flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Довідка про стан організації діяльності Київського окружного адміністративного суду протягом першого півріччя 2013 року

 

1. Загальні питання

Київський окружний адміністративний суд утворений 01.01.2005, згідно з Указом Президента України від 16.11.2004 №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів» (з наступними змінами) із штатною чисельністю у складі 22 судді.

Відповідно до рішення Ради суддів України від 27.05.2008 №75 та на підставі спільного наказу від 29.05.2008 голови Державної судової адміністрації України та голови Вищого адміністративного суду України № 371/к 08/380 до 06.09.2010 обов’язки голови Київського окружного адміністративного суду виконував заступник голови суду Штогун С.Г.

А з 06.09.2010, згідно з рішенням Вищої ради юстиції головою Київського окружного адміністративного суду призначений Басай Олег Вікторович.

29.05.2008 Київський окружний адміністративний суд (далі – КОАС) зареєстрований в Печерській районній у місті Києві державній адміністрації за адресою 01021, м. Київ, вул. Липська, будинок 18, корпус 5, відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серія А01 № 263706.

17.07.2008 Державна податкова інспекція у Печерському районі міста Києва включила Київський окружний адміністративний суд до реєстру неприбуткових організацій (установ).

Станом на 01.01.2012 КОАС відповідно до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.09.2008 №548 та додаткової угоди до Договору від 30.11.2011 №7 займає приміщення площею 981,9 кв.м на 10-11 пов. за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26. Крім того, відповідно до договору оренди від 26.08.2011 №5936, укладеного КОАС та Регіональним відділенням Фонду Державного майна України по місту Києву, договору оренди від 25.01.2011 №1, укладеного КОАС та ДП «Науково – дослідний і проектний інститут містобудування» КОАС орендує приміщення за адресою м.Київ бульвар Лесі Українки, 26 (6 поверх)      572,5 кв. м.

Відповідно до оголошення в газеті «Урядовий кур’єр» №157 від 27.08.2008 свою процесуальну діяльність по розгляду адміністративних справ судом було розпочато 01.10.2008.

На момент початку процесуальної діяльності у КОАС працювало 7 суддів - заступник голови суду Штогун С.Г., Балаклицький А.І., Лапій С.М., Лиска І.Г., Панченко Н.Д., Терлецька О.О., Харченко С.В.

Станом на 01.07.2013 у Київському окружному адміністративному суді працює 21 суддя, 79 державних службовців, 3 службовці та 1 робітник з комплексного обслуговування приміщень.

 

2. Аналіз обліково – статистичної роботи суду. Заходи щодо підвищення якості розгляду справ.

Протягом першого півріччя 2013 року КОАС розглянуто 3385 адміністративних справ та матеріалів позовних заяв, у тому числі закінчено провадження у 2864 адміністративних справах, а також судом розглянуто 8 заяв про перегляд рішень за нововиявленими обставинами.

Залишок нерозглянутих справ станом на 01.07.2013 складає 827 справ та матеріалів позовної заяви, у тому числі залишок позовних заяв, щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження становить 90 позовних заяви.

Залишок нерозглянутих справ станом на 01.07.2013 становив 803 адміністративні справи.

Таким чином спостерігається позитивна тенденція до зменшення показника залишку нерозглянутих справ, що вказує на підвищення рівня оперативності їх розгляду.

Із 3385 розглянутих справ та матеріалів позовних заяв 555 адміністративні справи розглянуто понад строки, встановлені для розгляду адміністративної справи Кодексом адміністративного судочинства України, що становить 19 % від загальної кількості розглянутих справ.

Причини пропуску строків розгляду справ, встановлених процесуальним законом мають об’єктивний характер та, зазвичай, не залежать від суду. Зокрема, такими причинами є відкладення судових засідань у справах, у зв’язку з неявкою осіб, які беруть участь у справі, свідків, прокурорів, неоперативна робота пошти, недостатнє фінансування, зокрема, витрат поштових відправлень, задоволення судом клопотань учасників судового розгляду.

Протягом першого півріччя 2013 року у КОАС склалось наступне навантаження з розгляду справ на кожного суддю.

 

 

1.                Надійшло до суду позовних заяв та заяв про перегляд рішень за нововиявленими обставинами упродовж періоду : 3380 (три тисячі триста вісімдесят)

2.                Залишок непереданих на розгляд суддів позовних заяв : 0 (нуль)

3.                 

