Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Київський окружний адміністративний суд утворений 01.01.2005, згідно з Указом Президента України від 16.11.2004 №1417/2004 «Про утворення місцевих та апеляційних адміністративних судів, затвердження їх мережі та кількісного складу суддів» (з наступними змінами) із штатною чисельністю у складі 22 судді.
29.05.2008 Київський окружний адміністративний суд (далі – КОАС) зареєстрований в Печерській районній у місті Києві державній адміністрації за адресою 01021, м. Київ, вул. Липська, будинок 18, корпус 5, відповідно до свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи серія А01 № 263706.
17.07.2008 Державна податкова інспекція у Печерському районі міста Києва включила Київський окружний адміністративний суд до реєстру неприбуткових організацій (установ).
Станом на 01.01.2016 КОАС відповідно до договору оренди, укладеного з ПАТ «Київ ЗНДІЕП» від 11.11.2014 № 548-14, займає приміщення площею 1315,2 кв. м. на 10-11 поверх за адресою м. Київ бульвар Лесі Українки, 26 літ. «Б». Крім того, КОАС додатково орендує приміщення, розташовані на 6 поверсі Державного підприємства «Науково-дослідний і проектний інститут містобудування» на підставі договору оренди від 26.08.2011 №5936 за адресою: м. Київ, бульвар Лесі Українки, 26 літ. «А», загальною площею 472,5 кв. м.
Відповідно до оголошення в газеті «Урядовий кур’єр» №157 від 27.08.2008 свою процесуальну діяльність з розгляду адміністративних справ судом було розпочато 01.10.2008.
Згідно з наказом ДСА України № 104 від 30.07.2014 «Про визначення кількості суддів у деяких окружних адміністративних судах» чисельність суддів Київського окружного адміністративного суду збільшено до 24 суддів.
Станом на 30.12.2016 у КОАС працює 24 судді, 47 державних службовців, 18 працівників патронатної служби, 3 службовці та 1 водій, очолює суд голова суду Басай О.В.
Протягом 2016 року КОАС розглянуто 5143 адміністративних справ та матеріалів позовних заяв, у тому числі закінчено провадження у 2618 адміністративних справах, а також судом розглянуто 15 заяв про перегляд рішень за нововиявленими обставинами.
Залишок нерозглянутих справ та матеріалів станом на 01.01.2017 складає 1197.
Залишок нерозглянутих справ станом на 01.01.2016 становив 877 адміністративних справ та матеріалів.
Таким чином, показник залишку нерозглянутих справ на кінець 2016 року збільшився на 320 адміністративних справ у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року.
На нашу думку, причиною збільшення залишку нерозглянутих справ є те, що на даний час у суддів Головенко О.Д., Лисенко В.І., Леонтович А.М., Файчак В.О., Колеснікова І.С., Журавель В.О., Скрипка І.М., Шевченко А.В. закінчився термін повноважень із здійснення правосуддя, внаслідок чого збільшилось навантаження із розгляду справ на суддю.
Протягом 2016 року склалось наступне навантаження на кожного суддю:
№ з/п |
ПІБ судді |
Фактично відпрацьо-ваний час |
Перебувало на розгляді справ і |
із них надійшло у звітному періоді |
Розглянуто справ і матеріалів |
із них |
Не розглянуто справ і |
Середньомісячна кількість справ і матеріалів |
|||
справ |
у яких задоволено позовні вимоги/ |
надійшло до судді |
розглянуто суддею |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|||
1 |
Басай О.В |
9,4 |
177 |
151 |
125 |
62 |
39 |
51 |
16 |
13 |
|
2 |
Балаклицький А.І. |
8,9 |
409 |
357 |
331 |
192 |
153 |
78 |
40 |
37 |
|
3 |
Брагіна О.Є |
9,2 |
468 |
396 |
364 |
141 |
74 |
103 |
43 |
40 |
|
4 |
Василенко Г.Ю. |
8,8 |
504 |
429 |
363 |
06 |
119 |
141 |
49 |
41 |
|
5 |
Виноградова О.І. |
9,3 |
433 |
390 |
358 |
186 |
103 |
75 |
42 |
39 |
|
6 |
Волков А.С. |
11 |
404 |
338 |
370 |
98 |
123 |
33 |
31 |
34 |
|
7 |
Горобцова Я.В. |
9,3 |
364 |
358 |
287 |
165 |
115 |
75 |
38 |
31 |
|
8 |
Дудін С.О. |
10,5 |
483 |
415 |
398 |
230 |
159 |
70 |
43 |
41 |
|
9 |
Кушнова А.О. |
9,2 |
526 |
435 |
412 |
247 |
166 |
114 |
47 |
45 |
|
10 |
Лапій С.М. |
10,2 |
385 |
349 |
317 |
144 |
102 |
68 |
34 |
31 |
|
11 |
Лиска І.Г |
7,3 |
299 |
276 |
250 |
131 |
65 |
49 |
38 |
34 |
|
12 |
Панова Г.В. |
9,8 |
471 |
399 |
365 |
174 |
106 |
106 |
41 |
37 |
|
13 |
Панченко Н.Д. |
9,1 |
493 |
394 |
402 |
172 |
109 |
89 |
40 |
41 |
|
14 |
Терлецька О.О. |
4,1 |
179 |
115 |
179 |
69 |
42 |
0 |
28 |
44 |
|
15 |
Харченко С.В. |
7,8 |
354 |
323 |
291 |
113 |
51 |
63 |
41 |
37 |
|
16 |
Щавінський В.Р. |
10,2 |
412 |
352 |
331 |
196 |
119 |
81 |
35 |
32 |
|
Разом |
8,9 |
6362 |
5477 |
5143 |
2626 |
1645 |
1197 |
41 |
38 |
Із 2618 розглянутих справ 687 адміністративних справ розглянуто понад строки, встановлені для розгляду адміністративної справи Кодексом адміністративного судочинства України, що становить 26% від загальної кількості розглянутих справ.
