Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
1. Загальні питання Київський окружний адміністративний суд (далі - КОАС) утворений 01.01.2005 відповідно до Указу Президента України від 16.11.2004 №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів» (з наступними змінами та доповненнями) із штатною чисельністю у складі 22 суддів. Згідно з рішенням Вищої ради юстиції від 06.09.2010 №10 головою КОАС призначений Басай Олег Вікторович. Станом на 01.07.2012 у КОАС працює 20 суддів, 66 державних службовців, З службовці та 1 робітник з комплексного обслуговування приміщень. Відповідно до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 та додаткової угоди до Договору від 30.11.2011 №7 КОАС займає приміщення площею 981,9 кв.м на 10-11 пов. за адресою м.Київ, бульвар Лесі Українки, 26. Крім того, відповідно до договору оренди від 26.08.2011 №5936, укладеного КОАС та Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по місту Києву, договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково - дослідний і проектний інститут містобудування», КОАС орендує приміщення за адресою м.Київ, бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх). 2. Питання організації роботи Аналіз обліково - статистичної роботи суду. Заходи щодо підвищення якості розгляду справ. Протягом першого півріччя 2012 року КОАС розглянуто 3334 адміністративних справи та матеріали, у тому числі закінчено провадження у 2728 адміністративних справах. Залишок нерозглянутих справ станом на 01.07.2012 складає 832 справи, залишок позовних заяв щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження становить 56 позовних заяв. Залишок нерозглянутих справ станом на 01.07.2011 становив 1225 справ. Таким чином, спостерігається позитивна тенденція до зменшення показника залишку нерозглянутих справ, що вказує на підвищення рівня оперативності їх розгляду. Із 2728 розглянутих справ - 953 адміністративних справи розглянуто понад строки, встановлені для розгляду адміністративної справи Кодексом адміністративного судочинства України (далі - КАС України), що становить 35% від загальної кількості розглянутих справ. Причини пропуску строків розгляду справ, мають об’єктивний характер та, зазвичай, не залежать від суду. Зокрема, такими причинами є відкладення судових |
і |
■ ж |
засідань у справах у зв’язку з неявкою осіб, які беруть участь у справі, свідків, прокурорів, неоперативна робота пошти, недостатнє фінансування, зокрема, витрат на поштові відправлення, задоволення судом клопотань учасників судового розгляду. Протягом першого півріччя 2012 року в Київському окружному |
№ з/п |
Суддя (прізвище, ініціали) |
Кількість фактично відпрацьо ваних місяців |
Надійшло до судці позовних заяв |
Середньомісячне надходження позовних заяв на розгляд судді (щодо гр. 2) |
Залишок позовних заяв, щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження |
Постановлено остаточних судових рішень (розглянуто по суті +повернуто +без розгляду +ВІДМОВЛЄНО) |
Середньомісячне навантаження постановлених судових рішень (щодо гр. 5) |
Залишок нерозглянут их справ |
А |
Б |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
1. |
Басай О.В |
5,9 |
43 |
7 |
- |
44 |
7 |
19 |
2. |
Балаклицький А.І. |
4,7 |
200 |
43 |
- |
195 |
42 |
40 |
3. |
Брагіна О.Є |
5,2 |
203 |
39 |
7 |
206 |
40 |
23 |
4. |
Волков A.C. |
4,9 |
156 |
32 |
- |
135 |
28 |
50 |
5. |
Виноградова О.І. |
5,4 |
76 |
14 |
7 |
80 |
15 |
46 |
6. |
Головенко О.Д. |
5 |
118 |
24 |
5 |
104 |
21 |
45 |
7. |
Журавель В.О. |
5,4 |
211 |
39 |
- |
213 |
39 |
64 |
8. |
Колеснікова І.С. |
4,6 |
237 |
52 |
6 |
182 |
40 |
84 |
9. |
Лапій С.М. |
5,5 |
124 |
23 |
- |
149 |
27 |
34 |
10. |
Леонтович А.М. |
5,6 |
216 |
39 |
- |
232 |
41 |
18 |
11. |
Лисенко В.І. |
5,3 |
245 |
46 |
4 |
214 |
40 |
66 |
12. |
Лиска І.Г |
2,4 |
117 |
49 |
3 |
119 |
50 |
62 |
13. |
Шевченко A.B. |
5 |
188 |
38 |
1 |
189 |
38 |
21 |
14. |
Панова Г. В. |
5,2 |
207 |
40 |
- |
227 |
44 |
43 |
15. |
Панченко Н.Д. |
4,9 |
244 |
50 |
17 |
186 |
38 |
88 |
16. |
Спиридонова В.О. |
5,1 |
222 |
44 |
1 |
217 |
43 |
30 |
17. |
Старова Н.Е. |
1,8 |
95 |
53 |
- |
84 |
47 |
- |
18. |
Терлецька О.О. |
5,2 |
6 |
1 |
- |
222 |
43 |
15 |
19. |
Харченко С.В. |
4,9 |
122 |
25 |
5 |
150 |
31 |
45 |
20. |
Щавінський В.Р. |
5,2 |
101 |
19 |
- |
170 |
33 |
42 |
|
УСЬОГО по суду |
4,9 |
3021 |
34 |
56 |
3318 |
35 |
838 |