з/п

Суддя

(прізвище, ініціали)

Кількість фактично відпрацьованих місяців

Надійшло

до судді позовних заяв

Середньо-

місячне надходження позовних заяв  на розгляд судді (щодо гр. 2)

Залишок позовних заяв, щодо яких не вирішено питання про відкриття провадження

Постановлено остаточних судових рішень

(розглянуто по суті +повернуто

+без розгляду

+відмовлено)

Середньо-

місячне навантаження постановлених судових рішень

(щодо гр. 5)

Залишок нерозглянутих справ

А

Б

1

2

3

4

5

6

7

1.      

Басай О.В

5,6

34

6

0

36

6

7

2.      

Балаклицький А.І.

4,3

157

37

3

165

38

30

3.      

Брагіна О.Є

4,8

121

25

7

137

29

43

4.      

Василенко Г.Ю.

4

160

40

1

148

37

40

5.      

Волков А.С.

4,9

139

28

0

143

29

19

6.      

Виноградова О.І.

4,7

109

23

3

98

21

34

7.      

Головенко О.Д.

4,8

102

21

0

111

22

26

8.      

Журавель В.О.

5

201

40

13

204

41

52

9.      

Колеснікова І.С.

4,5

178

40

4

187

42

37

10.   

Лапій С.М.

5,4

223

41

7

229

44

62

11.   

Леонтович А.М.

5,2

190

37

3

174

34

23

12.   

Лисенко В.І.

5,3

226

43

4

200

38

56

13.   

Лиска І.Г

4

147

37

1

169

42

19

14.   

Шевченко А.В.

4,4

174

40

4

172

39

29

15.   

Панова Г.В.

5,1

197

39

10

187

37

42

16.   

Панченко Н.Д.

4,1

123

30

1

146

36

19

17.   

Скрипка І.М.

3,9

172

44

6

128

33

37

18.   

Спиридонова В.О.

4,5

156

35

6

141

31

38

19.   

Терлецька О.О.

5,1

199

39

7

207

41

31

20.

Харченко С.В.

4,3

164

38

5

184

43

43

21.

Щавінський В.Р.

5,3

212

40

5

227

43

53

 

УСЬОГО по суду

4,7

3380

34

90

3393

35

740

 

Примітка:

1) за період січень-червень 2013 року до Київського окружного адміністративного суду надійшло 3380 позовних заяв та заяв про перегляд судового рішення за нововиявленими обставинами. Різниця між показниками в надходженні до суду (3380) та в надходженні до суддів згідно суми рядків 1-21 (3384) становить 4 справи, які були передані іншим суддям.

 

Впродовж звітного періоду розподіл справ між суддями суду проводився із застосуванням Автоматизованої системи документообігу суду.

Засади формування колегії суддів з розгляду конкретної адміністративної справи у КОАС визначені рішенням зборів суддів Київського окружного адміністративного суду від 12.04.2013, відповідно до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України 26.11.2010 №30 (з наступними змінами та доповненнями).

Протягом першого півріччя  2013 року КОАС винесено 5 окремих ухвал про виявлені порушення закону під час розгляду справ, які направлені для реагування відповідним установам та організаціям.

По 10 окремих ухвалах до суду надійшло повідомлення про виконання та вжиті заходи для усунення виявлених судом порушень закону.

Протягом першого півріччя 2013 року у КОАС проведено 5 зборів суддів, 15 оперативних нарад суддів та начальників структурних підрозділів, а також 14 оперативних нарад з працівниками апарату суду, на яких обговорювались питання внутрішньої діяльності суду, у тому числі обліково – статистична робота суду, матеріально – технічне забезпечення суду тощо, звіти про роботу голови суду, керівника апарату з виконання Плану роботи суду на відповідний період та Плану організаційних заходів з усунення недоліків в організації роботи Київського окружного адміністративного суду.

Крім того, у КОАС було забезпечено належний рівень організації роботи суду в період проходження виборчого процесу з виборів міського голови м. Васильків Київської області 02.06.2013, робота КОАС також здійснювалась відповідно до затвердженого графіка чергувань суддів та працівників апарату.

З метою належного рівня організації роботи Київського окружного адміністративного суду та для забезпечення прав, свобод та інтересів осіб, які звертаються до суду у КОАС був розроблений та затверджений план організаційних заходів щодо роботи суду у період проходження виборчого процесу , визначено відповідальних осіб за організацію роботи суду в період виборчого процесу, було розроблено та затверджено наказом голови суду графік чергувань суддів та працівників апарату суду в період виборчого процесу. Надіслано звернення до Центральної виборчої комісії, Київської обласної державної адміністрації з питання одержання інформації про засоби зв’язку та контактних осіб (керівників, заступників та секретарів виборчих дільниць, місць розташування виборчих дільниць, їх адрес, контактних телефонів (тел./факс). Крім того, вся інформація стосовно діяльності суду у період виборчого процесу була доступна на офіційному сайті суду на веб - порталі «Судова влада».

