flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Робота із звернень громадян впродовж 2013 року

07 січня 2014, 18:08

 Робота із звернень громадян

Київським окружним адміністративним судом

впродовж 2013 року.

 

 

Впродовж 2013 року Київським окружним адміністративним судом  забезпечено неупереджений, об’єктивний та своєчасний розгляд звернень громадян, що надійшли до суду, ведення особистого прийому керівництвом суду.

Облік та розгляд письмових звернень громадян в суді проводився відповідно до Інструкції про порядок розгляду звернень та особистого прийому громадян та Закону України «Про звернення громадян»

Викладені у письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) та скарги громадян, що не підлягають розгляду відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України, розглядаються в порядку, визначеному Законами України «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації».

         Впродовж 2013 року до КОАС всього надійшло 39 звернень.

У звітний період було розглянуто 39 письмових звернень, поданих в порядку Закону України «Про звернення громадян» з них: скарг - 25, заяв – 14.

Станом на 01.01.2014 усі звернення громадян розглянуті, відповіді надані у строки, визначені Законом України «Про звернення громадян».

Порівняльна діаграма статистичних даних 2012 року з 2013 роком:

Щодо строків розгляду звернень громадян, можна зробити висновок, що всі вони розглядаються відповідно до вимог ст.20 Закону України «Про звернення громадян» 6: до 5 діб - 10 звернень; до 15 діб – 23 звернень; до 30 діб – 6 звернень.

Порівняльна діаграма статистичних даних щодо строку розгляду звернень.        Із загальної кількості звернень, розглянутих судом, більшість їх була розглянута до 15 діб. Крім цього, у порівнянні з 2012 роком помітно зменшилась кількість звернень, розглянутих в термін до 30 діб. Все це свідчить про оперативну роботу суду щодо розгляду звернень громадян згідно Закону України „Про звернення громадян”.

Аналіз наведених цих даних дозволяє дійти висновку про зменшення надходження звернень громадян та досить високий рівень оперативності розгляду звернень громадян судом, що досягається відповідним рівнем організації ділянки роботи та забезпеченням контролю за цією ділянкою роботи з боку керівництва суду.

Особистий прийом громадян керівництвом суду здійснюється відповідно затвердженого графіка, у т.ч. у неробочий час.

Слід зазначити, що у 2012 році була проведена перша суспільна експертиза офіційних веб - сайтів судів України і КОАС отримав диплом ІІІ ступеня в номінації «Доступ до правосуддя».

Виконання вимог Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Впродовж звітного періоду до КОАС надійшло 22 запити на публічну інформацію. Протягом аналогічного періоду 2012 року – 23 запити на публічну інформацію.

У письмовій формі надійшло 6 запитів, в електронній формі – 15 запитів, 1 запит надійшов в порядку ч.3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Запити стосувались надання інформації про набрання законної сили рішеннями суду, про направлення адміністративних справ на розгляд суду апеляційної та касаційної інстанцій, тощо. Усі запити були розглянуті у строки, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації», про що надані письмові відповіді. Звіти про розгляд розміщені на сайті КОАС на офіційному веб – порталі «Судова влада». Заявникам роз’яснено, що інформація стосовно розгляду адміністративних справ надається порядку Кодексу адміністративного судочинства України, а не Закону України «Про доступ до публічної інформації».