Впродовж першого півріччя 2012 року розподіл адміністративних справ між суддями КОАС проводився із застосуванням Автоматизованої системи документообігу суду. Засади формування колегій суддів з розгляду конкретної адміністративної справи у КОАС визначені рішенням зборів суддів КОАС від 23.12.2010 відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №30 (із змінами та доповненнями). Протягом першого півріччя 2012 року КОАС винесено 6 окремих ухвал про виявлені порушення закону під час розгляду справ, які направлені для реагування відповідним установам та організаціям, 3 з яких оскаржені та направлені для розгляду до Київського апеляційного адміністративного суду. По 2 ухвалах до суду надійшло повідомлення про виконання та вжиті заходи для усунення виявлених судом порушень закону. Впродовж першого півріччя 2012 року у КОАС проведено 3 збори суддів, 17 оперативних нарад суддів та начальників структурних підрозділів апарату суду, а також 13 оперативних нарад з працівниками апарату суду, на яких обговорювались питання додержання процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, додержання строків повернення адміністративних справ |
2 |
та матеріалів після їх розгляду, звіти про роботу голови суду, керівника апарату з виконання Плану роботи суду та Плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС, інші питання внутрішньої діяльності суду, у тому числі стан обліково - статистичної роботи суду, матеріально - технічне забезпечення суду тощо. 3. Виконання Плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС, зазначених у рішенні Ради суддів адміністративних судів України від 26.11.2010 №64 «Про вивчення стану організації роботи Київського окружного адміністративного суду та надання методичної допомоги» та Довідці про вивчення стану організації роботи Київського окружного адміністративного суду і надання методичної допомоги. Відповідно до рішення Ради суддів адміністративних судів України від 22.10.2010 № 63 було створено робочу групу у складі суддів Вищого адміністративного суду України та працівників апарату Вищого адміністративного суду України, якою з 02.11.2010 по 12.11.2010 здійснено вивчення стану роботи з питань організаційного забезпечення діяльності КОАС, судового процесу, автоматизованого розподілу справ, роботи з кадрами, ведення діловодства, судової статистики, розгляду звернень громадян, аналітичної роботи, діяльності зборів суддів за період з жовтня 2008 року по вересень 2010 року. 26.11.2010 за результатами вивчення стану організації роботи КОАС та надання методичної допомоги Радою суддів адміністративних судів України прийняте рішення визнати організацію роботи суду такою, що здійснюється на неналежному рівні та потребує значного покращення, вказано на недоліки в організації роботи суду вцілому. Відповідно до рішення Ради суддів адміністративних судів України від 26.11.2010 та Довідки про вивчення стану організації роботи КОАС та надання методичної допомоги рішенням зборів суддів КОАС від 09.12.2010 затверджений План організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС. Станом на 01.07.2012 в порядку виконання плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи КОАС у суді було розроблене та затверджене зборами суддів Положення про планування роботи суду та Тимчасове положення про апарат суду, забезпечено ведення журналу інструктажу судових розпорядників та журналу обліку виданих судом виконавчих документів; розглянуто на зборах суддів питання можливості запровадження спеціалізації суддів з розгляду адміністративних справ; приведено у відповідність із наданими методичними рекомендаціями номенклатуру справ; проведено навчання із працівниками апарату суду з питань виконання Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, у тому числі щодо заповнення та зберігання статистичних карток; посилено контроль за виконанням Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах; затверджено Положення з проведення конкурсних торгів та склад комітету з проведення конкурсних торгів, члени комітету пройшли відповідне стажування; забезпечено належне ведення журналу обліку виданих судом виконавчих документів; |
З |
придбано маркувальну машину для відправлення рекомендованої кореспонденції. В порядку усунення недоліків в організації роботи суду підготовлено та направлено відповідні звернення щодо забезпечення суду приміщенням. Відповідно до додаткової угоди від 30.11.2011 №7 до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 KO АС займає приміщення площею 981,9 кв.м. на 10-11 пов. за адресою м.Київ, бульвар Лесі Українки, 26 та відповідно до договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково - дослідний і проектний інститут містобудування» КОАС орендує приміщення за адресою м.