 

 

3. Підвищення кваліфікації суддів та працівників апарату суду.

         З метою підвищення кваліфікації протягом першого півріччя 2013 року судді КОАС та працівники апарату суду брали участь у семінарах, тренінгах, конференціях, організованих на різних рівнях Вищим адміністративним судом України (далі – ВАСУ), Київським апеляційним адміністративним судом (далі – КААС).

Протягом першого півріччя 2013 року судді та працівники апарату суду приймали участь у конференціях та підвищували свій рівень професійних знань.

 Судді, призначенні на посаду судді вперше: Василенко Г.Ю., Леонтович А.М., Лиска І.Г., Панова Г.В., Панченко Н.Д., Спиридонова В.О., Шевченко А.В., Скрипка І.М. пройшли підготовку в Національній школі суддів України.

Керівником апарату Геліч Т.В., помічниками суддів Короташ О.Б., Соловей Н.С. та старшими консультантами Відділу аналітично – статистичної роботи та узагальнення судової практики Семеренко О.О., Швечиковою В.Ю. було пройдено підготовку в Національній школі суддів України.

Начальником відділу кадрової, режимно-секретної роботи та інформаційного забезпечення Стеців Р.І. було пройдено підготовку спеціалістів кадрового забезпечення місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції в Національній школі суддів України.

Провідні спеціалісти Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Київського окружного адміністративного суду Іванов Д.О та Попіль С.В. пройшли підготовку в Національній школі суддів України.

Секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Київського окружного адміністративного суду Ігнатко Ю.В., Коваленко О.О., Луценко К.Ю., Тарасюк А.О., Маджар О.М. пройшли підготовку секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів в Національній школі суддів України.

Заступник начальника Відділу аналітично-статистичної роботи та узагальнення судової практики Кондратюк І.І., взяла участь в семінарі для працівників апарату апеляційних та окружних адміністративних судів в рамках реалізації Проекту Twinning «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні».

Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь в роботі останнього підсумкового ²круглого столу² в рамках проекту Кодексу суддівської етики, розробленого Асоціацією українських правників та схваленого рішенням Національної комісії від 01.11.2012 №5.

Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь в регіональному семінарі ²Зміцнення потенціалу судової влади щодо виявлення та захисту іноземців, постраждалих від торгівлі людьми в Україні².

Суддя Київського окружного адміністративного суду Волков А.С. був включений до складу робочої групи з надання практичної та методичної допомоги суддям Донецького апеляційного адміністративного округу.

Заступник начальника Відділу аналітично-статистичної роботи та узагальнення судової практики Кондратюк І.І., взяла участь в засіданні круглого столу в рамках виконання заходу А13 ²Обговорення в рамках круглого столу питань аналізу статистичних даних² Проекту Twinning «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні».

Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь в засіданні Пленуму Вищого адміністративного суду України.

Заступник голови Київського окружного адміністративного суду Головенко О.Д. та суддя Київського окружного адміністративного суду Щавінський В.Р., взяли участь в засіданні Науково-консультативної ради.

Заступник керівника апарату Київського окружного адміністративного суду Федів Л.М. взяла участь в семінарі, присвяченому розгляду питань вдосконалення процесу документообігу і навантаження суддів, а також розподілу справ між суддями на основі передової європейської практики у рамках Проекту Twinning «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні».

Суддя Київського окружного адміністративного суду Волков А.С. взяв участь у семінарі розробників навчального курсу з розгляду земельних спорів.

Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь в візиті делегації Вищого адміністративного суду України до Литви та Швеції, в рамках Проекту Twinning «Підвищення ефективності та якості управління адміністративних судів в Україні» (захід D3).  

Судді Київського окружного адміністративного суду Шевченко А.В., Балаклицький А.І., Панченко Н.Д. взяли участь у періодичному навчанні суддів окружних адміністративних судів, призначених на посаду судді вперше, з метою підвищення рівня кваліфікації на семінарі на тему: ²Написання судових рішень².