В аналогічний період 2015 року із 4692 адміністративних справ з порушенням строків, встановлених Кодексом адміністративного судочинства України, було розглянуто 634 адміністративних справи, що становило 13,5 % від загальної кількості розглянутих справ.
Таким чином, показник кількості адміністративних справ, розглянутих з порушенням строків у 2016 році у порівнянні з 2015 роком збільшився на 53 справи та на 12,5% від розглянутих справ.
Причини пропуску строків розгляду справ, встановлених процесуальним законом мають об’єктивний характер та, зазвичай, не залежать від суду. Зокрема, такими причинами є те, що на даний час у 8 суддів КОАС закінчився термін повноважень із здійснення правосуддя, внаслідок чого збільшилось навантаження із розгляду справ на суддю. Також причинами пропуску строків розгляду справ є відкладення судових засідань у справах, у зв’язку з неявкою осіб, які беруть участь у справі, свідків, прокурорів, неоперативна робота пошти, недостатнє фінансування, зокрема, витрат поштових відправлень, задоволення судом клопотань учасників судового розгляду.
Стосовно якісних показників слід зазначити таке.
Впродовж 2016 року оскаржено в апеляційному порядку 1807 судових рішень, що становить 35,1% від загальної кількості розглянутих справ. В аналогічний період 2015 року було оскаржено – 1814 судових рішень – 24,3% від загальної кількості розглянутих справ та матеріалів. Кількість оскаржених рішень майже не змінилася (1807 у 2016 році проти 1814 у 2015 році), однак у відсотковому відношенні такий показник збільшився на 10,8%/, що зумовлено зменшенням кількості розглянутих справ у звітному періоді.
Разом з тим, впродовж 2016 року скасовано 318 судових рішень, що становить 6,2% від розглянутих справ. В аналогічний період 2015 року скасовано 389 судових рішень, що становить 5,2% від розглянутих справ та матеріалів. Таким чином, показник скасованих рішень у звітний період збільшився лише на 1%.
Протягом року судом апеляційної інстанції змінено 15 судових рішень, що становить 0,3% від загальної кількості розглянутих справ та матеріалів,тоді як впродовж 2015 року було змінено 21 судове рішення, що становило 0,3% від загальної кількості розглянутих справ та матеріалів від загальної кількості розглянутих справ.
У звітний період до КОАС за наслідками перегляду судових рішень у касаційному порядку надійшло 552 справ з Вищого адміністративного суду України, впродовж 2015 року – 859 справ.
За результатами перегляду рішень судом касаційної інстанції у 2016 року скасовано рішення КААС і КОАС у 172 справах, а у 2015 році у** 174 справах.
У звітному періоді 2016 році залишено без змін рішення КААС, яким скасовано рішення КОАС у 71 справах проти 96 у 2015 році.
Впродовж 2016 року судом касаційної інстанції змінено 7 судових рішень КОАС, а за аналогічний період 2015 року таких рішень було 12.
Залишено без змін судові рішення КОАС та суду апеляційної інстанції у 269 справах, тоді як у 2015 році – у 526 справах.
У 2016 році за результатами перегляду судових рішень Вищим адміністративним судом України залишено без змін рішення КОАС та скасовано рішення КААС у 33 справах, а за 2015 рік – у 51 справах.
Таблиця якості розгляду справ суддями КОАС станом на 01.07.2016
Таблиця якості розгляду справ суддями КОАС, переглянутих КААС за період з 01.01.2016 по 31.12.2016
№ |
Суддя |
Постановлено остаточних судових рішень (розглянуто по суті +повернуто +без розгляду +відмовлено) |
Оскаржено в апеляційному порядку |
% від загальної кількості винесених рішень |
Залишено КААС без змін |
Змінено КААС |
Скасовано КААС |
% скасованих від загальної кількості винесених рішень |
||||
Усього:
|
з них: |
Усього: |
з них: |
|||||||||
ухвали |
постанови |
ухвали |
постанови |
|||||||||
1. |
Басай О.В |
125 |
39 |
31,2% |
29 |
- |
6 |
2 |
4 |
4,8% |
1,6% |
3,2% |
2. |
Балаклицький А.І. |
331 |
133 |
40,2% |
58 |
1 |
15 |
4 |
11 |
4,5% |
1,2% |
3,3% |
3. |
Брагіна О.Є |
364 |
126 |
34,6% |
31 |
4 |
55 |
31 |
24 |
15,1% |
8,5% |
6,6% |
4. |
Василенко Г.Ю. |
363 |
127 |
35% |
57 |
1 |
17 |
8 |
9 |
4,7% |
2,2% |
2,5% |
5. |
Волков А.С. |
370 |
173 |
46,8% |
89 |
2 |
33 |
12 |
21 |
8,9% |
3,2% |
5,7% |
6. |