Київ, бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх). У КОАС затверджено графік особистого прийому голови суду, заступників голови суду, керівника апарату суду, визначено прийомні дні та години (у тому числі у неробочий час), відповідна інформація розміщена на офіційному сайті суду за адресою http://adm.ko.court.gov.ua/. З метою забезпечення належного рівня функціонування Автоматизованої системи документообігу суду у КОАС з травня 2011 року встановлено локальну комп’ютерну мережу, запроваджено у повному обсязі роботу у комп’ютерній програмі «Документообіг адміністративних судів». На виконання Закону України від 22.12.2005 №3262-1V «Про доступ до судових рішень», Постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.2006 № 740 «Про затвердження порядку ведення Єдиного державного реєстру судових рішень», наказу Державної судової адміністрації України від 02.10.2008 №89 «Про затвердження Інструкції про порядок відповідальної особи апарату місцевого загального суду та інформаційно-технічного адміністратора Єдиного державного реєстру судових рішень при зборі, обробці та надсиланні копій судових рішень в електронному вигляді для внесення до Єдиного державного реєстру судових рішень», у КОАС вживаються усі необхідні заходи щодо направлення судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень із застосуванням системи Автоматизованої системи документообігу суду. На виконання Плану усунення недоліків в організації роботи суду, суд звернувся із відповідними листами до Київського апеляційного адміністративного суду щодо проходження стажування суддів та до Державної судової адміністрації України стосовно проходження стажування завідувачем архіву та головним спеціалістом із судової статистики. Так, з метою налагодження у суді аналітично - статистичної роботи та архівної роботи начальник Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики Шовгенюк І.В. та завідувач архівом Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Пасічнюк С.В. пройшли відповідне стажування у Державній судовій адміністрації України. В порядку виконання Плану з усунення недоліків в організації роботи суду в КОАС затверджено Положення про архів суду, створено архів суду, до якого передано адміністративні справи, розглянуті впродовж жовтня - грудня 2008 року, номенклатурні справи структурних підрозділів. Крім того, у суді розроблено розрахунки до річного кошторису в розрізі кодів економічної класифікації видатків, забезпечено укладення договорів відповідального зберігання щодо використання комп’ютерної техніки та іншого |
4 |
J |
5 |
-г/ |
суддів України провела заняття на тему: «Особливості розгляду справ у порядку скороченого провадження, письмового провадження. Шляхи вирішення питань, які виникають під час реалізації норм Закону України «Про судоустрій і статус суддів», а саме застосування процесуальних строків у скороченому провадження» та «Перегляд судових рішень в апеляційному порядку. Підстави для скасування судових рішень апеляційним судом». У період з 27.02.2012р. по 02.03.2012р. начальник Відділу кадрової, режимно - секретної роботи та інформаційного забезпечення Пономаренко О.О. пройшла підготовку спеціалістів кадрового забезпечення окружних, апеляційних адміністративних судів та Вищого адміністративного суду України, проведеній Національною школою суддів України. Секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Іванов Д.О., Васковець М.С., Пилипчук В.А. та Роздобудько Я.В., у період 17.04-20.04.2012 року, пройшли підготовку секретарів судового засідання окружних, апеляційних адміністративних судів та Вищого адміністративного суду України, проведеній Національною школою суддів України. У період 09.04-13.04.2012 року голова суду Басай О.В. та заступник голови суду Головенко О.Д. пройшли підготовку голів та заступників голів окружних адміністративних судів, проведеній Національною школою суддів України. 29 березня 2012 року начальник Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики Шовгенюк І.В. та завідувач архівом Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Пасічнюк С.В. пройшли стажування в Державній судовій адміністрації України. 09 квітня 2012 року суддя Київського окружного адміністративного суду Щавінський В.Р. провів заняття на тему: «Застосування Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики Європейського Суду з прав людини в національній судовій практиці» в рамках підготовки голів та заступників голів окружних адміністративних судів, проведеній Національною школою суддів України . У період з 05.04.2012 року по 18.04.2012 року секретар судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Пономаренко А.О. пройшов стажування у Вищому адміністративному суді України. 17 квітня 2012 року суддя Київського окружного адміністративного суду Щавінський В.Р. в рамках підготовки секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів, проведеній Національною школою суддів України провів заняття на тему: «Учасники адміністративного процесу. Права та обов’язки осіб, які беруть участь у справі. Представництво в адміністративних справах. Документи, що підтверджують повноваження представників, які беруть участь в адміністративному процесі та застосування рішень Європейського суду з прав людини у судових справах». У період з 14.05.2012р. по 25.05.2012 р. заступник голови суду Виноградова О.І. та судді Київського окружного адміністративного суду Лапій С.М., Терлецька О. О., Харченко С.В. та Щавінський В.Р. пройшли підготовку суддів окружних адміністративних судів, призначених на посаду |