Суддя Київського окружного адміністративного суду Щавінський В.Р. взяв участь у спільному польсько-українському семінарі для суддів адміністративних  судів до Окренгового суду в Ченстохові, Воєводського адміністративного суду в Глівіцах та Крайової школи судівництва та прокуратури у Кракові, Польща. 

Керівник апарату Київського окружного адміністративного суду Геліч Т.В. взяла участь у роботі Міжнародної конференції з ІТ - технологій в адміністративних судах в рамках реалізації Проекту Twinning.

Суддя Київського окружного адміністративного суду Волков А.С. взяв участь в методологічному семінарі з питань розгляду земельних спорів, проведеному Національною школою суддів України у співпраці з Національним суддівським інститутом Канади в рамках спільного проекту ²Освіта суддів – для економічного розвитку².

              

4. Узагальнення судової практики.

 

         У КОАС забезпечується оперативне ознайомлення суддів з узагальненнями судової практики, оглядовими листами Вищого адміністративного суду, Київського апеляційного адміністративного суду, Верховного Суду України та рішеннями Ради суддів адміністративних судів України.

Узагальнення судової практики у КОАС протягом першого півріччя 2013 року здійснювалось згідно з планами роботи суду на відповідні періоди, а також на виконання доручень Київського апеляційного адміністративного суду.

В період першого півріччя 2013 року у КОАС щомісячно обговорювались на зборах суддів та оперативних нарадах аналітичні довідки з питань здійснення правосуддя за відповідні періоди, аналізи щодо додержання процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, узагальнення судової практики КОАС тощо.

Відповідно до плану роботи суду на перше півріччя 2013 року у КОАС здійснювався постійний контроль за додержанням процесуальних строків, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України та своєчасністю повернення адміністративних справ до Відділу документального забезпечення та контролю (канцелярія) після закінчення їх розгляду.

Щомісячно проаналізовано дотримання суддями процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ. Причини, що зумовили порушення таких строків, вивчено та узагальнено, результати узагальнення обговорено на зборах суддів.

На виконання планів роботи суду на перше півріччя 2013 року у КОАС здійснювався контроль за виконанням окремих ухвал суду, проаналізовано стан їх виконання.

Крім того, на виконання планів роботи суду на перше півріччя 2013 року:

заступником голови суду Головенком О.Д. щомісячно узагальнено практику розгляду КОАС адміністративних справ, що переглянуті в апеляційному та касаційному порядку.

Суддею Волковим А.С. узагальнено практику розгляду суддями КОАС впродовж 2012 року справ зі спорів з приводу забезпечення реалізації громадянами права голосу на виборах і референдумах, зокрема зі спорів щодо виборів народних депутатів України

Суддею Василенко Г.В узагальнено практику розгляду суддями КОАС впродовж 2012 року адміністративних справ зі спорів з приводу забезпечення реалізації конституційних прав особи, а також реалізації статусу депутата представницького органу влади, організації діяльності цих органів, зокрема зі спорів щодо забезпечення права особи на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та  посадових і службових осіб цих органів

Суддею Леонтовичем А.М. узагальнено практику розгляду суддями КОАС впродовж 2012 року адміністративних справ зі спорів з приводу забезпечення громадського порядку та безпеки, зокрема зі спорів щодо дорожнього руху; транспорту та перевезення пасажирів

На запит Київського апеляційного адміністративного суду було надано  інформацію про практику вирішення у 2012 році спорів з приводу реалізації податкової політики та за зверненнями податкових органів щодо адміністрування плати за землю;

На запит Київського апеляційного адміністративного суду було надано до інформацію про практику вирішення у 2012 році спорів пов’язаних з видворенням з України іноземців або осіб без громадянства;

На запит Київського апеляційного адміністративного суду було надано інформацію про практику вирішення у 2010-2012 р.р. спорів з приводу визначення підсудності та розмежування юрисдикції загальних господарських та адміністративних судів у деяких категоріях справ;

На запит Вищого адміністративного суду України було надано пропозиції до проекту постанови Пленуму ВАСУ «Про судове рішення в адміністративній справі»;

На запит Вищого адміністративного суду України  було надано пропозиції до проекту постанови Пленуму ВАСУ «Про практику вирішення адміністративними судами справ за адміністративними позовами суб’єктів владних повноважень щодо обмежень у реалізації права на мирні зібрання та за позовами про усунення обмежень у реалізації права на мирні зібрання».

Висновки, викладені у проведених узагальненнях та аналізах обговорені на зборах суддів.

Відділом аналітично – статистичної роботи та узагальнення судової практики щомісячно забезпечено  підготовку довідок про стан розгляду адміністративних справ суддями КОАС.