Виноградова О.І. |
358 |
144 |
40,2% |
83 |
- |
20 |
4 |
16 |
5,6% |
1,1% |
4,5% |
7. |
Головенко О.Д. |
- |
1 |
- |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
8. |
Горобцова Я.В. |
287 |
90 |
31,4% |
44 |
- |
11 |
2 |
9 |
3,8% |
0,7% |
3,1% |
9. |
Дудін С.О. |
398 |
154 |
38,7% |
86 |
1 |
17 |
2 |
15 |
4,3% |
0,5% |
3,8% |
10. |
Журавель В.О. |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
11. |
Колеснікова І.В. |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
12. |
Кушнова А.О. |
412 |
171 |
41,5% |
80 |
- |
20 |
4 |
16 |
4,9% |
1% |
3,9% |
13. |
Лапій С.М. |
317 |
119 |
37,5% |
74 |
1 |
17 |
7 |
10 |
5,4% |
2,2% |
3,2% |
14. |
Леонтович А.М. |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
15. |
Лисенко В.І. |
- |
- |
- |
1 |
- |
1 |
- |
1 |
- |
- |
- |
16. |
Лиска І.Г |
250 |
73 |
29,2% |
45 |
- |
12 |
6 |
6 |
4,8% |
2,4% |
2,4% |
17. |
Панова Г.В. |
365 |
126 |
34,5% |
67 |
1 |
21 |
6 |
15 |
5,8% |
1,6% |
4,1% |
18. |
Панченко Н.Д. |
402 |
89 |
22,1% |
43 |
1 |
12 |
8 |
4 |
3% |
2% |
1% |
19. |
Скрипка І.М. |
- |
2 |
- |
6 |
- |
3 |
- |
3 |
- |
- |
- |
20. |
Терлецька О.О. |
179 |
69 |
38,5% |
45 |
1 |
23 |
8 |
15 |
12,8% |
4,5% |
8,4% |
21. |
Файчак В.О. |
- |
1 |
- |
3 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
22. |
Харченко С.В. |
291 |
40 |
13,7% |
22 |
- |
7 |
5 |
2 |
2,4% |
1,7% |
0,7% |
23. |
Шевченко А.В. |
- |
- |
- |
1 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
24. |
Щавінський В.Р. |
331 |
130 |
39,3% |
67 |
2 |
27 |
3 |
24 |
8,2% |
0,9% |
7,3% |
|
УСЬОГО по суду |
5143 |
1807 |
35,1% |
933 |
15 |
318 |
112 |
206 |
6,2% |
2,2% |
4% |
Таблиця щодо справ, які переглянуті ВАСУ та надійшли до КОАС за період з 01.01.2016 по 31.12.2016
№ |
Суддя |
б/з КААС та КОАС |
б/з КААС, скасовано КОАС |
Змінено КААС та/або КОАС |
Скасовано КААС, КОАС в силі |
Скасовано КААС та КОАС |
1. |
Басай О.В |
6 |
1 |
- |
2 |
1 |
2. |
Балаклицький А.І. |
20 |
5 |
- |
3 |
9 |
3. |
Брагіна О.Є |
9 |
4 |
- |
1 |
7 |
4. |
Василенко Г.Ю. |
14 |
4 |
2 |
2 |
17 |
5. |
Волков А.С. |
13 |
5 |
- |
5 |
9 |
6. |
Виноградова О.І. |
10 |
2 |
- |
- |
6 |
7. |
Головенко О.Д. |
3 |
2 |
- |
- |
3 |
8. |
Горобцова Я.В. |
- |
- |
- |
- |
- |
9. |
Дудін С.О. |
7 |
2 |
- |
- |
2 |
10. |
Журавель В.О. |
12 |
1 |
1 |
2 |
5 |
11. |
Колеснікова І.В. |
6 |
2 |
- |
1 |
3 |
12. |
Кушнова А.О. |
7 |
2 |
- |
- |
5 |
13. |
Лапій С.М. |
13 |
5 |
- |
1 |
19 |
14. |
Леонтович А.М. |
10 |
5 |
- |
1 |
3 |
15. |
Лисенко В.І. |
6 |
2 |
- |
- |
8 |
16. |
Лиска І.Г |
15 |
2 |
- |
2 |
8 |
17. |
Панова Г.В. |
23 |
2 |
1 |
2 |
16 |
18. |
Панченко Н.Д. |
14 |
3 |
1 |
1 |
6 |
19. |
Скрипка І.М. |
15 |
4 |
- |
1 |
7 |
20. |
Терлецька О.О. |
22 |
4 |
- |
1 |
12 |
21. |
Файчак В.О. |
11 |
2 |
- |
2 |
5 |
22. |
Харченко С.В. |
5 |
1 |
- |
1 |
2 |
23. |
Шевченко А.В. |
8 |
- |
1 |
1 |
7 |
24. |
Щавінський В.Р. |
20 |
11 |
1 |
4 |
12 |
ВСЬОГО: |
269 |
71 |
7 |
33 |
172 |
Таким чином, у звітний період як кількісні так і якісні показники розгляду адміністративних справ у КОАС дещо погіршились, що на нашу думку, також спричинено збільшенням навантаження з розгляду справ на суддю, яке має місце у зв’язку із закінченням терміну повноважень у восьми суддів КОАС, а також із зміною Верховним судом України практики розгляду адміністративних справ.
Разом з тим, вважаємо, що те, що питання причин, які слугували підставами для скасування чи зміни судових рішень судами вищих інстанцій у КОАС постійно вивчається та обговорюється на зборах суддів, оперативних нарадах позитивно впливає на якісні та кількісні показники здійснення правосуддя. Крім того, покращення якісних показників пов’язане із забезпеченням єдності судової практики, наданням методичної допомоги судами вищий інстанцій. У цьому контексті дуже важливе значення мають судові рішення Верховного Суду України, Вищого адміністративного суду України, Постанови Пленуму, інформаційні листи ВАСУ, роз’яснення та узагальнення КААС, навчальні семінари, круглі столи з питань застосування чинного законодавства під час розгляду справ тієї чи іншої категорії, які організовуються на різних рівнях ВАСУ, КААС, Національною школою суддів України.