6 |
7 |
України Волков А.С. взяв участь у навчальному візиті з питань ознайомлення з діяльністю органів суддівського самоврядування, їх роль в забезпеченні діяльності суддів, управління справами, а також ознайомлення з діяльністю Європейського суду з прав людини у м.Париж та м.Страсбург. У рамках проекту Twinning «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні» на базі КОАС проведено низку зустрічей із представниками іноземних судових установ. 01.02.2012 відбулась зустріч з Головою Верховного адміністративного суду Литви Річардасом Пілічаускасом, Головою Апеляційного адміністративного суду м.Гьотеборг (Швеція) Гьораном Бодіном та постійним радником проекту (Франція) Кроістфом Вюртцем із сторони Київського окружного адміністративного суду були присутні голова суду Басай О.В., суддя, член Ради суддів адміністративних судів України Волков А.С. та керівник апарату Геліч Т.В. Дана зустріч була організована з метою обговорення оцінки існуючої інформаційно - технічної інфраструктури та потреб адміністративних судів. Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні. 29.02.2012 року відбулась зустріч з суддею Верховного адміністративного суду Литви, молодшим керівником проекту Twinning з боку ЄЄ Віргіліусом Валанчусом, Дердавним радником Франції П'єром Франсуасом Расіним та постійним радником проекту (Франція) Кроістфом Вюртцем із сторони Київського окружного адміністративного суду були присутні голова суду Басай 0. В., заступник голови суду Виноградова О.І. , суддя, член Ради суддів адміністративних судів України Волков А.С. та суддя Спиридонова В. О. Дана зустріч була присвячена обговоренню шляхів вдосконалення суддівського самоврядування, підвищенню ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні. 03.04.2012 року відбулась зустріч з Головою Верховного адміністративного суду Литви Річардасом Пілічаускасом, суддею адміністративного суду м.Гренобль (Франція) Крістіаном Соньо та постійним радником проекту (Франція) Кроістфом Вюртцем із сторони Київського окружного адміністративного суду були присутні голова суду Басай О.В., заступник голови суду Виноградова О.І. та суддя Спиридонова В.О. Дана зустріч була присвячена обговоренню питання щодо вироблення критеріїв представництва сторін у судовому процесі, підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні. 31.05.2012 року відбулась зустріч з Державним радником Франції Гійомом Прево, керівником відділу аналізу фінансового департаменту Національної судової адміністрації Швеції Клаесом Тіданом та постійним радником проекту (Франція) Кроістфом Вюртцем із сторони Київського окружного адміністративного суду були присутні заступник голови суду Виноградова О.І., суддя, член Ради суддів адміністративних судів України Волков А.С., керівник апарату Геліч Т.В., заступник керівника апарату Федів Л. М., начальник Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики Шовгенюк 1. В. та заступника начальника Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики Кондратюк I.L Дана зустріч була присвячена |
10 |
користування» - 108 600,00 грн., що становить 1 % бюджетних призначень (в тому числі загальний фонд - 108 600,00 грн.). Отже, з наведеної вище інформації можна зробити висновок, що значна частина кошторису суду становить заробітна плата та нарахування на заробітну плату - 82,8%, оплата комунальних послуг та енергоносіїв - 10,1% та лише 7,1% спрямовано на придбання товарів, послуг, обладнання і предметів довгострокового користування та видатки на відрядження. У зв’язку із чим, проаналізувавши кошторисні призначення які були доведені Київському окружному адміністративному суду виникло питання про недостатність коштів для можливості придбання марок, паперу А-4, канцтоварів, папок справ, конвертів немаркованих, дисків, обліково-інформаційних карток, картриджів, меблів, комп’ютерів та оргтехніки для обладнання робочих місць, систем фіксування судових засідань та обладнання для залів судових засідань, сейфів, металевих шаф, архівних стелажів для належного зберігання справ, встановлення пропускної системи, облаштування залу з метою проведення засідань із грифом секретно, ремонту оргтехніки тощо. Касові видатки установи за звітний період по загальному фонду проведені у сумі 2 995 023,91 грн., по спеціальному 914 034,25 грн. На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар за звітний період було виділено по загальному фонду 44240,00 грн. і спеціальному 34900.0 грн. За рахунок вказаних бюджетних асигнувань здійснено наступні заходи по матеріально-технічному забезпеченню суду: - придбано знаки поштової оплати на загальну суму 36212,20 грн. - придбано папір