 

 

5. Матеріально-технічне забезпечення суду.

 

Кошторис Київського окружного адміністративного суду на 2013 рік затверджено Державною судовою адміністрацією України 11 січня 2013 року у загальній сумі 10 517 100,00 грн., в тому числі загальний фонд державного бюджету становить 7 955 900,00 грн., що становить 75,65% усіх бюджетних призначень на 2013 рік та спеціальний фонд державного бюджету становить 2 561 200,00 грн., що становить 24,35% усіх бюджетних призначень на 2013 рік.

Бюджетні призначення відповідно показників кошторису з урахуванням змін розподіляються наступним чином:

КЕКВ 2111 «Заробітна плата» – 5 837 100,00 грн., що становить 55,50% бюджетних призначень на 2013 рік (загальний фонд);

КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату» – 2 561 200,00 грн., що становить 20,15% бюджетних призначень (загальний фонд);

КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м’який інвентар та обмундирування» – 400 000,00 грн., що становить 3,80% (спеціальний фонд);

КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – 796 000,00 грн., що становить 7,57% бюджетних призначень (спеціальний фонд );

КЕКВ 2250 «Видатки на відрядження» – 5000,00 грн., що становить 0,05% бюджетних призначень (спеціальний фонд);

КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» –                 670 000,00грн., що становить 6,37% бюджетних призначень (спеціальний фонд);

КЕКВ 2280 «Дослідження і розробки, видатки державного (регіонального) значення» – 6700,00 грн., що становить 0,06% бюджетних призначень на 2013 рік;

КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» – 683 500,00 грн., що становить 6,50% бюджетних призначень (спеціальний фонд).

Отже, з наведеної вище інформації можна зробити висновок, що значна частина кошторису суду становить заробітна плата та нарахування на заробітну плату – 75,65%, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 6,37% та лише 17,98% спрямовано на придбання товарів, послуг, обладнання і предметів довгострокового користування та видатки на відрядження.

Також, варто зазначити, що бюджетні призначення по заробітній платі та нарахуванню на заробітну плату спрямовані із загального фонду бюджету, а видатки споживання із спеціального фонду.

У зв’язку із чим, проаналізувавши кошторисні призначення які були доведені Київському окружному адміністративному суду виникло питання про недостатність коштів для можливості придбання марок, паперу А-4, канцтоварів, папок справ, конвертів немаркованих, дисків, обліково-інформаційних карток, картриджів, меблів, комп’ютерів та оргтехніки для обладнання робочих місць, систем фіксування судових засідань та обладнання для залів судових засідань, сейфів, металевих шаф, встановлення пропускної системи, встановлення протипожежної та охоронної сигналізації, облаштування залу з метою проведення засідань із грифом секретно, ремонту оргтехніки тощо.

Касові видатки установи за звітний період по загальному фонду проведені у сумі 3 663 583,85 грн., по спеціальному 682 588,51 грн.

На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар за звітний період було виділено по спеціальному 259 400,00 грн.

За рахунок вказаних бюджетних асигнувань здійснено наступні заходи по матеріально-технічному забезпеченню суду:

- погашено кредиторську заборгованість за отримані знаки поштової оплати, папір А4, конверти немарковані, обліково–інформаційні картки, журнали реєстрації, яка обліковувалась станом на 01 січня 2013 року на загальну суму 61380,00 грн.;

- придбано знаки поштової оплати на загальну суму 38 000,00 грн.

- придбано папір А4,  факс-папір на загальну суму 20 097,60 грн.

- придбано конверти немарковані на загальну суму 4521,00 грн.

- придбання бензину на загальну суму 12546,25 грн.

- придбано мантію суддівську на загальну суму 780,00 грн.;

- придбано обліково–інформаційні картки, журнали реєстрації на загальну суму 25680,00 грн.;

- придбано диски з конвертами для дисків на загальну суму 20610,00 грн.;

- придбано суддівські нагрудні знаки на загальну суму 596,40 грн.

- нитки, обкладинки на службове посвідчення, панель розширення до телефонного апарату, фільтри-подовжувачі на загальну суму 3665,48 грн.

Для оплати послуг виділено по спеціальному фонду  443100,00 грн.

За даними видатками у поточному періоді виділені кошти були спрямовані на:

- погашення кредиторської заборгованісті, яка обліковувалась станом на 01 січня 2013 року на загальну суму 47917,70 грн.;

розрахунково-касового обслуговування банків на суму 3360,40 грн.