Протягом 2016 року КОАС постановлено 32 окремих ухвал про виявлені порушення закону під час розгляду справ, які направлені для реагування відповідним установам та організаціям.
По 16 окремих ухвалах надійшли повідомлення про виконання та вжиті заходи для усунення виявлених судом порушень закону; 3 окремі ухвали скасовано за результатом перегляду судом апеляційної інстанції.
Протягом 2016 року у КОАС проведено 14 зборів суддів, 22 оперативні наради суддів та начальників структурних підрозділів, а також 23 оперативних нарад з працівниками апарату суду.
На зборах суддів КОАС обговорювались питання внутрішньої діяльності суду, у тому числі обліково – статистична робота суду, щомісячно проаналізовані причини та підстави скасування та зміни рішень КОАС за результатами їх перегляду судами апеляційної та касаційної інстанцій; аналізи причин порушення процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ; результати узагальнень судової практики КОАС, звіти про виконану роботу голови суду, заступників голови суду, керівника апарату, матеріально – технічне забезпечення суду тощо.
Як зазначалось вище, на нашу думку, проведені щомісячні вивчення та аналізи причин недодержання процесуальних строків під час розгляду адміністративних справ, аналізи причин та підстав скасування судових рішень КОАС, а також обговорення результатів аналізу на зборах суддів стали одним із чинників, які позитивно впливають на зменшення показника залишку нерозглянутих справ на кінець звітного періоду та кількості справ, розглянутих поза межами процесуальних строків, встановлених процесуальним законом.
У КОАС забезпечується оперативне ознайомлення суддів з судовою практикою Верховного Суду України, Вищого адміністративного суду України, Київського апеляційного адміністративного суду, інформаційними листами судів вищих інстанцій.
Узагальнення судової практики у КОАС протягом 2016 року проводились згідно з планами роботи суду на відповідні періоди, а також на виконання доручень Київського апеляційного адміністративного суду.
На виконання плану роботи суду на 2016 рік у КОАС здійснювався контроль за виконанням окремих ухвал суду, проаналізовано стан їх виконання.
Крім того, на виконання планів роботи суду на 2016 рік:
Тематика узагальнень у КОАС визначається з урахуванням актуальності досліджуваних проблем, результатів аналізу показників змінених і скасованих судових рішень тощо.
У вказаних узагальненнях повно наведена нормативна база, яка застосовується при вирішенні спірних правовідносин; висвітлені проблемні питання застосування норм матеріального права до них; статистичні дані, які характеризують якість прийнятих судових рішень та причини їх скасування та зміни, містяться конкретні рекомендації для судів першої інстанції про необхідність з’ясування тих обставин справи, які мають значення для її правильного вирішення.
Висновки, викладені у проведених узагальненнях та аналізах, обговорені на зборах суддів.
На виконання листів Київського апеляційного адміністративного суду працівниками відділу правової, аналітично-статистичної роботи та узагальнення судової практики разом з суддями КОАС проведено узагальнення, зокрема:
- щодо практики розгляду справ зі спорів у сфері містобудування; планування і забудови територій; архітектурної діяльності Київським окружним адміністративним судом протягом 2015 року;
- щодо практики розгляду справ зі спорів з приводу забезпечення юстиції, зокрема зі спорів у сфері виконавчої служби та виконавчого провадження протягом 2015 року;
- щодо практики розгляду справ зі спорів з приводу збору та обліку єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування протягом 2015 року;
- щодо судової практики розгляду справ, пов’язаних із застосуванням положень Закону України від 14.07.2015 № VІІІ «Про місцеві вибори»;
- щодо практики розгляду справ зі спорів щодо адміністрування податку з доходів фізичних осіб у 2015 році;
- щодо практики застосування Київським окружним адміністративним судом під час розгляду та вирішення адміністративних справ Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року та практики Європейського суду з прав людини за період ІІ півріччя 2015 року – І півріччя 2016 року;
- щодо практики розгляду справ, які виникають зі спорів у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень (у тому числі прав на земельні ділянки) упродовж 2015 року;
- щодо практики розгляду справ зі спорів з відносин публічної служби, зокрема прийняття громадян на публічну службу, проходження та звільнення з публічної служби за ІІ півріччя 2015 року та І півріччя 2016 року.
Відділом правової, аналітично - статистичної роботи та узагальнення судової практики щомісячно здійснювалася підготовка довідок про стан розгляду адміністративних справ суддями КОАС.
Висновки, викладені у проведених узагальненнях та аналізах обговорені на зборах суддів.
Кошторис Київського окружного адміністративного суду на 2016 рік затверджено Державною судовою адміністрацією України 04 лютого 2016 року у загальній сумі 14 449 100,00 грн., з урахуванням змін становить 17159400 ,00 грн. в тому числі загальний фонд державного бюджету становить 9858800,00 грн., що становить 57,45 % усіх бюджетних призначень на 2016 рік та спеціальний фонд державного бюджету становить 7300600,00 грн., що становить 42,55 % усіх бюджетних призначень на 2016 рік.
