ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО СУДОВЕ РІШЕННЯ
в адміністративній справі № 810/7084/14
20 січня 2015 року Київський окружний адміністративний суд у складі головуючого судді Кушнової А.О., за участю секретаря судового засідання Луценко К.Ю., розглянув у відкритому судовому засіданні адміністративну справу за позовом Омельченко Ірини Володимирівни до Головного управління Міндоходів в Автономній Республіці Крим, треті особи, які не заявляють самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача Міністерство доходів і зборів України, Державна фіскальна служба України, Головне управління ДФС у Херсонській області, про стягнення заборгованості з заробітної плати,
за участю:
позивача - Омельченко І.В., паспорт серії СМ 679950, виданий Києво-Святошинським РВ ГУ МВС України в Київській області;
представника позивача - Петришак М.Я., довіреність від 24.12.2014 №147;
представника третьої особи (Міністерства доходів і зборів України) – Лимар Л.Б., довіреність від 19.01.2015 №99-99-10-2715;
представник відповідача, а також представники третіх осіб (Державної фіскальної служби України, Головного управління ДФС у Херсонській області) – не з’явилися, спеціаліста – Бевза О.А., паспорт серії СО 338375, виданий Шевченківським РУ ГУ МВС України в місті Києві 09.02.2000; витяг з наказу № 984-о від 22.10.2014,
УХВАЛИВ:
1. Витребувати докази по справі:
1.1. Від Державної казначейської служби України:
- докази виключення ГУ Міндоходів АР Крим з числа розпорядників бюджетних коштів та мережі розпорядників та одержувачів коштів Державного бюджету України;
- коли в останнє в 2014 році здійснено фінансування видатків ГУ Міндоходів АР Крим;
- у разі виключення з мережі, письмові пояснення та докази щодо перерозподілу коштів, призначених на оплату праці працівникам ГУ Міндоходів в АР Крим в 2014 році;
- чи передбачені кошти в Державному бюджеті України на виплату заробітної плати працівникам ГУ Міндоходів в АР Крим після березня 2014 року.
1.2. Від Головного управління Міндоходів в Автономній Республіці Крим:
- копії табелів обліку робочого часу на позивача за період з березня по серпень 2014р.;
- копії всіх наказів про відпустки чи лікарняні за цей період (якщо не було – письмові пояснення про їх відсутність);
- письмові пояснення про те, чи запрошувався Кондрашов О.М. як голова ГУ Міндоходів в АР Крим до Міндоходів України для вирішення питань функціонування та фінансування, забезпечення приміщенням для здійснення діяльності ГУ Міндоходів в АР Крим.
1.2. Від Міністерства доходів і зборів України, Державної фіскальної служби України:
- докази збільшення штатної чисельності працівників ГУ Міндоходів в Херсонський області та збільшення фінансування цього органу в 2014 році з метою забезпечення виплати працівникам, які працювали в ГУ Міндоходів в АР Крим в період з березня по серпень 2014;
- докази покладення на ГУ Міндоходів в Херсонській області чи ГУ ДФС в Херсонській області повноважень з забезпечення нарахування та виплати заробітної плати працівникам ГУ Міндоходів в АР Крим;
- докази вручення запрошення начальнику ГУ Міндоходів в АР Крим до Міндоходів України чи Державної фіскальної служби України для обговорення питань щодо функціонування ГУ Міндоходів в АР Крим;
- докази розміщення ГУ Міндоходів в АР Крим на материковій частині України, створення умов для його функціонування після анексії АР Крим;
- штатні розписи за 2014 рік по ГУ Міндоходів в Херсонській області та ГУ ДФС в Херсонській області;
- організаційну структуру ГУ Міндоходів в Херсонській області та ГУ ДФС в Херсонській області за 2014 рік;
1.2.1. Повторно:
- докази створення та діяльності робочої групи з координації роботи органів ГУ Міндоходів в АР Крим та м. Севастополі згідно розпорядження Міндоходів України від 24.03.2014 № 55-р;
- докази створення Міжвідомчої робочої групи при Міністерстві юстиції України та участі в її роботі позивача;
- письмові пояснення та докази щодо врегулювання питань виплати заробітної плати особам, які до березня 2014 року працювали на посадах в ГУ Міндоходів в АР Крим та виявили бажання перевестись на материкову частину України в умовах виключення відповідача з мережі розпорядників бюджетних коштів;
- письмові пояснення та докази на підтвердження реорганізації Головного управління Міндоходів в АР Крим в Головне управління ДФС у Херсонській області (накази, розпорядження, структура тощо);
- відомості щодо останньої заробітної плати, нарахованої та виплаченої позивачу в березні 2014р. (у разі наявності);
- інформацію щодо створення ліквідаційної комісії Головного управління Міндоходів в АР Крим у зв’язку з реорганізацією (наказ, повноваження голови комісії);
- інформацію чи розпочато процедуру реорганізації ГУ Міндоходів в АР Крим.
1.2.2. Повторно від Державної фіскальної служби України:
- письмові пояснення щодо виплати заробітної плати особам, які працювали на посадах в ГУ Міндоходів в АР Крим та в березні 2014 року були відряджені до м. Києва та зараховані до робочої групи з координації роботи органів ГУ Міндоходів в АР Крим та м. Севастополі згідно розпорядження Міндоходів України від 24.03.2014 № 55-р;
1.3. Від Головного управління ДФС у Херсонській області:
- чи отримано в 2014 році збільшення фінансування на оплату праці працівників ГУ Міндоходів в Херсонській області (чи ГУ ДФС в Херсонській області) чи збільшено чисельність працівників ГУ Міндоходів в Херсонській області чи ДФС в Херсонській області з урахуванням необхідності працевлаштування працівників ГУ Міндоходів в АР Крим, нарахування та виплати їм заробітної плати;
- штатні розписи за 2014 рік по ГУ Міндоходів в Херсонській області та ГУ ДФС в Херсонській області;
- чи направлялись на адресу ГУ Міндоходів в Херсонській області чи ГУ ДФС в Херсонській області листи, розпорядження, накази чи інші розпорядчі документи щодо необхідності проведення дій, направлених на працевлаштування працівників ГУ Міндоходів в АР Крим, які виявили намір перевестись на метрикову частину України.
2. Витребувані докази надати в строк до 03.02.2015 або в судове засідання.
3. Зупинити провадження у справі до 03.02.2015, призначивши судове засідання на 03.02.2015 на 15 год. 00 хв.
Ухвала суду в частині витребування доказів набирає законної сили з моменту постановлення і не може бути оскаржена окремо. Заперечення на ухвалу можуть бути викладені в апеляційній скарзі на постанову суду першої інстанції.
Ухвала суду в частині зупинення провадження у справі може бути оскаржена в апеляційному порядку до Київського апеляційного адміністративного суду через Київський окружний адміністративний суд протягом 5 днів з дня її проголошення. Копія апеляційної скарги одночасно надсилається особою, яка її подає, до Київського апеляційного адміністративного суду.
У разі подання апеляційної скарги судове рішення, якщо його не скасовано, набирає законної сили після повернення апеляційної скарги, відмови у відкритті апеляційного провадження або набрання законної сили рішенням за наслідками апеляційного провадження.
З повним текстом судових рішень, постановлених судом в адміністративній справі, можна ознайомитись шляхом звернення до ресурсу Єдиного державного реєстру судових рішень (http://www.reyestr.court.gov.ua/), а копії на паперових носіях – отримати в канцелярії Київського окружного адміністративного суду.