телекомунікаційні послуги на суму 11932,08 грн.;

послуги маркувальної машини на суму 149966,86 грн.;

технічне обслуговування маркувальної машини на суму 2643,90 грн.;

послуги по наданню інформаційно-консультаційних послуг (ЛІГА ЗАКОН) на суму 3348,00 грн.;

страховку на суму 608,26 грн.;

оголошення на суму 3151,49 грн.;

реєстрацію домену на суму 54,00 грн.;

на супроводження програмного забезпечення («1С», Діловодство адміністративних судів) на суму 14316,00 грн.;

заправку картриджів та ремонт офісної техніки на суму 13285,00грн.;

послуги централізованого адміністрування мереж на суму 1743,60 грн.;

оренду системи веб-моніторингу на суму 960,00 грн.;

відшкодування послуг по вивезенню ТВП на суму 1112,20 грн.;

відшкодування послуг по обслуговуванню ліфтів на суму 12930,55 грн.;

відшкодування послуг по обслуговуванню електромереж на суму 19585,40 грн.;

відшкодування послуг по обслуговуванню сантехнічних мереж на суму 27505,50 грн.;

відшкодування послуг по прибиранню прибудинкової території на суму 3340,15 грн;

прибирання приміщення на суму 41245,20 грн.

Для можливості оплати вартості навчання та перекваліфікації членів комітету з конкурсних торгів за звітних період було виділено кошти у сумі 5422,00 грн.

Бюджетні призначення по капітальним видаткам були профінансовані в сумі 104 300,00 грн.. з яких було спрямовано кошти у сумі 19290,00 грн. на придбання двох комплектів меблів для залів судових засідань.

Станом на 1 липня 2013 року установа мала кредиторську заборгованість в сумі 110272,70 грн., а саме:

966,86 грн. – заборгованість КМД УДППЗ «Укрпошта» за поштові послуги;

384,00 грн. – заборгованість ДП «Інформаційні судові системи» за оренду веб-камер;

 881,30 грн. – заборгованість перед КМД УДППЗ «Укрпошта» за технічне обслуговування маркувальної машини;

669,60 грн. – заборгованість перед ТзОВ «ЛІГА ЗАКОН» за послуги з інформатизації (абонентське обслуговування),;

5265,00грн. – заборгованість перед СПД Панько Олег Петрович за послуги по заправці та відновленню картриджів та ремонту оргтехніки;

2786,40 грн. - заборгованість ДП «Інформаційні судові системи» за послуги із супроводження програмного забезпечення «Діловодство спеціалізованого суду»;

697,44 грн. - заборгованість ДП «Інформаційні судові системи» за послуги централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки;

16498,08 грн. – заборгованість перед ТОВ «ГРІН ПОІНТ» за послуги  із прибирання приміщення;

2439,74 грн. – заборгованість перед ТОВ «Укрком» за телекомунікаційні послуги;

608,26 грн. – заборгованість перед ПАТ Страхова компанія «Провідна» за страховий платіж;

17773,54 грн. – заборгованість перед ПАТ «КиївЗНДІЕП» за відшкодування послуг по вивезенню ТПВ, прибиранню прибудинкової території, обслуговуванню ліфтів, утриманню електричних та сантехнічних мереж;

6431,31 грн. – заборгованість перед ДП «НДПІ Містобудування» за відшкодування послуг по прибиранню прибудинкової території, утриманню електричних та сантехнічних мереж;

212,87 грн. – заборгованість перед КРД «Райффайзен Банк Аваль» за розрахунково-касове обслуговування;

 

596,40 грн. – заборгованість перед ДП «Львівський Державний ювелірний завод» за нагрудні суддівські знаки;

9 100,00 грн. – заборгованість ТОВ «Островська друкарня» за обліково–інформаційні картки, обкладинки на справу;

5316,90 грн. – заборгованість перед  ДП «НДПІ Містобудування» за відшкодування електроенергії та водопостачання;

9 645,00 грн. – заборгованість ТОВ «Миро-Марк» за комплект меблів для залів судових засідань;

Також, станом на 01 липня 2013 року по спеціальному фонду були зареєстровані бюджетні фінансові зобов’язання  по КЕКВ 2240 у сумі 30000,00 грн. Вказані суми були зареєстровані, як намір на попередню оплату поштових послуг.

Дана кредиторська заборгованість суду утворилася у зв’язку із неоплатою платежів ГУДКСУ у Київській області при наявності залишків коштів на рахунках суду.

 

6. Кадрове забезпечення та робота із звернень громадян.