Бюджетні призначення відповідно показників кошторису з урахуванням змін розподіляються наступним чином:
КЕКВ 2111 «Заробітна плата» –11695600,00 грн., що становить 68,16 % бюджетних призначень на 2016 рік (в тому числі загальний фонд становить 8080900,00 грн. та спеціальний фонд – 3614700,00грн.);
КЕКВ 2120 «Нарахування на заробітну плату» – 2652700,00 грн., що становить 15,46 % бюджетних призначень (в тому числі загальний фонд становить 1777 900,00 грн. та спеціальний фонд – 87480000,00грн.);
КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар, у тому числі м’який інвентар та обмундирування» – 838900,00 грн., що становить 4,89 % (спеціальний фонд);
КЕКВ 2240 «Оплата послуг (крім комунальних)» – 927800,00 грн., що становить 5,41 % бюджетних призначень (спеціальний фонд);
КЕКВ 2270 «Оплата комунальних послуг та енергоносіїв» – 825000,00 грн., що становить 4,81 % бюджетних призначень (спеціальний фонд);
КЕКВ 2730 «Інші виплати населенню» - 24400,00 грн., що становить 0,14 % бюджетних призначень (спеціальний фонд);
КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування» – 195000,00 грн., що становить 1,13 % бюджетних призначень (спеціальний фонд);
Отже, з наведеної вище інформації можна зробити висновок, що значна частина кошторису суду становить заробітна плата та нарахування на заробітну плату – 83,62 %, оплата комунальних послуг та енергоносіїв – 4,81 % та лише 11,57 % спрямовано на придбання товарів, послуг, обладнання і предметів довгострокового користування та видатки на відрядження.
Також, варто зазначити, що бюджетні призначення по заробітній платі, нарахуванню на заробітну плату спрямовані частина із загального фонду та частина із спеціального фонду бюджету, а видатки на оплату комунальних послуг та споживання із спеціального фонду.
Касові видатки установи за звітний період по загальному фонду проведені у сумі 9858800,00 грн., по спеціальному 7137992,98 грн.
На придбання предметів, матеріалів, обладнання та інвентар за звітний період було виділено по спеціальному 838900,00 грн.
За рахунок вказаних бюджетних асигнувань здійснено наступні заходи по матеріально-технічному забезпеченню суду:
- придбано знаки поштової оплати на загальну суму199990,00 грн.
- придбано папір А4, конверти немарковані, конверти для дисків на
загальну суму 118584,52 грн.;
- передплачено журнали та періодичні видання на суму 12067,00 грн.;
- придбано пального для автотранспорту на суму 83275,20 грн.;
- придбано штампів та печаток на суму 420,00 грн.;
- придбано стелажі для обладнання архіву на саму 208700,00 грн.;
- придбано обкладинки на справи та інша друкована продукція на суму 60654,00 грн.;
- придбано ком пакт дисків на суму 54891,86 грн.;
- придбано картриджі та приладдя до обчислювальних машин на суму
69148,00 грн.;
- придбано столи письмові та стільці на суму 15790,00 грн.;
- придбано канцелярське приладдя на суму 1445,08 грн..;
- придбано волокна штапельні (шпагат) на суму 13064,34 грн.;
- придбано запчастини до автотранспортних засобів та аптечки автомобільні на суму 870,00 грн..
Для оплати послуг виділено по спеціальному фонду 927800,00 грн.
За даними видатками у поточному періоді виділені кошти були спрямовані на наступне :
розрахунково-касове обслуговування банків на суму 14730,58 грн.
телекомунікаційні послуги на суму 29058,27 грн.;
послуги маркувальної машини на суму 199990,00 грн.;
послуги з доставки періодичних видань на суму 29,20 грн.;
технічне обслуговування маркувальної машини на суму 6048,00 грн.;
послуги зі страхування на суму 6145,52 грн.;
послуги віддаленого адміністрування на суму 79632,00 грн.;
діагностика та технічна експертиза комп’ютерної, побутової та офісної техніки на суму 945,00 грн.;
послуги з розбирання, переробки та утилізації , сировини на суму 1813,30грн.;
послуги супроводження програмного забезпечення на суму 87853,80грн.;
оренда нежитлових приміщень та оренда системи веб-моніторингу на суму 969,88 грн.;
антивірусне програмне забезпечення на суму 16400,00 грн.;
заправку картриджів та ремонт офісної техніки на суму 95973,34 грн.;
відшкодування послуг по вивезенню ТВП на суму 2735,40 грн.;
відшкодування послуг по обслуговуванню ліфтів на суму 45955,19 грн.;
відшкодування послуг по обслуговуванню електромереж на суму 49502,88 грн.;
відшкодування послуг по обслуговуванню сантехнічних мереж на суму 68489,52 грн.;
відшкодування послуг по прибиранню прибудинкової території на суму 8799,12 грн.;
прибирання приміщення на суму 105000,00 грн.;
оплата послуг по розміщенню оголошень в друкованих виданнях на суму 1829,00 грн.;
послуги з підтримання пропускного і внутрішньо об’єктового режиму на загальну суму 105900,00 грн.;
Бюджетні асигнування по капітальним видаткам були спрямовані на придбання п’ятнадцяти персональних комп’ютерів на загальну суму 194940,00 грн..
Станом на 1 січня 2017 року в установі відсутня кредиторська заборгованість.
Слід зазначити, що станом 01.07.2016 у КОАС не вирішено питання про забезпечення окремим приміщенням для режимно–секретної роботи, що пов’язано із відсутністю у КОАС приміщення в цілому, що відповідає встановленим стандартам. Так, у лютому 2013 року розпорядженням Кабінету Міністрів України було прийнято рішення про передачу Державній судовій адміністрації України для розміщення Київського окружного адміністративного суду приміщення по вулиці В. Гетьмана. Це адміністративно – господарська будівля, яка належить заводу «Більшовик». На жаль, на сьогоднішній день це приміщення нам не передане, у зв’язку із певними організаційними моментами, які не залежать від суду.
Згідно з штатним розписом на 2016 рік Київського окружного адміністративного суду затверджено штат у кількості 113 штатних одиниць, із них: 24 судді, 58 державних службовців, 26 працівників патронатної служби, 3 службовці, 2 робітники.