А4, печатки та штампи, конверти немарковані, бейджі, нитки, посвідчення, кабель, конектори та чекову книжку на загальну суму 15956,80 грн. - придбано обліково-інформаційні картки, журнали реєстрації на загальну суму 15503,00 грн. - придбано диски на загальну суму 7140,00 грн. - придбано юридичну літературу на загальну суму 431,00 грн. - придбано картриджі на загальну суму 1392,00 грн. - придбано суддівські нагрудні знаки на загальну суму 2087,40 грн. Для оплати послуг на І півріччя 2012 року виділено по загальному фонду 98200.0 грн., по спеціальному фонду 51900,00 грн. За даними видатками у поточному році було здійснено оплату: - розрахунково-касового обслуговування банків на суму 3082,73 грн. - телекомунікаційних послуг на суму 11231,39 грн.; - послуги маркувальної машини на суму 108983,01 грн.; - технічного обслуговування маркувальної машини на суму 1640,00 грн.; - послуг по наданню інформаційно-консультаційних послуг (ЛІГА ЗАКОН) на суму 3348,00 грн.; - страховки на суму 608,25 грн.; - оголошення на суму 1578,37 грн.; - за супроводження програмного забезпечення («1С», Діловодство |
11 |
*7 |
12 |
технологій Відділу кадрової, режимно - секретної роботи та інформаційного забезпечення, провідного спеціаліста з кодифікаційно-довідкової роботи Відділу кадрової, режимно - секретної роботи та інформаційного забезпечення, начальника Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики, заступника начальника Відділу аналітично — статистичної роботи та узагальнення судової практики, 3 старших консультантів Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики, головного спеціаліста із судової статистики Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики, провідного спеціаліста із судової статистики Відділу аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики, начальника Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, заступника начальника Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, головного спеціаліста із бухгалтерського обліку Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення та прийнято на роботу завідувача архівом Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), експедитора Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення, робітника з комплексного обслуговування будинків Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення та водія Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення. Всього, станом на 01 липня 2012 року в Київському окружному адміністративному суді нараховується 90 осіб. Протягом першого півріччя 2012 року головою Київського окружного адміністративного суду Басаєм О.В. на підставі постанови Верховної Ради України було відраховано зі штату Київського окружного адміністративного суду суддю Старову Н.Е. у зв'язку з призначенням її на посаду судді Київського апеляційного адміністративного суду. Протягом першого півріччя 2012 року призначено на посади 23 державних службовця та 4 службовця. 7 осіб призначено на посади за результатами конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, 1 особу призначено у зв'язку з переведенням з іншого державного органу, 27 осіб в порядку стажування та переведення на вищі посади державного службовця. Також прийнято 2 службовці та переведено 1 службовця. Протягом першого півріччя 2012 року звільнено з посад 11 державних службовці апарату суду. З них: 1 - за власним бажанням, 4 - за угодою сторін, 6 - за переведенням. Сформовано кадрові резерви на заміщення посад державних службовців на 2012 рік. Наказом голови Київського окружного адміністративного суду № 8 від 25.01.2011 року затверджено Порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань. У лютому 2012 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань. Наказом № 12 від 22 лютого 2011 року керівником апарату суду поновлено затверджену конкурсну комісію в складі 7 чоловік, головою якої призначено заступника керівника апарату Федів Л.М. Засідання конкурсної комісії проводяться систематично, матеріали засідань |
13 |
/ |
оформляються належним чином. Протягом 2012 року проведено 1 конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців, відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 року № 169. Відповідно до Указу Президента України від 25 січня 2012 року ’’Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування ” в кандидатів, які пройшли конкурсних відбір було відібрано згоду на проведення спеціальної перевірки та направлено всі запити до відповідних органів. На даний час по 2 кандидатах відповіді було повернуто, а по 4 відповіді не одержані. Державні службовці, які вперше приймаються на роботу на державну службу, приймають Присягу державного службовця. Прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі (крім випадків, встановлених законодавством України). Також роз’яснюються основні принципи державної