 

Згідно з штатним розписом на 2013 рік Київського окружного адміністративного суду затверджено штат у кількості 106 штатної одиниці, із них: 22 судді, 79 державних службовці, 3 службовці, 2 робітники. 

Станом на 01.01.2013 до штату цього суду зараховано 21 суддю. Керівником апарату Київського окружного адміністративного суду Геліч Т.В. призначено на посади: 1 помічник судді, 5 секретарів судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 3 секретарів суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 1 провідний спеціаліст Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 1 провідний спеціаліста із судової статистики Відділу аналітично-статистичної роботи та узагальнення судової практики Київського окружного адміністративного суду.

Фактична чисельність працівників Київському окружному адміністративному суді станом на 30.06.2013 становить 98 осіб.

Протягом першого півріччя 2013 року призначено на посади  11 державних службовці. 8 осіб призначено на посади за результатами конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, 3 особи призначено у зв¢язку з переведенням з іншого державного органу.

Протягом першого півріччя 2013 року звільнено з посад 13 державних службовці апарату суду. З них: 3 – за власним бажанням, 3 – за угодою сторін, 7 – за переведенням.

Протягом першого півріччя 2013 року формувались кадрові резерви на заміщення посад державних службовців.

Згідно з наказом голови Київського окружного адміністративного суду № 8 від 25.01.2011 року затверджено Порядок проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань.

У лютому 2013 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань.

У зв’язку із кадровими змінами керівником апарату суду поновлено склад конкурсної комісії.

Засідання конкурсної комісії проводяться систематично, матеріали засідань оформляються належним чином.

         Протягом першого півріччя 2013 року проведено 1 конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців  відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169.

Відповідно до Указу Президента України від 25.01.2012 «Про Порядок організації проведення спеціальної перевірки відомостей щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних із виконанням функцій держави або місцевого самоврядування» (з наступними змінами)  кандидати, які пройшли конкурсний відбір, надають згоду на проведення спеціальної перевірки та направлено всі запити до відповідних органів. Станом на 30.06.2013 року до суду надійшли відповіді на запити в порядку проведення спеціальної перевірки стосовно 10 кандидатів, які претендують на посади. Стосовно 9 кандидатів відповіді не надійшли.

Державні службовці, які вперше приймаються на роботу на державну службу, приймають Присягу державного службовця. Прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі (крім випадків, встановлених законодавством України). При прийнятті на державну службу кандидатам на посаду роз’яснюються основні принципи державної влади, право на державну службу, обов’язки, обмеження, пов’язані з проходженням державної служби відповідно до Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції» та права державних службовців.

При прийнятті на роботу всі працівники Київського окружного адміністративного суду під особистий підпис ознайомлюються з посадовими інструкціями та Правилами внутрішнього трудового розпорядку Київського окружного адміністративного суду, які затвердженні протоколом зборів трудового колективу № 1 від 26 червня 2008 року.

Впродовж звітного періоду сформовано 21 особову справу суддів, 79 особових справ державних службовців апарату суду, 3 особові справи службовців апарату суду та 2  особову справу робітника.

Формування та ведення особових справ суддів та державних службовців апарату суду здійснюється відповідно до Порядку ведення особових справ державних службовців в органах виконавчої влади, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 25.05.1998р.  № 731.

Трудові книжки суддів та працівників апарату суду ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року N 58, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.08.1993 №110.

Надання відпусток суддям та працівникам апарату суду здійснюється відповідно до затвердженого головою суду графіка надання відпусток суддям та працівникам апарату суду на 2013 рік.

З метою профілактики корупційних діянь в суді запроваджено періодичний розгляд на зборах працівників апарату суду питань виконання законодавства про державну службу, боротьбу з корупцією, здійснення заходів щодо запобігання корупційним проявам та реагування на них. Крім того, проводиться систематичне проведення занять з питань вивчення державними службовцями апарату суду антикорупційного законодавства України, Закону України «Про державну службу», Загальних правил поведінки державного службовця змін та доповнень до нього. Державними службовцями Київського окружного адміністративного суду дотримуються спеціальні обмеження, встановлені для державних службовців, спрямовані на запобігання та попередження корупції. Кожен державний службовець при прийнятті на державну службу та її проходження ознайомлюється під особистий підпис із попередженнями про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про засади запобігання і протидії корупції».

В березні поточного року проведено декларування доходів, зобов’язань фінансового характеру, майнового стану судів та державних службовців апарату суду.