Впродовж 2016 року до штату суду зараховано 1 суддю. Керівником апарату суду призначено на посади: 3 помічники судді, 2 секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 2 секретарі суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія), 1- головного спеціаліста з інформаційних технологій, 1- судового розпорядника, 1 – оператора комп’ютерного набору, 1 – експедитора Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення суду, 1 – завідувача архівом.
Фактична чисельність працівників у КОАС станом на 01.01.2017 становить 93 особи.
Протягом 2016 року призначено на посади 8 державних службовців, 6 працівників призначено на посади за результатами конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, 1 - призначено у зв¢язку з переведенням з іншого державного органу, 1 - призначено з кадрового резерву.
Протягом 2016 року звільнено з посад 11 державних службовців апарату суду. З них: 7 – за угодою сторін, 4 – за переведенням. 1 службовець та 2 працівники патронатної служби звільнені за власним бажанням.
Протягом 2016 року формувались кадрові резерви на заміщення посад державних службовців.
У лютому 2016 року було проведено щорічну оцінку виконання державними службовцями апарату суду покладених на них обов'язків та завдань.
Засідання конкурсної комісії проводяться систематично, матеріали засідань оформляються належним чином.
Протягом 2016 року конкурс на заміщення вакантних посад державних службовців відповідно до Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 № 169 проводився 16 лютого 2016 року.
Державні службовці, які вперше приймаються на роботу на державну службу, приймають Присягу державного службовця. Прийом на роботу здійснюється на конкурсній основі (крім випадків, встановлених законодавством України). При прийнятті на державну службу кандидатам на посаду роз’яснюються основні принципи державної влади, право на державну службу, обов’язки, обмеження, пов’язані з проходженням державної служби відповідно до Закону України «Про запобігання корупції» та права державних службовців.
При прийнятті на роботу всі працівники Київського окружного адміністративного суду під особистий підпис ознайомлюються з посадовими інструкціями та Правилами внутрішнього службового розпорядку Київського окружного адміністративного суду, які затверджені протоколами зборів трудового колективу № 2-1/16 та №2-2/16 від 31 травня 2016 року.
Формування та ведення особових справ суддів та державних службовців апарату суду здійснюється відповідно до Порядку формування, ведення, обліку та зберігання особових справ суддів погодженого Рішенням Ради суддів України 4 лютого 2016 року № 5 та затвердженого наказом ДСА України 20 травня 2016 року № 97 та Порядку ведення та зберігання особових справ державних службовців затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби 22 березня 2016 року № 64 та зареєстрованого в МЮУ 15 квітня 2016 року за № 567/28697.
Трудові книжки суддів та працівників апарату суду ведуться відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 року N 58, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17.08.1993 №110.
Надання відпусток суддям та працівникам апарату суду здійснюється відповідно до затвердженого головою суду графіка надання відпусток суддям та працівникам апарату суду на 2016 рік.
З метою профілактики корупційних діянь в суді запроваджено періодичний розгляд на зборах працівників апарату суду питань виконання законодавства про державну службу, боротьбу з корупцією, здійснення заходів щодо запобігання корупційним проявам та реагування на них. Крім того, проводиться систематичне проведення занять з питань вивчення державними службовцями апарату суду антикорупційного законодавства України, Закону України «Про державну службу», Загальних правил поведінки державного службовця змін та доповнень до нього. Державними службовцями Київського окружного адміністративного суду дотримуються спеціальні обмеження, встановлені для державних службовців, спрямовані на запобігання та попередження корупції. Кожен державний службовець при прийнятті на державну службу та її проходження ознайомлюється під особистий підпис із попередженнями про спеціальні обмеження, встановлені Законами України «Про державну службу» та «Про запобігання корупції».
В березні поточного року проведено декларування доходів, зобов’язань фінансового характеру, майнового стану суддів та державних службовців апарату суду.
З 1 вересня по 30 жовтня 2016 року проведено електронне декларування службових осіб апарату суду, які станом на 15 серпня 2016 року займають згідно статтею 50 Закону «Про запобігання корупції» відповідальне та особливо відповідальне становище.
Відповідно до планів роботи Київського окружного адміністративного суду на 2016 рік проведено навчання з працівниками апарату суду Інструкції з діловодства адміністративних судах України, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про запобігання корупції». Проведено перевірку знань Інструкції з діловодства в адміністративних судах України, норм Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про державну службу», Проведено навчання з помічниками суддів з питань застосування Кодексу адміністративного судочинства України на тему «Забезпечення адміністративного позову. Забезпечення доказів в адміністративному процесі»; «Відмова у відкритті адміністративного провадження»; «Розгляд адміністративних справ в порядку скороченого провадження».
Звіти з питань кадрової роботи подано у встановлені терміни до відповідних органів державної влади.
Судді, та працівника апарату суду своєчасно подали електронні декларації у 2016 році.
З метою підвищення кваліфікації протягом 2016 року судді КОАС та працівники апарату суду брали участь у семінарах, тренінгах, конференціях, організованих на різних рівнях Вищим адміністративним судом України (далі – ВАСУ), Київським апеляційним адміністративним судом (далі – КААС).
Протягом 2016 року судді та працівники апарату суду приймали участь у конференціях та підвищували свій рівень професійних знань.
Голова Київського окружного адміністративного суду Басай О.В. пройшов періодичне навчання з метою підвищення рівня кваліфікації на семінарі на теми: «Антикорупційне законодавство. Доброчесність», «Правові позиції Європейського суду з прав людини», «Порядок та процедура первинного кваліфікаційного оцінювання суддів». в Національній школі суддів України.