влади, право на державну службу, обов’язки, обмеження, пов’язані з проходженням державної служби відповідно до закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та права державних службовців. При прийнятті на роботу всі працівники Київського окружного адміністративного суду під особистий підпис ознайомлюються з посадовими інструкціями та правилами внутрішнього трудового розпорядку Київського окружного адміністративного суду, які затвердженні протоколом зборів трудового колективу № 1 від 26 червня 2008 року. Сформовано 20 особових справ суддів, 66 особових справ державних службовців апарату суду, 3 особові справи службовця апарату суду та 1 особова справа робітника. Формування та ведення особових справ суддів та державних службовців апарату суду здійснюється відповідно до Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998р. № 731. Трудові книжки суддів та працівників апарату суду ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року N 58. Надання відпусток суддям та працівникам апарату суду здійснюється відповідно до затвердженого 30.12.2011 року головою суду Графіку надання відпусток суддям та працівникам апарату суду на 2012 рік. З метою профілактики корупційних діянь в суді запроваджено періодичний розгляд на зборах працівників апарату суду питань виконання законодавства про державну службу, боротьбу з корупцією, здійснення заходів щодо запобігання корупційним проявам та реагування на них. Крім того, заплановано систематичне проведення занять з питань вивчення державними службовцями апарату суду антикорупційного законодавства України, Закону України «Про державну службу», Загальних правил поведінки державного службовця. Державними |
14 |
службовцями Київського окружного адміністративного суду дотримуються спеціальні обмеження, встановлені для державних службовців, спрямовані на запобігання та попередження корупції. Кожен державний службовець при прийнятті на державну службу та її проходження ознайомлюється під особистий підпис із попередженнями про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції». В березні місяці поточного року проведено декларування доходів, зобов’язань фінансового характеру та майнового стану суддів та державних службовців апарату суду. Звіти з питань кадрової роботи подано у встановлені терміни до відповідних органів державної влади. Київським окружним адміністративним судом проводиться відповідна робота щодо забезпечення неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, що надійшли до суду, згідно Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян в Київському окружному адміністративному суді, затвердженої наказом голови Київського окружного адміністративного суду № 26 від 21.06.2011 року. Крім того, відповідно до Графіка особистого прийому громадян головою суду, затвердженого наказом голови суду № 16 від 21.03.2011 року заступниками голови суду та керівником апарату проводиться особистий прийом громадян, у тому числі у вихідні та святкові дні. Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до адміністративного судочинства, розглядаються в порядку визначеному Законом України „Про звернення громадян”. За 1 півріччя 2012 року до Київського окружного адміністративного суду всього письмово надійшло 20 звернень. Із загальної кількості письмових звернень, що надійшли у звітному періоді, кількість: скарг складає - 12, заяв - 8. З них: на дії суддів 7, на дії працівників апарату суду 6 та з проханням надати інформацію по адміністративній справі 7. На кінець звітного періоду всі звернення громадян розглянуті. За наслідками розгляду, по суті на кінець звітного періоду було розглянуто 20 звернень. Порівняльна діаграма статистичних даних 1 півріччя 2011 року з 1 півріччям 2012 року: |
15 |
Як вбачається із кількості звернень, розглянутих судом, більшість з них була розглянута в термін до 15 діб. Крім цього, у порівнянні з І півріччям 2011 року помітно зменшилась кількість звернень, розглянутих в термін до ЗО діб. Це свідчить про оперативну роботу суду по розгляду звернень громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”. Аналіз цих даних дозволяє зробити висновок про те, що працівниками апарату суду вживається максимум зусиль та заходів для поліпшення рівня роботи суду, а також оперативності розгляду звернень громадян. Керівництвом щоденно вживаються необхідні заходи організаційного характеру щодо підвищення оперативності прийому вхідних документів від громадян. Облік та розгляд письмових звернень громадян в суді проводиться відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян в Київському окружному адміністративному суді, затвердженої наказом в.