Відповідно до планів роботи Київського окружного адміністративного суду на 1 півріччя 2013 року проведено навчання з працівниками апарату суду Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», Проведено перевірку знань Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про засади запобігання і протидії корупції», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України. на тему «Залишення позовної заяви без руху», «Повернення позовної заяви»; проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Відмова у відкритті провадження в адміністративній справі», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Залишення позовної заяви без розгляду на стадії відкриття провадження в адміністративній справі», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Особливості провадження у справах, пов’язаних з виборчим процесом», проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Судові виклики і повідомлення. Представництво в адміністративному процесі»; проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Процесуальні питання, пов’язані з виконанням судових рішень в адміністративних справах».

У 2013 році проведено перевірку знань працівників апарату Київського окружного адміністративного суду по застосуванню Кодексу адміністративного судочинства України, Інструкції з діловодства в апеляційних та місцевих адміністративних судах, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України від 15.12.2008 року № 34, з метою забезпечення належного виконання працівниками апарату суду своїх обов’язків, згідно з посадовими інструкціями.

Звіти з питань кадрової роботи подано у встановлені терміни до відповідних органів державної влади.

Київським окружним адміністративним судом проводиться відповідна робота щодо забезпечення неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, що надійшли до суду, згідно з Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян та графіка особистого прийому громадян головою, заступниками голови та керівником апарату суду.

Облік та розгляд письмових звернень громадян в суді проводиться відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян.

Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України, розглядаються в порядку визначеному Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

         Впродовж першого півріччя 2013 року до Київського окружного адміністративного суду всього надійшло 27 звернень.

           Із звернень, які надійшли до суду розглянуто 27 письмове в порядку Закону України «Про звернення громадян» з них: скарг - 13, заяв – 14.

Станом на 01.07.2013 усі звернення громадян розглянуті, відповіді надані у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

За наслідками розгляду, по суті на кінець звітного періоду було розглянуто 27 звернень.

 

 

 

Порівняльна діаграма статистичних даних 2012 року з 2013 роком:

                                  

 

 

В цьому аспекті необхідно більш детально зупинитись на питанні строків розгляду звернень громадян.

Щодо строків розгляду звернень громадян, можна зробити висновок, що всі вони розглядаються відповідно до вимог ст.20 Закону України „Про звернення громадян”

 до 5 діб - 11 звернень;

 до 15 діб – 11 звернень;

 до 30 діб – 5 звернень;

Порівняльна діаграма статистичних даних щодо строку розгляду звернень.

 

         Як вбачається із кількості звернень, розглянутих судом, значна їх більшість була розглянута в термін до 5 діб. Крім цього, у порівнянні з 2012 роком помітно зменшилась кількість звернень, розглянутих в термін до 30 діб. Все це свідчить про оперативну роботу суду до розгляду звернень громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”.

Аналіз наведених даних дозволяє дійти висновку про збільшення надходження звернень громадян. Разом з тим вказує на досить високий рівень оперативності розгляду звернень громадян судом, що досягається  хорошим рівнем організації ділянки роботи та забезпеченням контролю з боку керівництва суду.

Виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Впродовж І першого півріччя 2013 року судом розглянуто 12 запитів, поданих в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», в аналогічний період 2012 року до судом розглянуто 13 запитів на доступ до публічної інформації, з них: в електронній формі до суду надійшло 8 запитів, в письмовій формі – 4. 1 запит надійшов до суду в порядку ч.3 ст.22 «Про доступ до публічної інформації» з Окружного адміністративного суду міста Києва.

Усі запити на надання публічної інформації розглянуті у строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідна інформація розміщена на офіційному сайті суду на веб - порталі «Судова влада».

 

Кодифікаційно-довідкова робота.

В КОАС забезпечується ведення кодифікаційно-довідкової роботи. Зокрема, ведеться облік юридичної літератури та періодичних видань, що надходять до суду. Крім того, здійснюється контроль за видачею для використання в роботі суддям та працівникам апарату суду юридичної літератури і періодичних видань та її поверненням.

Здійснюється передплата на такі періодичні видання: Вісник Верховного суду України, Вісник Вищого адміністративного суду України,  Кадровик України, Право України, Урядовий кур’єр, Голос України, Баланс-бюджет, Казна України, Комплект працівника.

Так, зокрема в КОАС забезпечується ведення роботи щодо добору та розстановки кадрів, покращення стану виконавської дисципліни, підвищення персональної відповідальності працівників за виконання та дотримання вимог чинного законодавства України, профілактики корупційних діянь.