Заступник голови Київського окружного адміністративного суду Щавінський В.Р. пройшов підготовку для заступників голів окружних адміністративних судів в Національній школі суддів України.
Судді, призначені на посаду судді вперше та обрані безстроково: Головенко О.Д., Журавель В.О., Лапій С.М., Василенко Г.Ю., Терлецька О.О., Лиска І.Г., Панова Г.В., Панченко Н.Д. та Горобцова Я.В. пройшли підготовку в Національній школі суддів України.
Періодичне навчання в Національній школі суддів України, з метою підвищення рівня кваліфікації, пройшли судді Журавель В.О., Лисенко В.І., Леонтович А.М., Скрипка І.М., Кушнова А.О., Дудін С.О., Виноградова О.І. та Горобцова Я.В.
Періодичне навчання в Національній школі суддів України, з метою підвищення рівня кваліфікації, пройшли судді Журавель В.О., Лисенко В.І., Леонтович А.М., Скрипка І.М. та Шевченко А.В.
Судді Файчак В.О., Шевченко А.В., Колеснікова І.С., Лисенко В.І., Леонтович А.М., Скрипка І.М., Дудін О.С., Головенко О.Д. та Журавель В.О. взяли участь у підготовці суддів окружних адміністративних судів в Національній школі суддів України.
Суддя Виноградова О.І. взяла учать у тренінгу на тему: «Антикорупційне законодавство та практика його застосування».
Суддя Виноградова О.І. взяла учать у семінарі на тему: «Заборона мирних зібрань» для суддів адміністративних судів.
Суддя Балаклицький А.І. взяв участь у підготовці суддів в Національній школі суддів України.
Суддя Горобцова Я.В. взяла учать у семінарі на тему: «Актуальні питання вирішення у судовому порядку податкових спорів».
Суддя Журавель В.О. взяв учать у підготовці на тему: «Особливості розгляду кримінальних проваджень щодо злочинів проти національної безпеки України».
Судді Волков А.С. та Шевченко А.В. взяли участь у міжнародній науково-практичній конференції «Національні стандарти суддівської освіти та кращі міжнародні практики в дії».
Керівником апарату Геліч Т.В. пройдено підготовку для керівників апаратів місцевих та апеляційних судів в Національній школі суддів України.
Заступником керівника апарату Кузиком Т.М. пройдено підготовку на курсах підвищення кваліфікації на базі Навчально-методичного центру Держфінмоніторингу України.
Заступник керівника апарату суду Кондратюк І.І. взяла участь у семінарі на тему «Застосування системи оцінювання роботи суду».
Заступник керівника апарату суду Кондратюк І.І. взяла участь у підготовці спеціалістів із забезпечення зв’язків зі ЗМІ місцевих загальних та апеляційних судів.
Начальник Відділу правової, аналітично-статистичної роботи та узагальнення судової практики Хмеленко В.М. взяла участь у підготовці спеціалістів із судової статистики місцевих та апеляційних судів в Національній школі суддів України.
Помічниками суддів Короташ О.Б., Якименко О.М., Акопяном Е.Н., Бедюк Н.А., Гололобовим В.Ю. пройдено підготовку в Національній школі суддів України.
Помічниками суддів Наталенко Н.О., Горобець В.О. та Демидою І.С. пройдено підготовку в Національній школі суддів України для помічників та консультантів окружних та апеляційних адміністративних судів.
Начальником Відділу управління персоналом та інформаційного забезпечення Тимошенко С.В. пройдено підготовку в Національній школі суддів України.
Начальник Відділу бухгалтерського обліку та господарського забезпечення суду Ковба Т.В. прийняла участь у семінарі для головних бухгалтерів.
Секретарі судового засідання Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Київського окружного адміністративного суду Сімейко А.А., Лещишин Н.А., Касьянова О.В., Грещук О.С., Мостовий О.В., Мкртчян Н.Ц. та Злобар А.Г. пройшли підготовку секретарів судового засідання окружних та апеляційних адміністративних судів в Національній школі суддів України.
Секретар суду Відділу документального забезпечення і контролю (канцелярія) Шушкевич С.О. та провідний спеціаліст з кодифікаційно-довідкової роботи Купчак Ю.С. пройшли підготовку старших секретарів місцевих загальних судів, головних та провідних спеціалістів, судових розпорядників місцевих та апеляційних судів загальної юрисдикції в Національній школі суддів України.
Голова Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь в роботі V Форуму України з питань конкуренції», прийняв участь у семінарі з питань вивчення досвіду вищих органів адміністративної юрисдикції/державних рад європейських країн в організації роботи з вивчення та застосування практики Європейського суду з прав людини у роботі круглого столу з питань реформування адміністративної юстиції в Україні.
Заступник голови суду Щавінський В.Р. взяв участь у методологічному семінарі з підвищення кваліфікації суддів-викладачів організованому Національною школою суддів України та у Міжнародній науково-практичній конференції «25-років господарським судам України:шлях європейської інтеграції».
Суддя Виноградова О.І. взяла участь у засіданні робочої групи з розробки курсу для суддів на тему: «Антикорупційне законодавство та практика його застосування» та тренінгу на тему: «Загальні засади написання судових рішень у цивільному, кримінальному, адміністративному та господарському судочинства».
Голова суду Басай О.В. та судді Скрипка І.М., Леонтович А.М., Горобцова Я.В., Журавель В.О., Шевченко А.В., Панченко Н.Д., Брагіна О.Є., Колеснікова І.С., Панова Г.В. взяли участь у семінарі на тему: «Забезпечення прав людини в умовах передачі юрисдикції адміністративних судів АР Крим до інших адміністративних судів» організованому Вищим адміністративним судом України.
