суддів України.

Голова суду Басай О.В., та судді КОАС взяли участь у зустрічі з делегацією з Канади, Швеції, Ірландії де обговорювались питання застосування Закону України «Про вибори Президента України» під час вирішення спорів, пов’язаних з виборчим процесом.

Відповідно до планів роботи Київського окружного адміністративного суду на І півріччя 2014 року проведено навчання з працівниками апарату суду Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», Проведено перевірку знань Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України, на тему «Залишення позовної заяви без руху», «Повернення позовної заяви»; проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Відмова у відкритті провадження в адміністративній справі», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Залишення позовної заяви без розгляду на стадії відкриття провадження в адміністративній справі», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Особливості провадження у справах, пов’язаних з виборчим процесом», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Судові виклики і повідомлення. Представництво в адміністративному процесі»; проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Процесуальні питання, пов’язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах».

У першому півріччі 2014 року проведено перевірку знань працівників апарату Київського окружного адміністративного суду по застосуванню Кодексу адміністративного судочинства України, Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року № 174, з метою забезпечення належного виконання працівниками апарату суду своїх обов’язків, згідно з посадовими інструкціями.

Звіти з питань кадрової роботи подано у встановлені терміни до відповідних органів державної влади.


 

Слід також зазначити, що у штаті суду, зокрема, у суддівському корпусі нараховується 8 кандидатів юридичних наук. Судді КОАС виконують не лише своє основне завдання - здійснення судочинства, але і забезпечують викладання правових дисциплін в Національній школі суддів України, Академії адвокатури України, Національній академії прокуратури України, в інших вищих учбових закладах.

Судді та працівники апарату суду неодноразово заохочувались почесними грамотами голови ВАСУ, РСАУ, ДСА України, КААС, Київської ОДА, Київської обласної ради, а також грамотами КОАС.

7.     Робота із звернень громадян.

Київським окружним адміністративним судом проводиться відповідна робота щодо забезпечення неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, що надійшли до суду, згідно з Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян та графіка особистого прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату суду.

Облік та розгляд письмових звернень громадян в суді проводиться відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян.

Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України, розглядаються в порядку визначеному Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

Впродовж першого півріччя 2014 року до Київського окружного адміністративного суду всього надійшло 39 звернень.

Із звернень, які надійшли до суду розглянуто 38 письмово в порядку Закону України «Про звернення громадян» з них: скарг - 24, заяв - 14.

І Одну скаргу відкликано скаржником.

Станом на 01.07.2014 усі звернення громадян розглянуті, відповіді надані у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

За наслідками розгляду, по суті на кінець звітного періоду було розглянуто 38 звернень.

Порівняльна діаграма статистичних даних 1 півріччя 2013 року з 1 півріччям

2014 року:


 

В цьому аспекті необхідно більш детально зупинитись на питанні строків розгляду звернень громадян.

Щодо строків розгляду звернень громадян« можна зробити висновок, що всі вони розглядаються відповідно до вимог ст.20 Закону України „Про звернення громадян”

до 5 діб -11 звернень;

до 15 діб - 22 звернення;

до З0 діб - 5 звернень;

Порівняльна діаграма статистичних даних щодо строку розгляду звернень.

Як вбачається із кількості звернень, розглянутих судом, значна їх більшість

була розглянута в термін до 15 діб. Крім цього, у порівнянні з 1 півріччям 2013 року помітно зменшилась кількість звернень, розглянутих в термін до 30 діб. Все це свідчить про оперативну роботу суду з розгляду звернень громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”.

Аналіз наведених даних дозволяє дійти висновку про збільшення надходження звернень громадян. Разом з тим вказує на досить високий рівень оперативності розгляду звернень громадян судом, що досягається хорошим рівнем організації ділянки роботи та забезпеченням контролю з боку керівництва суду.

Виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Впродовж першого півріччя 2014 року судом розглянуто 8 запитів, поданих в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», в аналогічний період 2013 року судом розглянуто 11 запитів на доступ до публічної інформації, з них: в електронній формі до суду надійшло 5 запитів, в письмовій формі - 3.

Усі запити на надання публічної інформації розглянуті у строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідна інформація розміщена на офіційному сайті суду на веб - порталі «Судова влада».

Кодифікаційно-довідкова робота.

В КОАС забезпечується ведення кодифікаційно-довідкової роботи. Зокрема, ведеться облік юридичної літератури та періодичних видань, що надходять до суду. Крім того, здійснюється контроль за видачею для використання в роботі суддям та працівникам апарату суду юридичної літератури і періодичних видань та її поверненням.

Здійснюється передплата на такі періодичні видання: Вісник Верховного суду України, Вісник Вищого адміністративного суду України, Кадровик України, Право України, Урядовий кур’єр, Голос України, Баланс-бюджет, Казна України, Комплект працівника.

Так, зокрема в КОАС забезпечується ведення роботи щодо добору та розстановки кадрів, покращення стану виконавської дисципліни, підвищення персональної відповідальності працівників за виконання та дотримання вимог чинного законодавства України, профілактики корупційних діянь.