о. голови суду № 28 від 25.12.2008 року. Виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації». Станом на 01.07.2012 Київським окружним адміністративним судом розглянуто 14 запитів щодо отримання публічної інформації. Залишок нерозглянутих запитів станом на 01.01.2012 становив 1. З них 7 надійшло у письмовій формі, 5 - електронною поштою. Усі запити розглянуті судом у строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації». Так, 29.12.2011 з Адміністрації Президента України відповідно до пункту З статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» на адресу Київського окружного адміністративного суду (надалі - КОАС) надійшов запит на одержання публічної інформації поданий в електронній формі, а саме стосовно надання інформації в адміністративній справі про оскарження постанови Кабінету Міністрів України №268. Відповідно до вимог ч.4 ст. 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» строк розгляду даного запиту було продовжено, |
17 |
41 |
про що заявника було повідомлено листом від 03.01.2012. Відповідь на запит було надано 27.01.2012. 10.01.2012 на адресу КО АС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо розгляду судом апеляційної інстанції апеляційної скарги на рішення в адміністративній справі, яка перебувала у провадженні Київського окружного адміністративного суду. Відповідь на запит надана судом 12.01.2012. 02.02.2012 на адресу КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації щодо банківських реквізитів суду на оплату судового збору для звернення з позовною заявою. Відповідь на запит була надана судом 06.02.2012. 14.02.2012 до КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно повернення до суду адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС, після перегляду рішення КОАС судом апеляційної інстанції. Відповідь на запит надана 20.02.2012. 28.02.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно набрання законної сили постановою у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана 02.03.2012. 01.03.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно одержання постанови у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана 06.03.2012. 07.03.2012 на адресу КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно одержання КОАС ухвали ВАСУ у справі, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана 13.03.2012. 07.03.2012 до КОАС у письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно володіння суддями та працівниками КОАС іноземними мовами, проходження суддями та працівниками апарату суду навчання в рамках підвищення кваліфікації з питань знання іноземних мов та щодо запровадження у КОАС спеціалізації суддів з розгляду справ, пов’язаних з виконанням рішень Європейського суду з прав людини. Запит було задоволено частково, відповідь надана 15.03.2012. 20.03.2012 до КОАС в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно адміністративної справи, яка КОАС не розглядалась, а згідно із даними інформаційного запиту перебувала у провадженні Окружного адміністративного суду міста Києва. У зв’язку з чим відповідно до вимог частини 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації» 23.03.2012 запит на отримання публічної інформації був направлений за належністю до Окружного адміністративного суду міста Києва. 26.03.2012 в електронній формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно розмірів судового збору, який підлягає сплаті при зверненні до суду із адміністративним позовом. Відповідь на запит була надана судом 26.03.2012. 23.04.2012 до КОАС із Окружного адміністративного суду міста Києва в порядку частини третьої статті 22 Закону України «Про доступ до публічної |
інформації» надійшов запит на отримання публічної інформації стосовно повідомлення реквізитів для сплати судового збору при зверненні до КОАС. Зазначений запит надійшов в електронній формі. Відповідь на запит надана судом 26.04.2012. 16.05.2012 до КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно реквізитів реєстрації документів у справі, поданих до суду. Відповідь на запит була надана судом 17.05.2012. 18.06.2012 до КОАС в письмовій формі надійшов запит на одержання публічної інформації стосовно надіслання на розгляд ВАСУ адміністративної справи, яка перебувала у провадженні КОАС. Відповідь на запит надана 19.06.2012. Кодифікаційно-довідкова робота. В КОАС забезпечується ведення кодифікаційно-довідкової роботи. Зокрема, ведеться облік юридичної літератури та періодичних видань, що надходять до суду. Крім того, здійснюється контроль за видачею для використання в роботі суддям та працівникам апарату суду юридичної літератури і періодичних видань та її поверненням. Здійснюється передплата на такі періодичні видання: Вісник Верховного суду України, Вісник Вищого адміністративного суду України, Кадровик України, Право України, Урядовий кур’єр, Голос України, Баланс-бюджет, Казна України, Комплект працівника. Крім того, на офіційному сайті Київського окружного адміністративного суду створений розділ «Електронна бібліотека». |