Суддя Шевченко А.В. взяла участь у тренінгу на тему: «Дисциплінарна відповідальність».
Судді Волков А.С. та Панченко Н.Д. приймали участь у тренінгу на тему «Зв’язки з громадськістю в судах» та у конференції «Комунікаційні стратегії судів та прокуратури. Досвід Чеської Республіки, як судді-спікери.
Суддя Київського окружного адміністративного суду член Ради суддів України Волков А.С. брав участь у засіданнях Ради суддів України.
Суддя Леонтович А.М. приймав участь у тренінгу для представників адміністративних судів в рамках проекту технічної допомоги Європейського Союзу Twinning «Посилення правової охорони та захисту прав інтелектуальної власності в Україні» та у засіданні робочої групи з доопрацювання Положення про автоматизовану систему документообігу суду та організації переходу до системи «Електронний суд».
Суддя Журавель В.О. взяв участь у роботі круглого столу в рамках проекту Всеукраїнської громадської організації «Асоціація суддів України» та проекту USAID “Справедливе правосуддя» на тему: «Зміни до кодексу адміністративного судочинства України», у роботі круглого столу на тему: «Антикорупційне законодавство та правозастосовна практика. Проблемні питання в застосуванні антикорупційного законодавства. Обговорення проекту ВССУ «Неправосудне судове рішення», у роботі круглого столу на тему: «Презентація аналітичного звіту виконання спільного проекту ВГО «Асоціація суддів України». Підтримка Декларації миру і припинення війн».
Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь у міжнародній конференції «Адміністративна юстиція в Україні: досягнення та перспективи».
Судді Балаклицький А.І. та Лапій С.М. взяли участь у тренінгу для суддів адміністративних судів на тему: «Застосування конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики Європейського суду з прав людини».
Суддя Шевченко А.В. взяла участь у круглому столі на тему: «Міжнародно-правові та національні механізми захисту прав людини».
Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь у міжнародній конференції на тему: «Конституційний контроль і процеси демократичної трансформації у сучасному суспільстві».
Судді Лисенко В.І., Скрипка І.М. та Шевченко А.В. взяли участь у Воркшоп-практикумі на тему: «Суди та медіа у пошуках прозорості та спільних засад».
Голова суду Київського окружного адміністративного суду Басай О.В., взяв участь у круглому столі на тему: «Роль та повноваження голів судів: новий Висновок Консультативної ради європейських суддів та досвід судової реформи в Україні».
Суддя Волков А.С. взяв участь у круглому столі на тему: «Партнерство судової влади та громадянського суспільства».
Суддя Волков А.С. взяв участь у конференції на тему: «Новий погляд на суддівське самоврядування».
Київським окружним адміністративним судом проводиться відповідна робота щодо забезпечення неупередженого, об’єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян, що надійшли до суду, згідно з Інструкцією про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян та графіка особистого прийому громадян головою, заступником голови та керівником апарату суду.
Облік та розгляд письмових звернень громадян в суді проводиться відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян.
Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України, розглядаються в порядку визначеному Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».
Впродовж 2016 року до Київського окружного адміністративного суду всього надійшло 32 звернення.
Із звернень, які надійшли до суду розглянуто 32 письмово в порядку Закону України «Про звернення громадян» з них: скарг - 18, заяв – 14.
Станом на 30.12.2016 усі звернення громадян розглянуті, відповіді надані у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».
За наслідками розгляду, по суті на кінець звітного періоду було розглянуто 32 звернення.
Порівняльна діаграма статистичних даних 2015 року з 2016 роком:
Щодо строків розгляду звернень громадян, можна зробити висновок, що всі вони розглядаються відповідно до вимог ст.20 Закону України «Про звернення громадян»
до 5 діб - 17 звернень;
до 15 діб – 7 звернень;
до 30 діб – 8 звернень.
Порівняльна діаграма статистичних даних щодо строку розгляду звернень. Більшість звернень були розглянуті судом в термін до 5 діб. Це свідчить про оперативну роботу суду з розгляду звернень громадян згідно Закону України «Про звернення громадян».
Аналіз наведених даних дозволяє дійти висновку про зменшення надходження звернень громадян. Разом з тим, вказує на досить високий рівень оперативності розгляду звернень громадян судом, що досягається хорошим рівнем організації ділянки роботи та забезпеченням контролю з боку керівництва суду.
Виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Впродовж 2016 року судом розглянуто 40 запитів, поданих в порядку Закону України «Про доступ до публічної інформації», у 2016 році судом розглянуто 40 запитів на доступ до публічної інформації. В електронній формі до суду надійшло 34 запити, поштовим зв’язком – 5 запитів, особисто - 1 запит.
Усі запити на надання публічної інформації розглянуті у строки, встановлені Законом України «Про доступ до публічної інформації», відповідна інформація розміщена на офіційному сайті суду на веб - порталі «Судова влада».
В КОАС забезпечується ведення кодифікаційно-довідкової роботи. Зокрема, ведеться облік юридичної літератури та періодичних видань, що надходять до суду. Крім того, здійснюється контроль за видачею для використання в роботі суддям та працівникам апарату суду юридичної літератури і періодичних видань та її поверненням.
Здійснюється передплата на такі періодичні видання: Вісник Верховного суду України, Вісник Вищого адміністративного суду України, Кадровик України, Право України, Урядовий кур’єр, Голос України, Баланс-бюджет, Казна України, Комплект працівника.
Так, зокрема в КОАС забезпечується ведення роботи щодо добору та розстановки кадрів, покращення стану виконавської дисципліни, підвищення персональної відповідальності працівників за виконання та дотримання вимог чинного законодавства України, профілактики корупційних діянь.